امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

سینی کابل ایرانیان تولید کننده سینی کابل گالوانیزه


1401/07/27
کد خبر : 28232
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

 ایرانیان با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه مستمر و درخشان در تولید و فروشی بر پایه تجربه و نظارت متخصصان، استفاده از دستگاه‌های به‌روز و به کارگیری تکنولوژی در کار خود سعی بر ارائه محصولاتی با کیفیت و در نهایت جلب رضایت مندی مشتری داشته است.

انواع محصولات شرکت سینی کابل ایرانیان

برای خرید و استعلام قیمت انواع محصولات لطفا با شرکت سینی کابل ایرانیان تماس بگیرید.

سینی کابل

تجهیزی که وظیفه آن، حفاظت از سيستم عبوری كابل ها و مرتب كردن كابل و جلوگیری از تماس كابل ها است. در واقع بهترین گزینه برای زیبا سازی و پنهان کردن کابل ها و سیم های برق می باشند. بسته به نوع مصرف در جنس های فولاد، استیل و یا آلومینیوم تولید و به بازار عرضه میگردند. و از انواع سینی کابل میتوان دو نوع گالوانيزه فابريک و گالوانيزه گرم آبکاری شده را نام برد.

فروش انواع سینی کابل و متعلقات

متعلقات سینی برق شامل رابط سینی کابل، زانو سینی (عمودی، افقی، آبشاری، متحرک)، سه راهی سینی و چهار راهی سینی کابل، پايه نگهدارنده Cable Tray (پايه تی، سقفی يا معلق، براکت، دستک، ترکيه ای، زمينی)، کاهنده يا کاهش دهنده و رایزر سینی کابل (ثابت و متحرک) است.

اتصالات سینی کابل

برای اینکه کابل سینی و نردبان شما کاربرد و عملکرد درستی داشته باشد، باید از انواع اتصالات سینی کابل به صورت صحیح استفاده کرد. این اتصالات میتوانند شامل: ساپورت سینی، اتصال سیمی به نردبان کابل، پیچ اتاقی و کله قارچی سینی کابل، پیچ و مهره، سه راهی سینی و چهارراهی، زانو ۴۵ درجه، زانوی سینی کابل ۹۰ درجه و زانوی افقی و زانوی عمودی، درپوش زانویی سینی کابل، بست درپوش سینی کابل، رابط سینی برق، رابطه قابل تنظیم سینی برق باشد.

جعبه تقسیم برق

این جعبه ها معمولاً دارای یک ورودی و چند خروجی است که به چندین دستگاه اجازه می دهد تا به طور مستقیم به منبع تغذیه برق متصل شوند.

استفاده بهینه از جعبه تقسیم برق ایمنی و راحتی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد، یکی از مزایای کلیدی که میتوان در خصوص این جعبه ها نام برد، کاهش احتمال سوخته شدن فیوز ها میباشد. شکل، اندازه و ساختار جعبه های توزیع برق می تواند بسیار متفاوت باشد.

نردبان کابل

بعد از سینی کابل، تجهیز مهم و پرکاربرد دیگر، نردبان کابل یا لدر است که همانند سینی کابل از آن برای مسافت های طولانی و در بخش هایی که نیاز به هواخوری سیم و کابل ها بیشتر است استفاده می شود. معمولا این تجهیز را در عرض های مختلف 20 تا 60 سانتی متر و حتی بیشتر یا کمتر با ضخامت های بین حداقل 0.6 میلیمتر و حداکثر 4 میلیمتر و به صورت جوشی یا پیچ و مهره ای میتوانید در بازار پیدا کنید. اتصالات نردبان کابل ها شامل رابط (مفصل) نردبان کابل، زانو نردبان کابل، سه راهی نردبان کابل، چهار راهی نردبان کابل و پایه یا نگهدارنده نردبان کابل است.

فروش لوله فولادی برق

لوله فولادی برق

تجهیزی پرکاربرد که برای سیم کشی ساختمان ها از آن بهره میبرند و یکی از انواع لوله های برق است. لذا از این محصول در بسیاری از پروژه های ساختمانی و صنعتی جهت حفاظت از سیم ها و کابل های برق به صورت داخلی و یا روی سطح استفاده میشود. انواع لوله فولادی برق شامل لوله فولادی برق، لوله گالوانيزه برق، لوله گالوانیزه گرم برق (عمقی داغ) و لوله برق پی وی سی است.

لوله فلکسیبل برق

نوعی از گونه های مختلف لوله های برق است که با داشتن شکلی فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود. از موارد کاربردی  لوله های فلکسیبل برق میتوان به مواردی نظیر مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … اشاره نمود. همچنین در انواع مختلف لوله فلکسی روکش دار و بدون روکش تولید و به بازار عرضه میگردند.

سینی کابل ایرانیان پیشتاز در عرصه تولید و ارائه انواع (سینی کابل و متعلقات آن، نردبان کابل، لوله های فولادی برق، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم برق) با بالاترین کیفیت و قیمتی عالی در بازار لاله زار تهران.

جهت خرید، سفارش و اطلاع قیمت روز محصولات سینی کابل ایرانیان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس ثابت: 33977151-021

شماره تماس همراه: 2231256-0912

سایت سینی کابل: sinicableiranian.com

ایمیل: [email protected]


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28232
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید