امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

سقف متحرک؛ راه حلی برای استفاده همیشگی از فضای باز


1401/07/27
کد خبر : 27819
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

برای مثال اگر شما مایل بودید در شرایط بارانی و برفی در هوای آزاد به خوردن و آشامیدن بپردازید و از فضای باز نیز لذت ببرید، این امکان برای شما به راحتی فراهم نبود. امروزه با ادغام تکنولوژی و صنعت و پیدایش سازه هایی چون کاور استخر، سقف برقی رستوران و سقف پارچه ای جمع شونده شما میتوانید به راحتی در فضای باز به خوردن و آشامیدن بپردازید، در استخر شنا کنید و یا در صورت نیاز، از نور آفتاب استفاده کنید.


 سقف متحرک

مزایای کاور استخر

کاور استخر یا پوشش استخر، تکنولوژی ای است که مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. اگر استخر شما در حیاط و یا فضای باز است، احتمالا با کثیف شدن سریع آب استخر مواجه شده اید و این امر شما را کلافه کرده است؛ چراکه در این گونه مواقع برای هر بار استفاده مجبور به تعویض آب استخر و هدر رفت منابع و هزینه خواهید بود.
راه حلی ساده برای این کار استفاده از کاور استخر یا پوشش استخر است. کاور استخر در حقیقت پوششی است که جلوی ورود آلودگی به داخل استخر را می گیرد و آب درون استخر همیشه تمیز خواهد ماند.
یکی دیگر از کارهایی که در این جهت می توان انجام داد، استفاده از سقف متحرک برای استخر است که استفاده از این سازه، علاوه به کمک در جهت تمیز ماندن آب استخر شما، باعث می شود بتوانید در شرایط آب و هوایی سرد نیز سقف متحرک را بسته و به راحتی در فضایی بسته به استفاده از استخر بپردازید؛ علاوه بر این اگر استخر شما در فضایی است که ساختمان های اطراف به آن دید دارند، می توانید از این سازه جهت جلوگیری از دید ساختمان های اطراف استفاده کنید.

مزایای سقف برقی رستوران

سقف برقی رستوران نیز یکی از پرکاربردترین سازه هایی است که رستوران ها و کافی شاپ هایی که دارای فضای باز هستند از آن استفاده می کنند. این سازه در حقیقت به شما این امکان را می دهد که در شرایط آب و هوایی نامناسب مانند آفتاب شدید، باران یا برف، بتوانید به راحتی از مشتریان خود در فضای باز نیز پذیرایی کنید.


 سقف متحرک


امروزه بسیاری از کافه رستوران ها از سقف برقی رستوران استفاده می کنند و با استفاده از این سازه افزایش رضایت مشتری و در نتیجه آن افزایش فروش را تجربه کرده اند.

سقف پارچه ای جمع شونده

در نهایت آخرین سازه ای که در این مقاله قصد معرفی آن به شما را داریم، سقف پارچه ای جمع شونده است که احتمالا با آن آشنایی دارید. این سازه را می توانید در حیاط، تراس و یا بالکن خود قرار داده و از فضای بالکن و تراس خود در شرایط مختلف استفاده کنید. همچنین، زمانی که به آن نیاز نداشتید و تصمیم گرفتید که از فضای باز استفاده کنید، می توانید سقف پارچه ای جمع شونده خود را به آسانی جمع کرده و در کنار خانواده یا دوستان خود از فضای باز لذت ببرید.


 سقف متحرک


در حقیقت سقف پارچه ای جمع شونده ، به شما این امکان را می دهد که همزمان فضای باز و بسته را در اختیار داشته باشید. این نوع سازه، دارای انواع برقی و اتوماتیک و دستی است که متناسب با نیاز خود و مقدار بودجه ای که برای این کار در نظر دارید می توانید مدل مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید سقف متحرک در سایه برگ

مجموعه سایه برگ سترگ با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع سقف جمع شونده، سایبان اتوماتیک، سقف متحرک استخر و سازه های این چنینی آماده همکاری و خدمت رسانی به شما عزیزان در این زمینه می باشد. اگر قصد ایجاد فضایی مدرن و کاربردی برای منزل یا محل کار خود با هزینه ای اقتصادی و منطقی را دارید، استفاده از سازه های اتوماتیک، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از مجموعه سایه برگ و یا مشاوره و خرید انواع سازه های اتوماتیک، می توانید با کارشناسان ما در سایه برگ از طریق سایت سایه برگ به آدرس و راه های ارتباطی موجود در سایت در ارتباط باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27819
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید