امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

سنگ، کاغذ، قیچی، انتخاب لوازم مناسب برای ساخت کاردستی!


1401/07/27
کد خبر : 28237
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

چسب حرارتی تفنگی برای چسباندن

اندازه کوچک یا معمولی مهم نیست، همچنین اهمیتی ندارد که در چه حرفه ای هستید، یک چسب حرارتی تفنگی برای شما ضروری است.  البته این وسیله همیشه مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما داشتن آن بسیار مهم است. برای چسباندن قطعات مختلف یک کاردستی به هم، در بسیاری مواقع از چسب حرارتی تفنگی استفاده می شود، مانند کاردستی با چوب بستنی، که بسیار کارامد است.
البته توجه داشته باشید استفاده از این چسب های حرارتی نیازمند دقت بسیار است. حرارت این چسب ها می تواند دستان شما را به شدت بسوزانند و آسیب های جدید ایجاد کنند. استفاده از این وسایل برای کودکان، بدون نظارت دقیق سرپرست، توصیه نمی شود.

قیچی برای برش

اگر کاردستی شما یک اوریگامی ساده نیست، احتمالا به یک قیچی برای بریدن کاغذ، روبان، مقوا و ... نیاز خواهید داشت. در مواقعی که بسیار مهم است شما دقیق باشید، داشتن قیچی در کنار خط کش می تواند خطوط صافی را بریده و کاردستی شما را هر چه زیبا تر کند. داشتن قیچی در اندازات مختلف می تواند شما را از بسیاری موانع ساخت کاردستی های پیچیده عبور دهد.


 لوازم مناسب برای ساخت کاردستی

خط کش برای اندازه گیری و کنترل

دو بار اندازه بگیرید، یک با ببرید! این یک ضرب المثل است که به اهمیت اندازه گیری و محاسبات اشاره دارد. این موضوع در زمان ساخت کاردستی نیز بسیار مهم است. شما با داشتن یک خط کش می توانید به سادگی اندازه گیری کنید، حرکت عبور قیچی را کنترل کنید، و بسیاری محسابات را انجام دهید. اگر می خواهید کاردستی بسازید، یک خط کش در کنار دست خود داشته باشید تا بتوانید در مواقع مهم از آن استفاده کنید.

کاغذ رنگی

مهم ترین المان در ساخت بسیاری از کاردستی ها، کاعذ رنگی است. کاغذها در ساخت کاردستی اوریگامی به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرند، تا حدی که هیچ المان دیگری در کنار آن ها نمی بینید. کاغذ های رنگی کاردستی زیبا شما را تبدیل یک کاردستی زیباتر می کند.

روبان های رنگی برای زیبا سازی

برای زیبا سازی یک کاردستی، استفاده از روبان های رنگی می تواند بسیار کارامد باشد. روبان ها را در بسته بندی هایی شبیه چسب شیشه ای در اختیار شما قرار می دهند و با یک قیچی به سادگی بریده و قابل استفاده می شوند. روبان ها را می توان یکی از محبوب ترین لوازم ساخت کاردستی دانست که توسط هنرمندان مورد استفاده قرار می گیرند.





لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28237
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید