امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

شناخت آینه دکوراتیو و آینه کاری


1401/07/27
کد خبر : 26185
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

اگر به دنبال این هستید که فضای داخلی منزلتان به صورت خیره کننده و زیبا به نظر برسد، بهتر است از آینه کاری و آینه دکوراتیو استفاده کنید. آینه های دکوراتیو، به صورت های مختلف و طرح های زیبا تولید و ساخته می شود که می توانید به صورت تزیینی، در خانه های خود یا در مکان های دیگر از آنها استفاده کنید. آینه های دکوراتیو، علاوه بر این که حس زیبا و چشمگیری به فضای خانه و دکوراسیون خانه ما می‌دهند، می‌توانند تاثیر زیادی در نور و روشنایی خانه ما هم داشته باشند؛ زیرا آینه ها می توانند نور را انعکاس دهند و روشنایی خانه ما را دو برابر کند.

آینه دکوراتیو  آگاهی گلس

همچنین می توان گفت از آیینه های دکوراتیو، فقط بر روی دیواره ها استفاده نمی شود و شما می توانید این آینه ها را برای وسایل دیگر که قابلیت انعکاس نور را دارند و حالت بازتابنده دارند، نصب کنید. برای مثال، شما می‌توانید این آینه ها را بر روی میز های عسلی نصب کنید و حالت زیبایی خاصی را به این میزها و دکور منزل خود بدهید؛ همچنین شما از آینه های دکوراتیو، می توانید در مکان های دیگر هم استفاده کنید. می توان گفت این آینه ها را در هر کجا که نصب کنید، به زیبایی آن مکان کمک بسیاری کرده اید. آینه های دکوراتیو، از زمان های قدیم در بناهای تاریخی هم استفاده می‌شد که ما امروزه نمونه هایی از این صنعت را در مساجد مشاهده می کنیم. از این رو می توانیم به این موضوع پی ببریم که آینه دکوراتیو، از قدیم هم برای ما ایرانیان اهمیت بسیاری داشته است.

انواع مختلف آینه های دکوراتیو

یکی از کارهایی که می‌تواند زیبایی چشم نواز و منحصر به فردی را به دیوارهای خانه ما ببخشد، آینه دکوراتیو است. آینه های دکوراتیو همانگونه که از اسمش مشخص است، کمک زیادی به زیبایی دکوراسیون منزل ما ما می کند. آینه های دکوراتیو، به غیر از زیبایی می توانند در روشنایی منزل ما هم تاثیر ویژه داشته باشند. آینه های دکوراتیو با طرح ها و نقش ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید از هرکدام از طرح ‌هایی که بخواهید، استفاده کنید تا خانه زیباتری داشته باشید. از انواع مختلف این آینه ها، می توان به آینه های دکوراتیو کلاسیک، آینه های دکوراتیو لوزی شکل، آینه های دکوراتیو گرد و آینه های دکوراتیو به صورت قطعه ‌های پازلی اشاره کرد. شما می توانید با توجه به سلیقه و طرز چیدمان وسایل دیگر خانه خود، این آینه ها را انتخاب کنید.

نکاتی که باید در نسب آینه دیکوراتیو رعایت شود

چگونگی نصب آینه های دکوراتیو، میتواند تاثیر زیادی در چشم شما و چشم مهمانانی که به خانه شما می آیند داشته باشد؛ پس باید آنها را به بهترین شکل ممکن نصب کنید تا بتوانید خانه زیبا و منحصر به فردی داشته باشید. از نکاتی که در نصب آینه های دکوراتیو اهمیت زیادی دارند، ارتفاع آن از زمین و یکی بودن آن با سطح چشم است؛ یکی دیگر از مواردی که در نصب آینه های دکوراتیو اهمیت زیادی دارد، نگه داشتن آنها روی دیوار است.

آینه دکوراتیو  آگاهی گلس

شما اگر خود اقدام به نصب آینه های دکوراتیو می کنید، بهتر است این آیینه ها را با میخ در گوشه های آن به دیوار بچسبانید. نکته بعدی این است که حتماً در اندازه آینه ها دقت بفرمایید و آن را مناسب اندازه دیواره خانه خود خریداری کنید. اگر پیشنهاد ما را میخواهید، باید به شما بگوییم که برای نصب این آیینه ها، از کسانی کمک بگیرید که بتوانند این آینه ها را به زیباترین شکل ممکن نصب کنند.

تفاوت آینه کاری و آینه دکوراتیو

 در زمان های خیلی دور، از آینه کاری برای تزیین بسیاری از مکان های مقدس استفاده می‌شد. طرفداران این صنعت، امروزه بیشتر از قبل شده اند و از آینه دکوراتیو، در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. زیبایی که این آیینه ها در خانه ما به وجود می‌آورند، مثال زدنی نیست؛ اما این را باید بدانید که آینه کاری با آینه دکوراتیو، تفاوت کمی دارد و برای آینه کاری با استفاده از چسب، آینه را در هر جایی از دیوار می چسباندند؛ اما در آینه دکوراتیو، آینه ها با طرح های متنوع در یک قاب قرار می گیرند و روی دیوار چسبانده می شوند. شما می‌توانید آینه کاری را روی هر مدل دیواری نصب کنید. جابجایی آینه کاری، سخت است و فقط در زمانی این کار آسان می شود، که شما قبل از این که مشغول به آیینه کاری شوید، زیر آن را با یک سطح دیگر بپوشانید و بعد آینه کاری را روی این سطح انجام دهید. بهتر است برای ایجاد این سطح، از چوب ام دی اف استفاده کنید. در این صورت شما می توانید آینه کاری روی دیوار را به راحتی جا به جا کرده و آن را به هر مکانی که دوست دارید، انتقال دهید. در کل می‌توان گفت آینه کاری و آینه دکوراتیو، تفاوت زیادی با هم ندارند و هر دوی آنها را به زیبایی دیوارهای خانه مان کمک زیادی می کنند.

شیشه و آینه دکوراتیو آگاهی گلس

جمع بندی

همه ما برای زیبایی فضای داخلی و دکوراسیون منزلمان، تلاش زیادی می کنیم؛ اما باید بدانید که یکی از مواردی که می‌تواند زیبایی منحصر به فرد خاصی را به خانه ما بدهد، آینه کاری و آینه دکوراتیو است. شما برای نصب آینه های دکوراتیو برای دیوار های منزل خود، می توانید به معتبرترین مرکز صنایع شیشه و آینه مراجعه کنید که این مرکز، صنایع شیشه و آینه آگاهی است. برای سفارش خود می توانید به وب سایت آگاهی گلس  agahiglass.com مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26185
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید