امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

سمعک طرح هندزفری استایلتو زیمنس


1401/07/27
کد خبر : 26668
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 21 نفر

به عنوان مثال در اطراف ما پدیده هایی مانند فناوری بلوتوث، وای فای، درگاه های USB ، پورت های هم اندازه HTMI، صدا یا شبکه و ... وجود دارند که تکنولوژی آن ها به طور انحصاری متعلق به یک کمپانی واحد نمی باشد، به همین دلیل مجموعه های متعددی با بهره‌گیری از آن‌ها در پی طراحی و ساخت محصولاتی هستند که بتوانند به سخت افزارهای بیشتری متصل شوند. این در حالیست که مجموعه هایی هم نظیر اپل از این سازوکار پیروی نکرده و استانداردهای خود را تعریف می کنند .
با توجه به این مقدمه، هندزفری ها و سلسله نرم افزارها و سخت افزارهای پیش‌نیازی که سبب می شوند تا از این محصول استفاده کنیم، به عنوان یکی از همین استانداردها در اختیار همگان قرار گرفته و شاید نتوان فردی را پیدا کرد که تجربه استفاده از این محصولات را نداشته باشد .
با توجه به جا افتادن این محصول در میان عموم مردم، حال چنانچه وسیله دیگری هم نظیر سمعک طرح هندزفری استايلتو زیمنس به بازار عرضه شود به راحتی توسط عموم کاربران پذیرفته شده و علاوه بر امکان شبیه‌سازی خدمات این وسیله، موجب جلب توجه دیگران (به عنوان رویدادی نامطلوب برای مددجویان) نیز نمی شوند .

تفاوت و شباهت های یک هندزفری با سمعک

می دانیم که وظیفه هدفون یا ایرفون‌ها انتقال صوت از دستگاه های پخش مدیا نظیر تلویزیون، موبایل، ضبط صوت و...  (که تعداد و تنوعشان نیز روزانه در حال افزایش است) به گوش شنونده می باشد . این در حالیست که هندزفری ها با حفظ کاربرد دارای یک میکروفون هم بوده که می توانند صدای فرد را نیز به دستگاه انتقال دهند .
با نظر به اینکه این اتفاقات دقیقاً بواسطه قیمت سمعک معمولی برای افراد کم شنوا شبیه سازی می شود، می توان ادعا کرد که این محصولات معادل هندزفری‌ها برای افراد کم شنوا می باشند . این در حالیست که سمعک ها در زمانی که به یک وسیله جانبی متصل نبوده نیز باید روی گوش کاربران خود قرار داشته و بدین ترتیب صدای محیط را به آنان انتقال دهند .
سمعک طرح هندزفری استایلتو زیمنس
با بررسی سیر تکامل سخت افزارهای کمک شنوایی دیده می شود که با گذر ایام، طراحی این محصولات به سمت تولید سمعکی ظریف، دارای تنوع از نظر مدل و کارایی، بهبود تجارب کاربری مانند حذف نویز ، جهت دار کردن صدا، سهولت در بازیابی نیرو (تعویض باتری یا شارژ) و انتقال نوایی طبیعی‌تر از گذشته پیش رفته است.


 سمعک طرح هندزفری


در همین رابطه انتظار می رود که محصولات سال جاری (2021) بهترین های نوع خود باشند، غافل از اینکه مجموعه سیگنیا (سمعک زیمنس) با وجود عرضه Styletto در سال 2019، هنوز هم در معیارهایی برای سنجش کیفیت و بازدهی یک سمعک پیشتاز بوده و کماکان سطح این سمعک طرح هندزفری یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است .
اگرچه می توان دلایل متعددی را برای برتری استایلتو برشمرد، اما بی تردید گام های بلندی که در طراحی آن به منظور بهبود کیفیت صدای سمعک، ظاهر آن و همچنین حذف باتری های کوچک و تعویض‌پذیر برداشته شده است بیشترین نقش را در جایگاه فعلی آن دارند .

مهمترین ویژگی های استایلتوی زیمنس چیست؟

این محصول به عنوان نخستین سمعک SLIM-RIC جهان دارای بدنه ای کوچک و فشرده می باشد که بواسطه باتری لیتیوم-یونی شارژی، تنها در یک نوبت شارژ قریب به 20 ساعت و به طور مداوم کار می کند .
سمعک طرح هندزفری استایلتو زیمنس دارای تکنولوژی پردازش صدای خود یا OVP است که سبب می شود تا صدای فرد به طور طبیعی به گوش وی رسیده، بواسطه ارتباط دو گوشی Ultra HD e2e به ویژه در محیط های شلوغ صدای افراد مختلف و گفتار آنان را تقویت کرده، در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم بوده (ویژگی مطلوب ورزشکاران که با فعالیت های روزانه یا تعریق آن ها در تضاد نیست) و به عنوان یک سمعک هوشمند  قابلیت اتصال به وسایل دیجیتالی بلوتوثی را دارد .
اتصال این محصول به یک گوشی تلفن همراه سبب می شود تا علاوه بر شنیدن آوای گوشی توسط کاربر، این محصول نیز با کمک اپلیکیشن های مخصوص در حالت ایده آل وی تنظیم شود .
شاید برایتان جالب باشد که بدانید شارژرهای این سمعک حتی بدون اتصال به برق نیز تا چند بار قابلیت ری‌شارژ محصول را داشته و به طور مثال با 30 دقیقه در بر گرفتن سمعک، آن را به مدت 5 ساعت آماده استفاده می کند؛ درنتیجه در شرایط عادی اتمام شارژ آن نمی تواند معضلی بزرگ برای خریدارانش تلقی شود .
در نهایت لازم به ذکر است که چنانچه در پی کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سمعک طرح هندزفری استایلتو زیمنس هستید ، می توانید با مجموعه سیگنال کلینیک به عنوان نمایندگی رسمی سمعک‌های زیمنس در ایران تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26668
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید