امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

شرکت توان گستر بهین تولیدکننده انواع سینی کابل گالوانیزه


1401/07/27
کد خبر : 28497
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

تولیدکننده انواع سینی کابل برق

این شرکت در تولیدات خود از مواد اولیه ( ورق گالوانیزه ) با کیفیت در ساخت سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه استفاده می نماید. سینی برق گالوانیزه به منظور مدیریت و حفاظت از کابل، تفکیک و تقسیم کابلها در تاسیسات الکتریکی  مورد استفاده قرار میگیرد. این تجهیزات صنعتی از پر کاربردترین تجهیزات برقی جهت انتقال سیم و کابلهای برق و محافظت از آنها در ساختمان های اداری و تجاری میباشد. سینی کابل آبکاری گرم و آبکاری سرد دو نوع پر استفاده این تجهیزات در صنایع مختلف می باشد.
سینی کابل گالوانیزه گرم با قرار دادن در  روی مذاب با  دمای حدودی 400 تا 450 درجه سانتیگراد، به صورت عمقی آبکاری گرم  می شود، به طوری که سطح سینی ها با ضخامت 50 تا ۷۰ میکرون از فلز روی پوشانده  میشوند. در شرکت توان گستر فرایند گالوانیزه گرم مطابق با استاندارد های روز دنیا و بر اساس آیین نامه استاندارد شماره ASTM123  انجام می گیرد. از این نوع سینی در محیط های با رطوبت بالا یا دارای خورندگی شیمیایی بالا استفاده می شود.


 
انواع سینی کابل گالوانیزه


در سینی کابل گالوانیزه سرد از پوشش فلز روی با ضخامت ۱۵ میکرون استفاده می شود. ضخامت فلز روی در مقایسه با سینی گالوانیزه گرم کمتر میباشد و در مقابل خوردگی نیز مقاومت کمتری از خود نشان میدهند، به همین علت از این مدل سینی برق عمدتا در محیط های داخلی و مکان هایی که رطوبت محیطی پایینی دارند استفاده می شود، مانند پارکینگ ها، مجمتع های تجاری، فروشگاه ها و فضای داخلی ساختمان های بلند مرتبه.

توان گسترتولید کننده نردبان کابل ( لدر )  برق

نردبان کابل یک سیستم مدیریت و انتقال سیم و کابلی است که برای محافظت و پشتیبانی از کابلهای برق و سیمها طراحی شده است. در پروژه های مختلف در فضای باز و سرپوشیده استفاده از این تجهیز مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم مدیریت کابلی میتواند برتری های قابل توجهی را در مقایسه با سایر روش های سیم کشی در صورت استفاده به جا و صحیح ارائه دهد که از جمله آن،  گرم نشدن کابلها و یا استفاده ساده از آن در مسیرهای عمودی و رایزرهای ساختمانها  می باشد.
از دیگر مزایای نردبان کابل آن است که کابلها ممکن است در هر نقطه از نردبان حتی بدون اتصالات گران قیمت یا جعبه، وارد یا خارج شوند، بدین معنی که دسترسی به کابلها به راحتی انجام میگیرد.  از مزیتهای دیگر این سیستم مدیریت سیم و کابلی این است که هنگامی که می خواهید کابل هایی را در آینده به سیستم موجود نردبانهای کابل اضافه کنید، نصب بسیار آسان خواهد بود و ساخت انشعابات آینده نیز میسر است.


 انواع سینی کابل گالوانیزه


پانچهای موجود برروی نردبان کابل توسط دستگاه اتوماتیک CNC  ایجاد می شود و بدین ترتیب بدون هرگونه پلیسه و نقاط تیز بوده و به کابلها در حین اجرای آن آسیبی وارد نمی کند. فاصله استاندارد پله های نردبان از یکدیگر  ۲۵  سانتیمتر می باشد و معمولا به دو نوع جوشی و پیچی به بدنه اصلی ( ستون های نردبان )  متصل میشوند. جهت سفارش خرید نردبانها می بایست، برآورد درستی از مقادیر و تعداد کابلها و وزن آنها را در نظر گرفت، که این موارد در طراحی این تجهیز و ضخامت ورق تولیدی و ارتفاع دیواره ها و فاصله پله ها از یکدیگر موثر میباشد.


توان گستر تولیدکننده انواع جعبه تقسیم برق (جانکشن باکس)

از جعبه تقسیم برق جهت گرفتن انشعاب از سیم و کابل عبور داده شده ازدرون لوله های فولادی برق ( لوله کاندوئیت ) و رساندن آنها به مصرف کننده ها و دستگاههای مختلف استفاده می گردد.
جانکشن باکس ها در انواع و ابعاد مختلف تولید شده و با توجه به کاربرد و محل نصب آن دارای انواع جعبه تقسیم کاندوئیت که عمدتا از جنس گالوانیزه هستند، جعبه تقسیم آلومینیومی، جعبه تقسیم ضد انفجار و جعبه تقسیم پلاستیکی می باشد.
ابعاد مورد استفاده جعبه های تقسیم برق نیز به طور معمول 10*10 سانتیمتر و 20*20سانتیمتر و 30*30 سانتیمتر هستند، که البته می توانند با توجه به نیاز و درخواست مشتریان به سایزهای سفارشی با تعداد بالا تغییر پیدا کنند.
در مجموعه توان گستر بهین کلیه اقدامات لازم جهت تولید انواع جعبه های تقسیم آلومینیومی به شرح ذیل انجام می گیرد. طراحی، قالب سازی جعبه ها در سایزهای مختلف، عملیات دایکاست، ماشین کاری و رنگ کاری با رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد که این اقدامات در این مجموعه صورت گرفته و محصولات تولید شده مورد استفاده صنایع مختلف از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و فولاد و سایر صنایع قرار گرفته است.

توان گستر تولیدکننده لوله های فلکسیبل برق

توان گستر بهین در کنار تولید انواع سیستمهای محافظ سیم و کابل، نقش بسزایی در تولید و تامین انواع لوله فلکسیبل (خرطومی ) برق در انواع : لوله فلکسیبل فلزی ساده، لوله فلکسیبل فلزی مستحکم، لوله فلکسیبل فلزی (خرطومی) روکشدار، لوله فلکسیبل شیلددار، لوله فلکسیبل شیلددار (خرطومی) روکش دار و لوله خرطومی فلکسیبل نسوز و انواع گلند فلکسیبل تک پیچ و دوپیچ دارد.
لوله های فلکسیبل بدلیل داشتن انعطاف کافی و قابلیت خم پذیری راحت، در محل هایی که پیچ و تاب زیاد می باشد و همچنین به علت لرزشی که در محل اتصال به موتور های الکتریکی وجود دارد،  بیشترین موارد استفاده را دارند. بهتر است پوششی از لاستیک یا مواد مشابه برای انعطاف پذیری بر روی آن وجود داشته باشد تا از حداکثرکارایی آن استفاده گردد.

توان گستر بهین تولیدکننده انواع لوله های فولادی برق

لوله فولادی برق یا لوله کاندوئیت تجهیزی است که برای محافظت از سیم و کابلها و انواع انتقال دهندگان جریان الکتریکی و کابلهای شبکه که در طول مسیر اجرای کابل کشی و سیم کشی در واحد های صنعتی، کارخانجات و صنایع مختلف و پروژه های ساختمانی استفاده می گردد . این نوع لوله برق در جهت جلوگیری از صدمه و آسیب دیدن سیم یا عایق آنها و همچنین محافظت افراد در برابر برخورد ناخواسته با سیم حامل جریان استفاده می شود.
لوله های فولادی برق به عنوان جایگزین انواع سینی کابل برق در مواردی که تعداد سیم و کابلها زیاد نبوده و انشعابات کمتری دارند مورد استفاده وسیع واقع می شود. لوله  های کاندوئیت برق در ساختمانهای صنعتی و تجاری، اداری، بیمارستان ها، کارگاه های صنعتی بیشترین کاربرد را دارد ، زیرا در مراکز ساختمانی و تجاری و اداری عمدتا فضای نصب کمتری موجود بوده و گاها سقف ها ارتفاع کمتری برای نصب دارند، لذا لوله های کاندوییت انتخاب مناسب تری هستند.
شرکت توان گستر بهین تولید کننده انواع لوله های فولادی برق در مدلهای گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد و مشکی و در برخی موارد به صورت سفارشی (رنگی) می باشد. لوله کاندوئیت این مجموعه در ضخامت های ۰٫۹ تا ۱٫۵ میلیمتر و در طول های ۳ و ۶ متری تولید می شوند.
دسته بندی لوله های فولادی برق بر اساس سایزهای موجود در صنعت به سه شاخه لول های برق متریک یا میلیمتری، لوله های برق اینچی و لول های برق PG  صورت میگیرد که در این میان لوله های PG کاربرد بیشتری را دارند.

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم با غوطه وری کامل در عمق حوضچه مذاب فلز روی تولید می شود. لوله فولادی گالوانیزه گرم عمدتا برای لوله کشی های روکار  در محیط های بیرونی صورت می‌گیرد و کاربرد دارد و یا در مواردی که لوله های برق در محل هایی هستند که در معرض عواملی مثل خوردگی، رطوبت، زنگ زدگی، آلاینده های جوی هستند بهترین انتخاب برای کابل کشی استفاده از لوله های فولادی گالوانیزه گرم می باشد. موتورخانه های ساختمانها از جمله مکانهایی هست که از لوله برق گالوانیزه گرم در کابل کشی درون آن استفاده می گردد.

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد

یکی از پر مصرف ترین لوله های فولادی برق لوله برق فلزی گالوانیزه سرد می باشد. این نوع  از لوله های گالوانیزه به صورت سطحی گالوانیزه می شوند که به آن گالوانیزه سرد می گویند. در این روش داخل لوله فولادی گالوانیزه نمی شود. لوله گالوانیزه سرد اغلب در فضای های داخلی استفاده می شود و بیشتر در مناطقی کاربرد دارد که سطح رطوبت هوا و آلاینده های محیطی کم می باشد و کمتر در معرض خوردگی قرار می گیرند.

لوله فولادی برق مشکی

این نوع لوله فولادی برق از ورق سیاه ( آهن ) تولید میشود و با استفاده از پوشش رنگ مشکی در برابر زنگ زدی مقاوم می شود. کاربرد لوله فولادی مشکی در محیط های داخلی و خشک می باشد. لوله فولادی رنگی و مشکی را می توان در فضای داخلی ساختمان ها به صورت روی کار، در زیر بتن و گچکاری های دیوار مورد استفاده قرار داد که البته حالت اول معمولا استفاده بیشتر دارد. لوله فولادی مشکی در محیط هایی که در معرض زنگ زدگی ممکن است قرار گیرد، نباید مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در جاهایی که مسیر انتقال در معرض دید قرار می گیرد می توان از لوله فولادی مشکی استفاده کرد و با نصب آنها فضا را به صورت اکسپوز طراحی کرد.
برای خرید از شرکت توان گستر بهین و اطلاع از تولیدات  بیشتر این مجموعه و  قیمت روز سینی کابل و سایر محصولات،  لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتس آپ و ایمیل با ما در ارتباط باشید.


 انواع سینی کابل گالوانیزه


شماره تلفن ثابت : 88948245-88948157-88948312-021
شماره تلفن مستقیم : 88891994-021
واتس آپ فناوران : 09120240950
ایمیل واحد فروش توان گستر : [email protected]




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28497
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید