امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

سرویس کولر آبی در مشهد فرصت استثنایی برای نو کردن کولر منزل


1401/07/27
کد خبر : 26035
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر
سرویس کولر آبی در مشهد موضوعی نیست که برای شما تازگی داشته باشد اما در این مقاله می خواهیم خبری شگفت انگیز را به شما برسانیم که در این بازار بی سر و سامان گرانی ها می تواند شما را شگفت زده کند.

پس تا انتهای این خبر با ما همراه باشید و تا بدانید که چطور می توانید با استفاده از سرویس کولر آبی در مشهد یا دیگر شهرهای بزرگ کشورمان در سایت فنی کارا کولر آبی منزل خود را نو کنید.

اهمیت سرویس کولر آبی در مشهد

مشهد شهری زیارتی است و با تابستان های نسبتا گرمی که دارد در بیشتر منازل و واحد های تجاری آن از کولرهای آبی استفاده می شود. مشکل اینجاست که بعد از گذشت چند سال از کارکرد این کولرها، به دلیل رسوب گرفتن پوشالها و عدم سرویس به موقع راندمان سرمایشی کولرها کم می شود، و نه تنها هوا را سرد نمی کند بلکه می تواند محیطی شرجی و مرطوب و گرم را برای افراد به وجود آورد.

سرویس کولر آبی مشهد و جلوگیری از شرجی کردن هوا

حال شما می توانید با کمک سرویس کار کولر آبی در مشهد به صورت سالیانه از خرابی این کولرها در موتور و بدنه جلوگیری کنید و در طول استفاده از این دستگاه از طول عمر مفید آن را افزایش داده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید چرا که اگر به کولرهای آبی رسیدگی نشود حتی مجبور به تعویض آنها هستید که این روزها هزینه زیادی را در بر می گیرد.

با خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی در مشهد آشنا شوید

متخصصین سایت فنی کار می توانند تمامی تعمیرات کولر آبی در مشهد را هم برای شما عزیزان انجام دهند، خدماتی از قبیل:

  1. تعویض و تعمیر موتور کولر آبی
  2. تعویض و راه اندازی پمپ آب
  3. عوض کردن پوشال های قدیمی
  4. درست کردن سیم کشی کولر
  5. برطرف کردن صدای کولر
  6. و...

تعویض پوشال کولر از خدمات سرویس کولر آبی در مشهد

شما عزیزان در صورتی که نیاز به تعمیر کولر آبی در مشهد دارید می توانید به سایت فنی کارا رفته و دسته و شهر مد نظر را انتخاب کنید تا با بهترین متخصصان در زمینه تعمیر و سرویس کولر آبی مشهد در محدوده محل زندگی خود آشنا شوید و با یک تماس ساده و بدون واسطه ایشان را به کار دعوت کنید.

به دست آوردن کولر نو با سرویس کولر آبی در مشهد

همانطور که در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره شد، اگر شما عزیزان کولر آبی خود را هر ساله توسط سروس کار ماهر سایت فنی کارا بازدید و یا سرویس نکنید بعد از چند سال ممکن است خرابی های زیر برای کولر شما رخ دهد:

  • فشار آمدن روی متور و سوختن آن
  • خراب شدن سیم کشی و اتصالی کردن کولر
  • زنگ زدی بدنه
  • سوراخ شدن کف کولر
  • جرم گرفتن زیاد پوشالها و ضرر رساندن به دیگر قطعات
  • و...

جلوگیری از زنگ زدن بدنه کولر آبی با سرویس کولر

ولی اگر کار سرویس کولر آبی در مشهد را به سرویسکار آنها در سایت فنی کارا بسپارید می توانید از بهترین متخصصین در محدوده محل زندگی خود در شهر مشهد استفاده کنید تا کولر شما را بعد از انجام کار آن همانند کولری نو و تازه با بهترین راندمان به شما تحویل دهند.

چند نکته درمورد سرویس کولر آبی

حال که با اهمیت سرویس کولر آبی آشنا شدید باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرویس انواع کولر های آبی و گازی را باید به دست تعمیرکار و سرویسکار کولر آبی مجاز سپرد تا بتوانند با توجه به ریزه کاری ها درحین تعمیر و سرویس کولر مشهد، کولری نو و با بهترین وضعیت به شما ارائه دهند.

سایت فنی کارا در سراسر کشور می تواند خدمات فنی را توسط سرویسکاران ماهر و متخصص خود به شما ارائه دهد مثلا اگر شما در اصفهان هستید و نیاز به سرویس کولر آبی منزلتان دارید، می توانید با مراجعه به سایت فنی کارا از خدمات تعمیر و نصب و سرویس کولر آبی اصفهان در کمتر از یک دقیقه برخودار شوید و با فرد مورد نظرتان تماس بگیرید.

همیشه به یاد داشته باشید که دوره های سرویس سالیانه کولر برای کولرهای آبی حکم زیاد شدن عمر آنها را دارد و شما عزیزان در هر کجای ایران باشید و می توانید این خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را برای انواع کولرهای آبی مشهد، آبسال و... با هر برندی فقط با چند کلیک دریافت کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26035
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید