امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

سوراخ کاری آسان را با ابزار های باکیفیت تجربه کنید


1401/07/27
کد خبر : 27547
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

اما اینکه بتوانید نمونه ای اصل و با دوام پیدا کنید که با قیمتی مناسب باشد و تا مدت ها هم برایتان قابل استفاده باشد، کار ساده ای نیست. فروشگاه اینترنتی وین ابزار انواع مختلف این ابزار ها را از برترین برند ها به صورت وارداتی در اختیار خریداران قرار می دهد.

چه ابزار هایی برای سوراخ کاری مناسب هستند؟

این حرفه بدون ابزار های مختص ان معنی نمی یابد. تعداد افزار هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم هم با ان سر و کار دارند بسیار زیاد است. اما برخی از ابزارالات دستی به کار رفته در این حرفه، که در فروشگاه وین ابزار نیز موجود می باشد، عبارتند از:

هلدر داخل تراشی آکو

با استفاده از این وسیله کوچک شما به راحتی می توانید قطر سوراخ مورد نظرتان را تنظیم کنید. فرقی نمی کند که قطعه دلخواه شما از چه جنسی و در چه ابعاد و ضخامتی باشد. این محصول به راحتی سوراخی به قطر مورد نظر شما روی ان ایجاد خواهد کرد. از مهم ترین ویژگی هایی که دارد وجود سایز بندی است که به لطف ان می توانید قطعه های ضخیم و نازک را سوراخ کنید. کوچکترین مدل این هلدر داخل تراشی با طول 125 میلی متر است و این درحالی است که بزرگ ترین ان طولی برابر با 400 میلی متر دارد. برای انکه بتوانید سایز مناسب خود را برگزینید باید به عرض قطعه کارتان توجه کنید و سایزی متناسب با ان انتخاب نمایید. این قطعه به صورت دستی کاربرد دارد و همچنین می توانید ان را به دستگاه های صنعتی دیگری همچون مینی فرز و ... هم متصل کرده و مورد استفاده قرار دهید. کار با ان هم بسیار ساده و راحت است. قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و می توانید به صورت عمده نیز ان را از فروشگاه وین ابزار خریداری نمایید. آکو یک تولید کننده ترکیه ای است که تولیدات خود را در کشور ما نیز عرضه می کند و کیفیتی تضمینی دارد.


 ابزار هایی برای سوراخ کاری

مته ZPS

از شناخته شده ترین افزار های به کار گرفته شده در سوراخکاری مته است. همه ما دورا دور شناختی از ان داریم. اما مته صنعتی برای سوراخ نمودن قطعه هایی با درجه سختی بالا با مدل های خانگی آن بسیار متفاوت هستند. این مته همانگونه که از نام آن پیدا است دارای سری به شکل گرد می باشد. کیفیت ساخت عالی داشته و محصولی از کشور چک است که به صورت وارداتی در وین ابزار با تضمین کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار خریداران قرار داده می شود. طراحی ان به شکل دو پر انجام شده است. جنسی از کبالت دارد و بسیار مقاوم است. به این زودی ساییده نمی شود و می توانید برای سوراخکاری های متعددی از ان بهره مند شوید. درجه سختی برابر با 338 راکول دارد و بسیار مستحکم است. این مته همانند دیگر مدل های موجود در بازار، دارای سایز بندی است که بسته به نیاز خودتان می توانید ان را انتخاب نمایید. البته که این سایز ها بر روی قیمت ان موثر است. می توانید ست کامل ان را نیز خریداری کنید تا قیمتی ارزان تر برایتان داشته باشد و از طرفی تمام اندازه های ان را به همراه داشته باشید و در هنگام نیاز به کار بگیرید.


 ابزار هایی برای سوراخ کاری

قلاویز ماشینی مارپیچ نارکس

علاوه بر مته، قلاویز ها نیز جز پر استفاده ترین قطعه ها در صنعت هستند که به صورت دستی به کار گرفته می شوند. این قلاویز نیز توسط مهندسین و طراحان با تجربه کشور چک تولید شده است. مطابق با استاندارد های روز جهانی است و ایمنی بالایی دارد. از این محصول برای قلاویز کردن سوراخ ها استفاده می شود. درجه سختی ان 371 راکول است. دارای روکش بوده و وجود ان باعث می شود که در برابر رطوبت مقاوم بوده و ضد زنگ باشد. در تیپ VA موجود است و دارای سایز بندی های متنوعی می باشد. هر سایزی که بسته به قطر سوراخ خود بخواهید می توانید تهیه کنید. طول ان در 5 اندازه 56 میلی متری، 63 میلی متری، 70 میلی متری، 80 میلی متری، 90 میلی متری و 100 میلی متری می باشد. بخش انتهایی ان نیز به نحوی طراحی شده است که بر روی دیگر دستگاه نیز متصل شود. برای انکه اتصال محکم و درست داشته باشد، باید سایز قلاویز با دهانه دستگاه برابر باشد. این قلاویز به صورت 3 پر بوده و با وجود وزن کمی که دارد بسیار مقاوم است. برای قطعه هایی از جنس های مختلف الومنیومی، چدن، استیل، مس، فولاد و ... قابل استفاده است. کار با ان هم راحت بوده و هیچ دردسری برایتان نخواهد داشت.


 ابزار هایی برای سوراخ کاری


نکته: این ابزار ها علاوه بر سوراخ کاری در صنایع گوناگونی همچون: ابزار سازی، قالب سازی، تراشکاری و ... نیز کارایی داشته و قابل استفاده هستند.

دلیل کیفیت بالای محصولات وین ابزار چیست؟

تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه به صورت وارداتی است. توسط مهندسین برتر در کمپانی های برتر خارجی تولید شده و تمامی استاندارد های جهانی در ساخت ان رعایت شده است. متریال به کار رفته برای تولید ان ها نیز از نوع درجه یک بوده و سبب شده است تا کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

قیمت محصولات وین ابزار

عوامل گوناگونی بر روی قیمت محصولات اثر گذاشته است. برخی از این عوامل عبارتند از: سایز محصول، جنس آن، تعداد و ... . این یک امتیاز مثبت برای کاربران است چرا که می توانند خریدی متناسب با بودجه و سازگار با نیازشان انجام دهد. نگران نباشید. وین ابزار همیشه هدف اصلی خود یعنی رفاه مشتریان را اولویت قرار داده و به منظور کسب رضایت شما عزیزان با نازل ترین قیمت محصولات خود را به دو صورت عمده و خرده به فروش میرساند. می توانید جهت خرید حضوری نیز به فروشگاه مراجعه کنید و از مشاوره حضوری نیز بهره مند شوید.  



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27547
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید