امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

سنباده براش چوب چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 28029
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

چوب‌های خامی که برای استفاده‌ی نجّاران به کار گرفته می‌شود در حالت ابتدایی خود وجهه ناهمواری دارد که پستی و بلندی‌های موجود در سطح چوب کار را برای نجّاران سخت می‌کند، بنابراین قبل از اینکه جهت استفاده در اختیار نجّار قرار گیرد برای ساختن سطحی هموار و مناسب به کمک روش‌های مختلفی همچون استفاده از گندگی و یا کف‌رنده آماده‌ی کار می‌شود که یکی از آن‌ها کاربرد برس سنباده چوبی است که توسط دانه‌های ریز و درشت آن می‌توان برای لایه‌برداری و باربرداری سطح چوب استفاده نمود.

برس سنباده چوب چه کاربردی دارد؟

سنباده زدن چوب به کمک برس سنباده سر دریلی از کارهای مهمی است که برای صاف و صیقلی شدن سطح انواع چوب اعم از ام‌دی‌اف، وکیوم و یا ممبران به کار می‌رود، همچنین موجب زیرسازی چوب شده و باعث پولیش بی‌نقص سطح چوب می‌شود.
در واقع پولیشر چوب، نوعی برس است که پس از پایان کار CNC ، جهت سنباده کشیدن نقاطی استفاده می‌شود که خارج از دسترس است. این نوع برس بر اساس نیاز مشتریان در انواع و اندازه‌های گوناگونی همچون نواری و سردریلی دیسکی ساخته می‌شود.
پولیشر کنف سنباده سر دریلی شرکت برس صنعت پاسارگاد توانسته به خوبی مورد رضایت مشتریانی باشد که در صنعت ام‌دی‌اف و چوب فعالیت دارند.
چرا که این محصول باعث می‌شود زمان زیادی را که کارگران صرف روش‌های سنتی برای صاف و صیقلی کردن سطوح انواع چوب از جمله ممبران به کار می‌برند را به طور چشم‌گیری کاهش دهد. همچنین می‌تواند در افزایش کیفیت کار و کاهش هزینه‌ی پولیش بسیار موثر باشد.
از جمله پولیشر چوب از نظر ظرفیت کاری می‌تواند حداقل بیست واحد سطوح چوبی را مانند ام‌دی‌اف پولیش دهد. همین امر دلیلی بر توجیه اقتصادی این برس برای مشتریان است.
شایان ذکر است که صفحات چوبی که توسط پولیشر کنف سنباده پولیش می‌شود، پس از پرس روکش ام‌دی‌اف، وکیوم و ممبران یا بعد از رنگ‌کاری، بدون ضایعات است یا کمترین ضایعات را به دنبال دارد که این خود دلیل رضایت مشتریان است.
شرکت برس صنعت پاسارگاد برای ایجاد هماهنگی بیشتر ورق سنباده را بین برس و کاغذ سنباده توسط دستگاه لیزر به صورت ریش ریش یا شانه‌ای برش می‌دهد تا بر روی فرورفتگی‌ها و بلندی‌های سطح چوب و منحنی‌های موجود به خوبی حرکت کند و علاوه‌بر پاک کردن گرد و خاکی که حاصل از کشیدن سنباده است تاثیر زیادی بر ایستایی سنباده نیز دارد.

برس سنباده چوب چه مشخصاتی دارد؟

ابعاد برس سنباده چوب تولیدی شرکت برس صنعت پاسارگاد با طول 55 میلی‌متر، قطر 150 میلی‌متر و دنباله‌ی 10 میلی‌متر تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.
موادی که برای ساخت این نوع پولیشر کنف سنباده به کار می‌رود، سنباده‌های آواکو آلمان، بیس پلی‌اتیلن و یا آلومینیوم و الیاف گیاهی سیسال یا کنف مکزیک( علف آمریکایی) است.
علاوه بر این پولیشر کنف سنباده سیلندری از گرید 120 تا 600 نیز تولید می‌شود.

 برس سنباده چوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

از ویژگی‌ها و کاربردهایی که سنباده ام‌دی‌اف دارد می‌توان به موارد زیر پرداخت:
●    این نوع برس فقط برای صنایع چوب به کار می‌رود.
●    از پایه‌ی فرچه‌ی آن می‌توان به صورت مکرر استفاده کرد.
●    میتوان مغزی استریپ آن را سریع و راحت تعویض کرد.
●    برای دور موتور دریل برقی دوام و ظرفیت لازم را دارد.
●    کار با آن بسیار راحت است.
●    قدرت پرزگیری بالا، تمیزکنندگی و نفوذ در فرورفتگی‌های سطوح چوب را دارد.
●    بالانس بودن پولیشر کنف سر دریلی.
●    برس سنباده سر دریلی محرک بسیار خوبی برای نقاط دور از دسترس چوب و یا منحنی‌های سطوح ناهموار است که علاوه‌بر صاف کردن سطوح براده‌های حاصل از آن را نیز پاک می‌کند.
     سنباده ام‌دی‌اف گزینه‌ی بسیار خوبی برای کارهای نفیسی همچون CNC و سطوح منبت کاری شده است، چون می‌تواند پلیسه‌های چسبیده و ضایعات سطح را به راحتی پاک کند.


انواع برس سنباده چوب چیست؟

برس‌های تولیدی شرکت برس صنعت پاسارگاد از نظر کیفیت و هزینه‌ی مناسب با برس‌های برند معتبر خارجی قابل مقایسه است، چرا که این شرکت با توجه به نیاز مشتریان محصولات خود را در بهترین حالت ممکن و با مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌کند و در اختیار شما مشتریان گرانقدر قرار می‌دهد.
از انواع برس‌های سنباده چوب تولیدی این کارخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
●    برس‌های نواری
●    برس‌های تخت
●    برس‌های سیلندری
●    برس‌های سردریلی


نحوه کار با سنباده ام‌دی‌اف چگونه است؟

در ابتدا بهتر است هدفتان را مشخص کنید و بدانید برای چه مواردی پولیشر کنف سر دریلی را می‌خواهید مصرف کنید،
اگر قصد شما استفاده از پولیشر کنف سنباده برای صفحات ام‌دی‌اف CNC شده باشد باید از دستگاه چند براش استفاده شود. به این صورت که این دستگاه توسط یک نوار به طرف جلو حرکت کرده و به کمک غلتک‌هایی که سنباده چوبی در آن تعبیه شده عمل سنباده‌زنی صورت می‌گیرد. روشی دیگر که می‌توان برای سنباده زدن از آن استفاده کرد زمانی است که غلتک براش در حالی که متحرک است اپراتور در همان مسیر حرکت می‌کند. علاوه‌بر این می‌توان از طریقی دیگر پولیشر چوب را بر روی دریل نصب کرده و عملیات سنباده زنی انجام شود.


شرکت برس صنعتی پاسارگاد برس‌های سنباده چوب را با کیفیتی بی‌نظیر و مناسب‌ترین هزینه تولید کرده که توانایی صیقلی کردن و پولیش انواع سطوح ناهموار و نامنظم از جمله درها، کابینت‌های ام‌دی‌اف، وکیوم، ممبران، مبلمان، پنجره‌ها و …را دارد. همچنین سایر برس‌های صنعتی توسط این کارخانه در بهترین حالت کیفی ساخته شده و به بازار عرضه می‌شود که کار شما مشتریان را بسیار راحت‌تر کرده و رضایت شما عزیزان را در پی خواهد داشت.

سنباده براش چوب

سنباده براش چوب

سنباده براش چوب


لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر اقدام نمایید :
09174287445
09173157800
09152787949
https://pasargadbrush.com/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28029
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید