امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

سفارش لیوان حرارتی


1401/07/27
کد خبر : 27993
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

به دنبال هر آنجه درباره سفارش لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و تیشرت مردانه با طرح دلخواه هستید در این مطلب وجود دارد.

سفارش لیوان حرارتی

سفارش لیوان حرارتی

 یکی از منتخب ترین ایده های سورپرایز کننده  سفارش لیوان حرارتی می باشد. لیوان حرارتی یک گزینه لوکس و جذاب است و این قابلیت را دارد که با چاپ عکسچاپ طرح دلخواه را روی بدنه آن درج کرد. موردی که باعث می شود این گزینه مورد پسند قرار بگیرد خاصیت حرارتی بودن آن است و فقط زمانی که با حرارت در تماس است طرح روی خود را نمایان می کند.
ویژگی های لیوان حرارتی :
•    قابلیت درج تصویر دلخواه روی آ
•     زیبا و جذاب
•     دارای کارایی مناسب
•     دوام و ماندگاری بالا
•     قیمت مناسب
سطح روی لیوان حرارتی با جوهر حساس به دما پوشیده شده و زمانی که بدنه لیوان با حرارت در تماس است طرح روی آن نمایان می شود اما زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن پنهان است. نکته قابل توجه اینکه طرحی که بر روی این کالا چاپ می شود بسیار ماندگاری بالایی دارد اما جهت حفظ این ماندگاری  و زیبایی کالا بهتر است از آن مراقبت شود بطور مثال هرگز نباید برای شستشو از اجسامی مانند سیم ظرفشویی یا محلول های قوی شوینده استفاده کرد.چاپ بر روی لیوان حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام می شود و تصویر دلخواه مشتریان بصورت دیجیتال بر روی بدنه حتی دسته این لیوان با کیفیت بسیار بالایی چاپ می شود.
 

تیشرت مردانه با طرح دلخواه

 سفارش لیوان حرارتی


 از جدید ترین مدل لباس می توان به تیشرت مردانه با طرح دلخواه اشاره کرد که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت چاپ عکس روی تیشرت مردانه  معمولا در مقایسه  با تیشرت های آماده در بازار مناسب تر است و مزیتی که در چاپ عکس سفارشی وجود دارد این است که طرح چاپ شده یک طرح خاص و مورد پسند مشتری می باشد. نکته مهم اینکه در قیمت نهایی چاپ عکس بر روی تیشرت مانند لیوان چند عامل مهم موثر است و بطور خلاصه می توان به موارد زیر اشار کرد.
•     جنس
•     سایز
•    نوع چاپ
جنس تیشرت نیز می تواند در ماندگاری طرح چاپ شده بسیار موثر باشد و جهت ماندگاری بالا طرح چاپ شده باید تیشرت هایی با جنس مرغوب انتخاب شود. از مدل های مرغوب تیشرت که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند می توان به تیشرت لانگ، اسپان، ملانژ و... اشاره کرد.

چاپ لیوان عکسچاپ

سفارش لیوان حرارتی

 از ایده های بسیار ناب می توان به چاپ لیوان عکسچاپ  اشاره کرد. لیوان ها از دیگر کالاهایی هستند که می توانید بر روی آن تصویر دلخواه خود را چاپ کنید. این کالا امروزه در جنس های متفاوتی اعم از : چینی، سفالی، سرامیکی، و... تولید و عرضه می شوند و هر کدام از این جنس ها می تواند برای چاپ مناسب باشد و ما در این مطلب به چاپ بر روی لیوان چینی طرح سفید می پردازیم.

لیوان چینی طرح سفید چیست؟

لیوان چینی طرح سفید یکی از  بهترین مدل های لیوان است که امروزه جهت چاپ عکس بر روی بدنه، مورد نظر اغلب مشتریان قرار می گیرد. در واقع جنس چینی از مرغوب ترین جنس ها بشمار می رود و رنگ سفید و علل الخصوص درخشندگی آن باعث شده که زیبایی طرح چاپ شده بر روی آن چند برابر شود.
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27993
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید