امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ساعت مچی تنیس بازان حرفه ای چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 28614
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر
قابل‌اعتماد بودن، مقاومت در برابر ضربه، وزن مناسب و بند ایمن، همگی جنبه‌های مهم در انتخاب یک ساعت ایده‌آل هستند. تمام این موارد خرید ساعت مردانه در مشهد را دشوار می‌کند.

به همین دلایل است که اکثر ورزشکاران و ساعت‌سازان موافق پوشیدن ساعت‌ مکانیکی در حین بازی تنیس را غیرممکن می‌دانند، اما تعداد کمی از آن‌ها موفق می‌شوند این کار را انجام دهند.

در این مقاله نگاهی گذرا به ساعت‌های تنیس بازان حرفه‌ای می‌اندازیم و می‌بینید که این افراد چطور به چیزهای کوچک زندگی هم دقت ویژه‌ای دارند.

۱. ساعت مچی تنیس بازان حرفه ای: ماریا شاراپووا و تگ هویر

یکی از تنیس بازان حرفه‌ ای ماریا شاراپووا است.

زمانی که تنیسور روسی پس از رد شدن در تست مواد مخدر در سال ۲۰۱۶ از حضور در این ورزش محروم شد، تگ هویر در حال مذاکره بر سر یک قرارداد حمایت مالی جدید با شاراپووا بود. امّا آنها به‌زودی پیشنهاد خود را پس گرفتند و این مشارکت تجاری که در سال ۲۰۰۴ آغاز شده بود به پایان رسید.

ماریا شاراپووا

شاراپووا اغلب از مدل Aquaracer در زمین تنیس استفاده می‌کرد. این قهرمان نوجوان که اکنون بازنشسته شده است، دیگر روی چمن مسابقه نخواهد داد، اما هنوز هم با ساعت‌های گران‌قیمت خود در زمین مسابقه دیده می‌شود.

۲. استانیسلاس واورینکا و اودمار پیگه

استانیسلاس یکی دیگر از طرفداران ساعت اودمار پیگه رویال (Audemars Piguet Royal Oak) است. رابطه آنها در حدود سال 2014 آغاز شد و در سال 2017 واورینکا ستاره سوئیسی در یک کمپین بازاریابی انحصاری برای این برند شرکت کرد.

استانیسلاس واورینکا و اودمار پیگه

او همچنین تصاویری را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که در حال بازدید از دفتر مرکزی شرکت بود. استانیسلاس می‌خواست ببیند که این ساعت‌ها چگونه ساخته می‌شوند.

۳. الکساندر زورف و ریچارد میل

الکساندر زورف جزو تنیس بازان حرفه ای است که از ساعت ریچارد میل  مدل RM67-02-105 استفاده می‌کند.

این تنیسور آلمانی از سال ۲۰۱۶ توسط برند ساعت‌سازی لوکس سوئیسی انتخاب شده است و همه اینها به‌خاطر دوستش نادال بود که زورف را به برند ریچارد میل معرفی کرد.

وزن این ساعت فقط 32 گرم است و از TPT کوارتز کربن، فوق‌العاده سبک‌تر و قوی‌تر ساخته شده است؛ بنابراین بسیار محکم است. او این ساعت را در اکثر بازی‌ها به مچ دست خود می‌بندد.

۴. ساعت مچی تنیس بازان حرفه ای: کارولین وزنیاکی و رولکس

کارولین از ساعت رولکس دیتونا (Rolex Daytona) در بازی‌های تنیس خود استفاده می‌کرد. این مرد شماره یک سابق تنیس جهان، در سال 2010 با رولکس همکاری کرده است.

زمانی که او اولین عنوان گرند اسلم خود را با شکست دادن سیمونا هالپ در مسابقات آزاد استرالیا در سال ۲۰۱۸ به دست آورد، رولکس دیتونای درخشان را با صفحه الماس سنگ‌فرش و قاب الماس برش خورده، بر دست داشت.

۵. اندی ماری و رادو

اندی سال‌هاست که با برند رادو همکاری می‌کند. گفته می‌شود که قهرمان سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ ویمبلدون برای پوشیدن ساعت‌های رادو سالانه ۱ میلیون پوند درآمد داشت!

او معمولاً مدل Hyper Chrome را انتخاب می‌کرد.

۶. راجر فدرر و رولکس

راجر فدرر از سال ۲۰۰۶ سفیر رولکس بوده است. قهرمان سوئیسی، اولین کسی بود که موفق به کسب ۲۰ عنوان گرند اسلم شد، شاهکاری که او را به شهرت رساند.

راجر فدرر و رولکس

راجر وقتی ادعای پیروزی می‌کند همیشه رولکس می‌پوشد. او در زمان بالای سر بردن جایزه، روکس را روی مچ دست خود بسته بود.

ساعتی که بیشتر از همه در دستان او قرار گرفته است مدل رولکس دایجست است. راجر همچنین زمانی که هجدهمین جایزه گرند اسلم خود را در سال 2017 به دست آورد، بتمن رولکس (GMT-Master II batman) را به دست داشت.

زمانی که او در حال جشن و شادمانی در مسابقات آزاد استرالیا بود، ساعت بتمن رولکس بر دستان او می‌درخشید.

۷. آنا ایوانوویچ و رولکس

رابطه رولکس با بزرگان تنیس حتی پس از ترک زمین ورزشی نیز ادامه دارد. آنا ایوانوویچ که زمانی تنیسور شماره 1 صربستان بود، همچنان از رولکس حمایت می‌کند و رولکس دیتونا (rolex daytona) از فولاد ضدزنگ را می‌پوشد.

۸. بیورن بورگ و رولکس

بیورن بورگ، یکی از برجسته‌ترین تنیسورهای دهه 1970 است. اسطوره سوئدی و بازیکن شماره یک سابق جهان، عاشق ساعت رولکس دی دیت (Rolex Day-Date) است.

این ساعت زیبا در سال ۱۹۵۶، هم‌زمان با سال تولد بیورن معرفی شد و نماد مهم‌ترین ویژگی او به معنای عظمت است.

۹. سرنا ویلیامز و اودمار پیگه

سرنا ویلیامز از سال 2014 با افتخار نماینده Audemars Piguet بوده است. ویلیامز که به طور گسترده به‌عنوان یکی از بهترین تنیسورهای زن در تمام دوران شناخته می‌شود، 23 عنوان گرند اسلم انفرادی را به دست آورده است.

سرنا ویلیامز و اودمار پیگه

او این رکورد را در سال 2017 با شکست دادن خواهر خود ونوس در مسابقات آزاد استرالیا ثبت کرد. او این کار را در حالی انجام داد که یک ساعت بسیار شیک به نام Audemars Piguet Millenary پوشیده بود.

سرنا یکی از معدود سفیران برندی است که واقعاً در تمام بازی‌های خود از ساعت مچی استفاده کرده است. او با پوشیدن ساعت‌های Audemars Piguet Royal Oak و Royal Oak Offshore در دیده شده این برند تأثیر بسیار زیادی داشته است.

۱۰. ساعت مچی تنیس بازان حرفه ای: رافائل نادال و ریچارد میل

برخی از شراکت‌ها، فقط به دلیل مسائل مالی هستند؛ امّا رابطه بین رافائل نادال قهرمان اسپانیایی و ریچارد میل به یک دوستی محکم تبدیل شده است.

رافائل نادال و ریچارد میل

او در بعضی مسابقات خود از ساعت ریچارد میل RM 27-04 استفاده می‌کرد. این ساعت مخصوص رافائل نادال ساخته شده است و صفحه‌ای شبیه به راکت تنیس دارد.

۱۱. نواک جوکوویچ و هابلوت

در سال 2021 هابلوت با نواک جوکوویچ به‌عنوان سفیر جدید خود قرارداد امضا کرد. ستاره تنیس صِرب که در حال حاضر در رتبه اول جهان قرار دارد، چهره جدید مجموعه Big Bang Hublot است.

هابلوت و نواک جوکوویچ در طراحی‌های جدید با یکدیگر همکاری خواهند کرد و قطعاتی را مخصوص زمین تنیس تولید می‌کنند.

۱۲. نائومی اوساکا و تگ هویر

نائومی اوزاکا، اولین بازیکن آسیایی است که رنکینگ شماره یک جهان را در اختیار دارد، امسال نیز به‌عنوان جدیدترین سفیر به برند تگ هویر پیوست.

این ستاره ۲۴ساله تنیس ژاپنی نه‌تنها به‌خاطر سابقه ورزشی‌اش، بلکه به‌خاطر حس و مدل شخصیِ خارج از زمین انتخاب شد. او چهره ساعت‌های Aquaracer و Connected این برند است.

نتیجه‌گیری

درست است که شناخت ساعت مچی تنیس بازان حرفه‌ای کمک زیادی در انتخاب مدل ساعت به ما می‌کند، امّا به‌جرئت می‌توان گفت که مدل‌ها و مارک‌های بی‌شماری توسط ورزشکاران حرفه‌ای در طول سال‌ها استفاده شده است و در واقع یک انتخاب درست وجود ندارد.

در آخر اگر می‌خواهید یک ساعت لوکس برای لباس‌های ورزشی یا روزمره از خود داشته باشید، می‌توانید از خرید ساعت مردانه در مشهد استفاده کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28614
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید