امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

شرکت کهن درب ارائه دهنده انواع طلق


1401/07/27
کد خبر : 28124
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

طلق شفاف طلقی است. بیشتر پرتوهای نوری که به این طلق ها منعکس می شوند بدون پراکندگی از آن عبور می کنند. در قسمت های مختلف ساختمان از طلق شفاف ساخته شده و برای شیشه مناسب است. قیمت طلاق شفاف بسته به نوع آن متفاوت است.
از مواد پلیمری برای تولید تالک شفاف در پالایشگاه ها استفاده می شود. توانایی آن در انتقال نور خورشید بدون پراکندگی یکی از بارزترین ویژگی های آن است. ضریب انتقال حرارت تالک شفاف کمتر از شیشه است و گرمای کمتری نسبت به گرما از خود عبور می دهد و 100 درصد عایق سرما را ایجاد می کند.

طلق پلاستیکی ضخیم

طلق با پوشش پلاستیکی ضخیم:

ما در این قطعه به طلق پلاستیکی خواهیم پرداخت. طلق پلاستیک نوعی طلق است که از پلاستیک ساخته شده و از مقاومت بالایی برخوردار است. از آنجایی که طلق پلاستیکی از استحکام و شفافیت بالاتری نسبت به شیشه برخوردار است، می توان از آن به جای شیشه استفاده کرد. طلق پلاستیکی در شکل ها و اندازه های مختلف موجود است و بازار آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. طلق پلاستیکی از چندین نوع طلق کربناته، طلق پلاستیکی گلاس، طلق  شیشه ای، طلق آینه ای و مواد دیگر ساخته می شود و در ضخامت ها، اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است.

کاربرد طلق پلاستیکی ضخیم

طلق پلاستیکی ضخیم، یک نوع از طلق های پلاستیکی می باشد. مقاومت این طلق ها به دلیل اینکه ضخامت آن ها نسبت به طلق های پلاستیکی معمولی بیشتر می باشد، چندین برابر شده است و همین امر باعث شده که نظر مشتری ها را به خود جلب کنند. از این طلق های پلاستیکی ضخیم برای مکان هایی استفاده می شود که در آن جا مقاومت در برابر فشار و .. اهمیت دارد. از مزایای این نوع طلق های پلاستیکی علاوه بر دوام بالا و همچنین مقاومت در برابر ضربه و فشار شدید، سازگار بودن با شرایط آب و هوایی مختلف، طلق های پلاستیکی بر خلاف شیشه در برابر اشعه فرابنفش شیشه مقاوم هستند، این طلق ها سبک هستند بسیار راحت نصب می شوند و … را می توان نام برد.


طلق پلاستیکی

قیمت طلق شفاف

قیمت طلق شفاف شیشه ای

طلق شفاف، طلقی است که آن طرف طلق به راحتی دیده می شود و اکثر پرتوهای نوری که به این طلق ها تابیده می شوند بدون پراکندگی از آن عبور می کنند. از طلق شفاف در قسمت های مختلف ساختمان و حتی در نمای ساختمان و تراس ها استفاده می شود و جایگزین مناسبی برای شیشه می باشد. طلق شفاف و شیشه از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با هم ندارند. به دلیل پایین بودن قیمت طلق شفاف استفاده از آن مقرون به صرفه تر است.

قیمت انواع طلق شفاف

طلق های شفاف مدل های زیادی دارد و از جمله طلق های شفاف می توان به طلق شفاف دوجداره؛ که از دو لایه به صورت موازی روی هم تشکیل شده اند، طلق شفاف یو وی؛ در مکان هایی استفاده می شود که تابش نور در آن زیاد است، طلق شفاف هوشمند؛ که توسط جریان الکتریکی کار می کند و توسط یک ریموت کنترل می شود، طلق شفاف رنگی و … اشاره کرد. قیمت طلق شفاف با توجه به نوع آن با هم متفاوت است و این تفاوت به دلیل موادی است که در ساخت هر یک از انواع مختلف طلق به کار می رود. طلق های شفاف مدل های زیادی دارد و از جمله طلق های شفاف می توان به طلق شفاف دوجداره؛ که از دو لایه به صورت موازی روی هم تشکیل شده اند، طلق شفاف یو وی؛ در مکان هایی استفاده می شود که تابش نور در آن زیاد است، طلق شفاف هوشمند؛ که توسط جریان الکتریکی کار می کند و توسط یک ریموت کنترل می شود، طلق شفاف رنگی و … اشاره کرد. قیمت طلق شفاف با توجه به نوع آن با هم متفاوت است و این تفاوت به دلیل موادی است که در ساخت هر یک از انواع مختلف طلق به کار می رود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلق شفاف

قیمت طلق شفاف به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به عوامل زیر اشاره کرد: اندازه و ابعاد طلق که می تواند نیم ورق یا ورق کامل باشد، طلق های شفاف با ضخامت های مختلف تولید می شوند و بدیهی است که یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت طلق؛ ضخامت طلق می باشد، عامل بعدی نوع طلق شفاف است مثل دوجداره، چند جداره، یو وی، هوشمند و …، کیفیت متریال استفاده شده در ساخت طلق و همچنین کارخانه ای که طلق در آن تولید می شود نیز در قیمت آن تاثیرگذار است و … .


 طلق پلاستیکی

طلق شفاف

معرفی طلق شفاف

در این مقاله به بررسی طلق شفاف می پردازیم. امروزه با پیشرفت و مدرن شدن صنعت ساختمان سازی استفاده از شیشه در ساختمان ها بیشتر شده است و وجود این حجم از شیشه ممکن است خطر آفرین باشد. با وجود اینکه شیشه های مقاوم و ایمن نیز تولید می شود اما استفاده از این نوع شیشه ها به دلیل قیمت بالای آن ها کمتر مورد استقبال قرار گرفته است. طلق ها یکی از بهترین جایگزین ها برای شیشه هستند که در چند سال اخیر استفاده از آن ها بسیار رواج یافته است. خصوصیات ظاهری طلق ها شبیه شیشه است اما از نظر استحکام، طلق ها از شیشه بسیار مقاوم تر و ایمن تر هستند. یکی از انواع طلق ها، طلق شفاف می باشد.

کاربرد طلق شفاف

این نوع طلق ها را با استفاده از مواد پلیمری در پالایشگاه ها می سازند. یکی از ویژگی های طلق های شفاف این است که پرتو نور خورشید را بدون پراکندگی از خود عبور می کند. در برخی موارد این طلق ها به گونه ای ساخته می شوند که نورهای مفید خورشید را عبور می دهد و مانع عبور انرژی های مضر آن مانند اشعه UV می شوند و آن ها را دفع می کنند. طلق های شفاف نسبت به شیشه دارای ضریب انتقال گرمایی کمتری هستند و گرمای کمتری را عبور می دهند البته نسبت به گرما و سرما عایق صد در صد نیستند. این طلق های شفاف در برابر رطوبت بسیار مقاوم اند و در صورت قرار گرفتن در محیط مرطوب شوره نمی زنند و همچنین کدر نمی شوند. این طلق را می توان با آب شست و یا در صورتی که امکان شست و شو با آب وجود نداشت می توان از یک دستمال مرطوب استفاده کرد و آن را به راحتی تمیز نمود.

طلق پلاستیکی شفاف

طلق های پلاستیکی از نظر ظاهری بسیار به شیشه شباهت دارند و دارای رنگ بندی های مختلفی هستند. طلق های شفاف یک نمونه از این طلق ها محسوب می شوند. طلق های پلاستیکی شفاف به دلیل اینکه مقاوم و ایمن و بسیار سبک هستند و در عین حال از قیمت مناسبی هم برخوردارند امروزه توانسته اند در بین مردم نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند و طرفداران زیادی پیدا کنند.

طلق پلاستیکی
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28124
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید