امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

سریال راز بقا


1401/07/27
کد خبر : 24633
دسته بندی : کمدی
تعداد بازدید : 18 نفر

این سریال جدید که «راز بقا» نام دارد و پخش آن از اول فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده، اولین تجربه ی سریال سازی سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود.

سریال راز بقا مضمونی اجتماعی دارد و همچون آثار قبلی سعید آقاخانی در ژانر کمدی است.

فیلمنامه ی این سریال اثر امیر وفایی است، نویسنده ی هر سه فصل سریال «نون خ» که همکاری اش با سعید آقاخانی در این مجموعه تلویزیونی نتیجه ی موفقیت آمیزی داشت.

سریال راز بقا درباره ی دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌ لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می شود که اتفاقاتی را در پی دارد.

سعید آقاخانی در این سریال مانند برخی ساخته های قبلی خود، هم در پشت دوربین در مقام کارگردان حضور دارد و هم در مقابل دوربین به عنوان بازیگر. او در این سریال ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حالا بعد از فوت او هوای پسرش را دارد.

تعدادی از بازیگران مجموعه ی محبوب «نون خ» هم در این سریال حضور دارند. سیروس میمنت، هدیه بازوند و کاظم نوربخش از جمله ی این بازیگران هستند.

یکی دیگر از نکات جالب سریال راز بقا، حضور احسان روزبهانی، قهرمان بوکس ایران در میان بازیگران این مجموعه است.

فهرست بازیگران اصلی سریال راز بقا عبارت است از: بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی و کاظم نوربخش.

فیلمبرداری سریال راز بقا به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در سال ۱۴۰۰ در سکوت خبری آغاز شد و تا اوایل سال ۱۴۰۱ ادامه یافت.

سریال راز بقا در ۱۶ قسمت تهیه شده است.

این سریال هر دوشنبه ساعت ۸ صبح به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/24633
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید