امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

سفر به نوشهر بعد از کرونا


1401/07/27
کد خبر : 27373
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 155 نفر

نوشهر، یکی از شهرهای بسیار زیبای مازندران است که سفر به آن همیشه و درهر وقتی از سال، هر مسافری را وسوسه می‌کند. جاذبه‌های نوشهر برخلاف بسیاری از شهرها، بافت زیبای شهری و جاذبه‌های طبیعی آن است؛ این همان دلیلی است که مسافران چه از طریق سفرهای جاده‌ای یا با خرید بلیط هواپیما، گاه و بی‌گاه راهی این شهر می‌شوند.

 

البته ویروس کرونا تا مدتی این استقبال از سفر را کم کرده بود اما حالا و بعد از گذشت دو سال، بیشتر مردم واکسینه شده‌اند و کرونا در حال مهار است و دیگر سفر به شهرهای داخلی همچون نوشهر، آسان‌تر شده است.

در ادامه، می‌خواهیم تا شرایط سفر به نوشهر بعد از کرونا را مورد بررسی قرار دهیم تا با هم ببینیم که حالا و با چه شرایطی مخصوصا با هواپیما می‌توان به این شهر سفر کرد.

ساحل نوشهر

شرایط سفر به نوشهر بعد از کرونا

به تازگی برای سفر به شهرهای داخلی، قوانینی وضع شده که بر اساس آنها، برای سفر به نوشهر یا هر مقصد دیگری باید شرایط خاصی را رعایت کنید. با توجه به این قوانین، برای سفر باید کارت واکسیناسیون به همراه داشته باشید.

 در صورتی هم که واکسن نزده‌اید، باید قبل از سفر مخصوصا با هواپیما، نتیجه منفی تست PCR خود را ارائه دهید. در اینجا باید به دو نکته بسیار مهم توجه کنید.

در وهله اول، این قانون برای همه اجباری است و هیچ استثنائی درباره آن وجود ندارد. همچنین برای تمامی سفرها، چه قصد سفر با هواپیما را داشته باشید یا راه‌های زمینی را برای سفر به نوشهر و دیگر شهرهای داخلی انتخاب کنید، در هر صورت باید یک کدام از این موارد را رعایت کنید. در غیر این صورت، مراجع ذی‌ربط مانع از ادامه سفر شما خواهند شد.

همچنین، اگر قصد سفر هوایی دارید؛ باید به این نکته توجه کنید که از آذر ماه همین امسال، تمامی پروازها از جمله پرواز تهران نوشهر با حداکثر ظرفیت برگزار خواهند شد و این بدان معناست که دیگر خبری از رعایت فاصله اجتماعی در هواپیماها نیست.

همچنین برای بسیاری از مسافران این سوال پیش آمده که تا چند وقت این اجبار برای انجام تست کرونا یا ارائه گواهی واکسیناسیون برقرار است که در جواب باید بگوییم؛ بر اساس قوانین ابلاغ شده، تا زمانی که بخش قابل قبولی از جامعه واکسینه نشده‌اند، این قوانین پابرجا هستند.

تست pcr

برای سفر به نوشهر، از کجا بلیط هواپیما بخریم و هتل رزرو کنیم؟

نه تنها برای سفر به نوشهر بلکه برای سفر به هر مقصد داخلی دیگری، بهتر است تا خدمات سفر خود را از مرجعی مطمئن و با سابقه همچون فلای تودی دریافت کنید. با انتخاب فلای تودی نه تنها راهی ارزان برای خرید بلیط نوشهر و هر مقصد دیگری را انتخاب کرده‌اید بلکه می‌توانید از امکانات بسیار دیگری هم بهره‌مند شوید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های نوشهر از طریق فلای تودی یعنی حق انتخاب از میان پروازهای ایرلاین‌های مختلف در ساعات و روزهای مختلف شبانه‌روز، مقایسه قیمت بلیط‌ها، آگاهی از روند افزایشی یا کاهشی قیمت بلیط هواپیما مقصد، سرعت بیشتر در خرید و رزرو، پشتیبانی کامل و امکانات بسیار دیگر.

با فلای تودی، سفری راحت و بی‌دغدغه به سمت مقصد در انتظار شماست.

برچسب ها :
# سفر به نوشهر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27373
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید