امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

سهولت و امنیت با کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای


1401/07/27
کد خبر : 27548
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

احتمالا همه شما در مکان های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای دیده اید. در گذشته های نه چندان دور این درب های اتوماتیک صرفا برای مکان های پرتردد و عمومی مثل بیمارستان ها، هتل ها، فرودگاه ها و فروشگاه ها و مکان های این چنینی استفاده می شد.

با پیشرفت تکنولوژی درب اتوماتیک شیشه ای دیگر تنها مختص به مکان های عمومی نبود و خرید کرکره برقی مغازه که نوعی از درب های اتوماتیک است رواج پیدا کرد. البته علاوه بر خرید کرکره برقی مغازه برای محل های مسکونی و برج ها مثل قسمت لابی ساختمان از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود.

مزایای خرید کرکره برقی مغازه

اگر خاطرتان باشد در دهه گذشته همه مغازه ها از کرکره های دستی استفاده میکردند و باز و بسته کردن این کرکره ها بسیار سخت بود. همچنین از نظر تامین امنیت، کرکره های قدیمی امنیت بالایی نداشتند و سارق ها به راحتی با یک قیچی آهن بر می توانستند، حصار کرکره را بشکند و وارد مغازه شوند.
بنابراین رواج یافتن خرید کرکره برقی مغازه باعث زیبایی بخشیدن به محله ها و خیابان ها شد و علاوه بر آن سطح امنیت مغازه ها و مکان های تجاری بالا رفت. از نظر سهولت در باز و بسته کردن کرکره برقی مغازه هم کاملا واضح است که خرید کرکره برقی تا چه حد کار را برای افراد آسان کرده است و تنها با فشردن یک دکمه کوچک بر روی ریموت کرکره برقی به راحتی می توانند کرکره را بالا یا پایین بدهند.


 کرکره برقی مغازه

نکات خرید کرکره برقی مغازه و پرداخت هزینه آن

برای اینکه خرید کرکره برقی مغازه را اصولی انجام دهید و بعد از خرید دچار مشکلی نشوید به چند مورد باید دقت کنید. ابتدا میزان هزینه ای که می خواهید برای خرید کرکره برقی بپردازید را مشخص کنید. زیرا در خرید کرکره برقی مغازه باید مشخص کنید که چه نوع موتور و تیغه ای به بودجه شما می خورد. موتورهای مختلفی با قدرت ها و کیفیت های مختلف برای کرکره برقی وجود دارد که دارای قیمت های متفاوتی است.
علاوه بر این میزان مساحتی که می خواهید برای آن کرکره برقی تهیه کنید نیز در این زمینه مهم است؛ زیرا هزینه تیغه کرکره برقی به نوع فلز و مساحت مورد نظر شما بستگی دارد. از آنجایی که کرکره برقی به نوعی تضمین کننده امنیت مکان کسب و کار شماست، پیشنهاد ما این است برای تهیه آن هزینه بیشتری پرداخت و اجزای با کیفیت تری از کرکره برقی را تهیه کنید.

نکات انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای

در این بخش به نکاتی که برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای باید به آن توجه کنید، می پردازیم. اگر قصد دارید برای مکانی مانند ورودی لابی ساختمان، مغازه و فروشگاه خود درب اتوماتیک شیشه ای تهیه کنید این موارد را رعایت فرمایید.
فضایی که برای تعبیه درب اتوماتیک شیشه ای کرده اید یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. این درب ها معمولا به صورت کشویی هستند و استفاده از این مدل نیز مرسوم تر است؛ یک درب به صورت ثابت است و درب دیگر به صورت کشویی روی آن قرار می گیرد.
فرم ورودی ساختمان شما نیز یکی از مواردی است که باید در انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای به آن توجه کنید. مثلا اگر ورودی ساختمان شما در کنج قرار دارد، می توانید از درب های زاویه دار استفاده کنید.
همچنین همانطور که در خرید کرکره مغازه به آن اشاره کردیم، در خرید درب اتوماتیک شیشه ای باید توجه کنید که نوع موتور و شیشه و سایر اجزایی به کار رفته در این نوع از درب در تعین قیمت نهایی تاثیرگذار است.


 کرکره برقی مغازه

از کجا درب اتومات بخریم؟

برای خرید لوازم الکترونیکی مانند درب های الکترونیک باید به فروشگاه های معتبری که خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهند، مراجعه کنید. علت آن هم این است که لوازم الکترونیکی همیشه نیاز به تعمیرات و سرویس شدن دارد و تکنسین های مربوطه باید برای سرویس دوره ای درب اتومات، به محل شما مراجعه کنند.
 فروشگاه متین هوشمند (https://matinhooshmand.com) با سال ها سابقه در زمینه فروش کرکره برقی و درب های اتومات در خدمت شما است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27548
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید