امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

شرایط ثبت سفارش در سایت آمازون


1401/07/27
کد خبر : 28756
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

چهار نکته واضح از مزایای رقابتی آمازون رو با هم مرور کنیم:
1) مجموعه محصولات گسترده تر از طریق یک بازار
در 15 سال گذشته، آمازون خودشو به عنوان یک بازار بزرگ معرفی کرده. به نقل جف بزوس مدیر این شرکت، «امروزه، نزدیک به 50 درصد از اجناس فروخته شده در آمازون توسط فروشندگان شخص ثالث انجام میشه. یعنی بیش از 70 هزار کارآفرین با فروش بیش از 100 هزار دلار در سال در آمازون وجود دارن.
2)  حساس نسبت به خریداران
آمازون برای راحتی خریداران، خدمات عالی رو نسبت به سایر وب سایت های تجارت الکترونیک ارائه میده. جستجوی پیشرفته محصولات، سفارش با یک کلیک در هنگام تسویه‌ حساب، نظرات و رتبه‌بندی‌های محصولات، و اخیراً دکمه‌های خط تیره برای سفارش مجدد خودکار، متمایزکننده‌های اصلی هستن. وقتی با عضویت پریمیوم ترکیب بشه، آمازون دید گسترده‌تری نسبت به خریداران داره که شامل اطلاع از تمام تراکنش‌های آنلاین، دفعات خرید، ترجیحات سرگرمی میشه. همه اینها به آمازون کمک میکنه تا تجربه آنلاین خودشو با نیازهای خریداران تطبیق بده.
3) قیمت بسیار رقابتی
یک مزیت کلیدی که وب سایت آمازون داره، قیمت بسیار پایین محصولات هست. آمازون همیشه رشد شرکت رو بر سود کوتاه مدت قرار داده. این شرکت با گزینه پریمیوم با قابلیت‌های تحویل دو روزه در زیرمجموعه‌ای از 30 شهر تونست در مدت کوتاه به سودآوری برسه


 ثبت سفارش در سایت آمازون


بنابراین آمازون یک وب سایت عالی برای خریداران از تمام نقط جهان هستش. داشتن حساب ارزی از مهمترین شرایط ثبت سفارش در آمازون هستش که از طریق آن پرداخت هزینه رو انجام بدیم. متأسفانه این حساب برای ما ایرانی ها در دسترس نیست. از این رو شرکت های واسطه ایرانی مثل ایگرد، پست بین المللی، چارسوق، مالتینا برای رفع این مشکل ایجاد شدن. اما از نظر مشتریان به دلیل طولانی بودن زمان تحویل کالا (بیشتر سه ماه)، گزینه های خوبی برای خرید از آمازون نیستند. ما پیشنهاد میکنیم برای دریافت کالا در مدت 2 هفته ای، به سایت ماکارو مراجعه کنید. روند ثبت سفارش آمازون از طریق سایت ماکارو بسیار آسونه. فقط کافیه یه حساب کاربری در سایت ماکارو بسازید. بعد از آن میتونید در قسمت جستجو، لینک محصول آمازون و یا نام محصول مورد نظر رو وارد کنید. مشخصات و جزئیات محصول به همراه نظرات کاربران برای شما نمایش داده میشه. یکی از ویژگی های مثبت سایت ماکارو اینه که در صورتی که در خرید محصول شک داشتید، میتونید از طریق کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید.

خرید کتاب های علمی در آمازون

اغلب دانشجویان برای ارائه محتوای درسی خودشون نیاز به کتاب های متنوع تری دارن. اما متأسفانه بعضی از کتاب ها در هیچ کتابفروشی پیدا نمیشه و حتی بعضی از اون ها خیلی گرون هستن. در این مواقع آمازون میتونه کمک کننده باشه. این سایت یکی از بزرگترین پلتفرم های آنلاین برای ارائه کتاب های علمی برای دانشجویان هست. شما میتونید در هر زمانی به سایت آمازون مراجعه کنید و انواع کتاب های علمی رو مشاهده کنید. این یک وب سایت عالیه. در واقع یک بازار گسترده برای کالاهای مختلف هست. تقریباً هر چیزی در آمازون پیدا میشه. اگر یک مجله علمی نیاز دارید که هیچ جا پیدا نمیشه، مطمئن باشید اون رو در وب سایت آمازون پیدا خواهید کرد. استفاده از منابع آنلاین این روزها مفیده و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشه. خرید کتاب از آمازون ماکارو در لینک قبل میباشد.


 ثبت سفارش در سایت آمازون


در مورد خرید کتاب های علمی دو نکته هست که میخواییم توجه شما رو به نکات مثبت کار با پلتفرم جلب کنیم. بیایید شروع کنیم. بارزترین فایده خرید کتاب از آمازون قیمت آن هستش. هر دانشجویی این موضوع رو متوجه شده که خرید کتاب در آمازون بسیار ارزان تر از کتابفروشی های فیزیکی هستش. همون طور که میدونید قیمت در کتابفروشی به عوامل مختلفی بستگی داره. مالکان باید هزینه اجاره مغازه بپردازن و مطمئناً قیمت کتاب رو افزایش میدن. اما وقتی چیزی رو آنلاین میخرید، برای تحویل و خود کتاب خرید میکنید. هزینه نهایی بسیار ارزون تر درمیاد.  در وب سایت آمازون خیلی راحت میتونید به لیست گسترده ای از کتاب های مختلف دسترسی داشته باشید و هر کدوم رو بخوایید با قیمت مناسب سفارش بدید. دومین مزیت آمازون، پریمیوم هستش. ایجاد یک حساب کاربری معمولی هیچ مزیتی برای شما نداره. اما وقتی همراه با ایجاد حساب کاربری، 50 دلار میپردازید،  به مدت یک سال از مزایای خدمات آمازون بهره مند میشید. کتاب ها رو سریعتر دریافت میکنید و هم ارسال رایگان خواهد بود. برای خرید آسون کتاب های آمازون کافیه به سایت ماکارو مراجعه کنید و ثبت نام رو انجام بدید. بعد ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، در کادر سفید رنگ جستجو، نام کتاب رو وارد کنید. حتی میتونید در قسمت منو در بخش کتاب- نوشت افزار و هنر به فهرستی از کتاب های مختلف در زمینه ی روانشناسی، مدیریت، تاریخ، موسیقی، کتاب های مخصوص کودکان دسترسی داشته باشید. بعد از تأیید سفارش و پرداخت هزینه در سایت ماکارو، کتاب به مدت 21 روز به دست شما خواهد رسید.

منبع :  macarow.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28756
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید