امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

سایت وین ابزار بهترین مرجع برای خرید انواع سنگ انگشتی، کاسه ای و لبه دار


1401/07/27
کد خبر : 27544
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

کافی است همین الان به فروشگاه وین ابزار مراجعه کنید. با مراجعه به سایت وین ابزار می توانید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنید. محصولاتی که این سایت به شما ارائه می دهد دارای ضمانت کالا می باشد و شما می توانید با خیال آسوده خریدی آسان و مطمئن را از هر جایی که هستید به صورت اینترنتی انجام دهید. البته که امکان خرید به صورت حضوری برایتان فراهم است.

سنگ انگشتی دیاموند 1A1W چیست؟

یکی از کاربرد های سنگ ها استفاده از ان ها در صنعت است. سنگ انگشتی یکی از سنگ های پر کاربرد در این زمینه است. این محصول توسط شرکت دیاموند ترکیه با کیفیتی بسیار بالا ساخته شده است. شرکت دیاموند در هیچ کشوری نمایندگی ندارد و این شرکت تمامی تلاش خود را برای استفاده از بهترین مواد برای تولید این محصول به کار برده است. طراحی این سنگ به گونه ای انجام شده است که ظاهری پیچ مانند دارد و به همین علت سنگ انگشتی نامیده شده است. این وسیله برای براده برداری داخلی قطعه های مختلفی با قطر های متنوع از جنس فولاد، آلومینیوم، چدن و ... کارایی دارد. دارای دسته ای بلند بوده و در قسمت سر آن یک صفحه دایره ای کوچک قرار دارد. به کمک دسته این وسیله می توانید آن را روی دستگاه های مختلف سوارکنید. از مزیت این دستگاه می توان به قابلیت استفاده به شکل دستی آن اشاره نمود. از دیگر ویژگی های ان ابعاد کوچک این وسیله است که به شما در استفاده آسان کمک شایانی می کند.


 سنگ انگشتی

کاربرد سنگ انگشتی دیاموند مدل 1A1W

کوچک و سبک بودن این محصول چیزی از مقاومت بالای آن کم نمی کند. این وسیله برای قطعه های سخت کاربرد دارد.  برای ایجاد سطوحی صاف و قطر داخلی یک دست، براده برداری، تراش دادن قسمت های غیر قابل دسترس، برش کاری، قالب سازی، خودرو سازی و جوشکاری و ... کار برد دارد. این ها تنها بخشی از کاربرد های ان است. سایر ویژگی های ان عبارتند از:
1-    کار با آن بسیار راحت است.
2-    جنس مقاومی دارد.
3-    جای زیادی را اشغال نمی کند.
4-    قابل حمل و جابجایی است.
5-    خوش دست می باشد و عملکردی خارق العاده دارد.

سنگ کاسه ای cbn 6a2 چیست؟

امروزه یکی از قدرتمند ترین ابزار آلاتی که برای براده برداری سطوح مختلف و بزرگ کار برد دارد، سنگ کاسه ای است. این محصول توسط شرکت سی بی ان در کشور ترکیه تولید شده است. ظاهری دایره ای شکل با قطر های متنوع دارد. اندازه و قطر آن بستگی ب نیاز شما دارد. و با توجه به آن می توانید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. در بخش مرکزی آن سوراخی وجود دارد که  برای اتصال به دستگاه های مختلف کارایی دارد. قطر این سوراخ متناسب با دستگاهی که می خواهید به ان وصل کنید فرق می کند.  شما می توانید از این قطعه به صورت دستی هم استفاده کنید. اما بهتر است بدانید که کارایی این وسیله به روی دستگاه بیشتر بوده و بازدهی بهتری دارد. سنگ کاسه ای سی بی ان دقت بالایی در انجام کار ها دارد و کار با آن بسیار راحت ولی نیازمند تجربه است.


 سنگ انگشتی

کاربرد سنگ کاسه ای cbn 6a2

این محصول استحکام بالایی در برابر ضربه دارد. بسیار سبک و قابل حمل است. این شرکت تمامی تلاش خود را برای استفاده از مرغوب ترین مواد برای تولید این محصول کرده است. برای تولید این محصول تمامی استاندارد های جهانی رعایت شده است. نسبت به دما و نور آفتاب مقاوم بوده و ضد زنگ است. درجه سختی بسیار بالایی دارد. این ابزار برای تراشکاری، ابزار سازی ، قالب سازی، تیز کردن، مسطح کردن، فرم بخشیدن به قطعات و ... قابل استفاده است.
شما می توانید این ابزار را هم به صورت تک و هم به صورت عمده خریداری کنید. تاریخ انقضای ان نیز زیاد است و بر روی محصول نیز درج شده است با خرید ان می توانید تا مدت ها از ان استفاده نمایید.

سنگ لبه کج دیاموند 1V1

سنگ ها انواع بسیار گوناگون و متنوعی دارند که یکی از دیگر مدل های ان که در فروشگاه وین ابزار عرضه می شود مدل لبه کج دیاموند 1V1 است که شرکت دیاموند ان را طراحی نموده و به فروش انبوه رسانده و امروزه در کشور ما نیز به فروش می رسد. شکل این سنگ مانند دایره است و لبه های آن کج است. کج بودن لبه ان به خاطر کارایی و عملکردی است که دارد. بخش مرکزی آن سوراخی وجود دارد تا به راحتی به روی انواع دستگاه ها نصب شود. این وسیله در اندازه ها و قطرهای مختلفی با توجه به نیاز کاری شما موجود می باشد که می توانید با کیفیت بسیار بالایی آن را سفارش داده و خریداری نمایید.


 سنگ انگشتی

ویژگی سنگ لبه کج دیاموند 1V1

این سنگ وزن بسیار کمی دارد و به راحتی در  هر جا و هر شرایطی قابل حمل است. دوام بسیار بالایی دارد و بسیار با کیفیت است. به راحتی روی تمامی دستگاه ها نصب می شود وکار با آن بسیار آسان است اما بهتر است که زمان زیادی روی دستگاه ها نماند. این سنگ برای برش شیشه، الماس و ... در مشاغلی همچون: ابزار سازی، قالب سازی و ساختمان سازی و ... کارایی دارد. درجه سختی بسیار بالایی داشته و در برابر فشار و شکستگی مقاوم است.  این را به یاد داشته باشید که هنگام کار با آن حتما نکات ایمنی را رعایت کنید.  

خرید اینترنتی و ارزان ابزارالات دستی وین ابزار

فروشگاه اینترنتی وین ابزار از جمله سایت های معتبری است که محصولات با کیفیت و دوام بالا را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت به شما ارائه می دهد. شما برای خرید این محصولات دیگر نیاز نیست که وقت خود را تلف کنید و کافی است با تلفن همراه خود سفارشتان را ثبت کنید و به همراه اقلام همراه در زمانی کوتاه درب ادرس خود تحویل بگیرید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27544
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید