امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

ساعت اینویکتا و ساعت هابلوت بهترین‌های سورن گالری


1401/07/27
کد خبر : 26911
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 24 نفر

اگر شما هم ساعت‌باز باشید احتمالا نام ساعت اینویکتا و ساعت هابلوت را شنیده‌اید؛ این دو برند مطرح در صنعت ساعت‌سازی سالهاست که زیباترین مدل‌ها را به علاقمندان خود عرضه می‌کنند. ساعت اینویکتا که اغلب مردانه است در مدل‌های یاکوزا، زئوس و ونوم تولید می‌شود که دارای بند فلزی از جنس استیل و قاب استیل نیز هستند. ساعت هابلوت هم که محصول برند سوییسی هابلوت است در سری‌های زنانه و مردانه ساخته می‌شود که ست‌های آن نیز بسیار پرطرفدار می‌باشند.
برای یک خرید موفق لازم است که شما با انواع مدل‌های این دو برند آشنا شوید تا مطابق با سلیقه خود خریدی فوق‌العاده داشته باشید، همچنین از مناسب بودن قیمت و کیفیت و اصالت کالا نیز مطمئن باشید که در ادامه این مقاله ما به همه این مطالب خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.


 ساعت اینویکتا

ساعت اینویکتا

ساعت اینویکتا یک برند محبوب و پرفروش در جهان است که انواع ساعت مردانه را تولید و عرضه می‌کند، این ساعت در مدل‌های مختلفی اعم از بند استیل، بند سیلیکون و موتور اتوماتیک و کوارتز موجود است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت اما پیش از آن بد نیست برای خرید ساعت مچی اینویکتا کمی با تاریخچه ساعت اینویکتا آشنا شوید.

تاریخچه برند اینویکتا

کمپانی اینویکتا در سال 1837 توسط آقای رافائل پیکارد در شهر لاشو دوفوند در سوییس بنیان نهاده شد، کلمه invicta ریشه در کلمه invincible به معنی شکست ناپذیر دارد که این می‌توان گفت این کمپانی با عملکرد خود در این سالها به این نام تحقق بخشیده است. شرکت اینویکتا در ابتدای تاسیس خود تا سالها شهرت فراوانی نداشت چرا که در مهد ساعت ‌سازی جهان یعنی سوییس همواره زیر سایه رقبای بزرگ خود قرار می‌گرفت. اما پس از گذشت حدود یک قرن از تاسیس این شرکت یعنی در سال 1970 بالاخره این کمپانی ساعت سازی نیز توانست نام خود را در بازار مطرح سازد. استراتژی این شرکت از ابتدا بر مبنای تولید ساعت باکیفیت برای قشر متوسط جامعه بود به همین دلیل همواره ساعتهای این برند محبوب سوییسی از قیمت مناسبی برخوردار هستند. دفتر مرکزی شرکت اینویکتا سالهاست که به فلوریدای امریکا منتقل شده اما تولید نهایی این شرکت همچنان در کشور سوییس و چند کشور آسیایی همچون چین و تایوان انجام می‌شود. ظاهر بسیاری از ساعتهای اینویکتا از روی مدل‌ برخی ساعت‌های رولکس و سی مستر امگا گرفته شده است تا برای مشتریان جوان خود جذاب باشد.

خرید ساعت مچی اینویکتا

حالا برای خرید این ساعت بهتر است با مدل‌های مختلف آن، قیمت ساعت اینویکتا و همچنین فروشگاه‌های عرضه کننده این ساعت مثل دیجی کالا، ترب، سورن گالری و... آشنا شوید.

ساعت اینویکتا مدل یاکوزا

مدل یاکوزا به دلیل ظاهر منحصر به فردخود و قاب زیبای ساعت که دارای نقوش مختلف و پیچیده است از محوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این ساعت که جنس بند، قاب و قفل آن همگی از استیل هستند دارای موتور اتومات و شیشه ضدخش است، دارای تقویم است و در حد شستن دست و صورت ضدآب است. مدل یاکوزا در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی موجود است.

ساعت اینویکتا مدل زئوس و ونوم

این ساعت نیز دارای بند و قاب استیل است و شیشه ضدخش دارد، تا حدی ضدآب نیز هست. مدل زئوس دو زمانه است اما تقویم ندارد، ظاهری اسپرت داشته و رنگهای بسیار متنوعی اعم از آبی، طلایی، نقره‌ای و... موجود است. مدل ونوم نیز تمام این ویژگی‌ها را دارد به علاوه اینکه دارای کورنوگراف بوده و صفحه کوچکتری دارد.

قیمت ساعت اینویکتا

قیمت ساعت اینویکتا سوئیس با وجود کیفیت بالا و داشتن موتور سوییسی به این دلیل که جمع‌بندی کار در کشورهایی چون چین و تایوان انجام می‌گیرد از قیمت مناسب‌تری برخوردار است، مدل‌های مختلف این ساعت مثل ونوم، یاکوزا و زئوس قیمت‌های متفاوتی دارند و به طور میانگین چیزی در حدود 2 تا 3 میلیون تومان قیمت دارند که البته درفروشگاه‌های مختلف مثل ترب، دیجی کالا و سورن گالری متفاوت است. اما به طور معمول شما می‌توانید در فروشگاه‌های تخصصی فروش ساعت مثل سورن گالری محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید ضمن اینکه از تخفیفات این فروشگاه‌ها نیز استفاده کنید.

خرید ساعت هابلوت

ساعت هابلوت نیز انواع مختلفی دارد و دارای هر دو مدل زنانه و مردانه نیز هست. ساعت‌های ست این برند بسیار پرفروش هستند و در بین زوج‌های جوان از محبوبیت خاصی برخوردارند. پیش از آنکه به شرح انواع مدل‌های ساعت هابلوت بپردازیم بد نیست نگاهی به تاریخچه این برند نیز بیندازیم.
تاریخچه ساعت هابلوت
ابن برند مشهور و مجحبوب هم مانند اکثر برندهای دیگر حوزه ساعت سازی در سوییس افتتاح شد و شروع به کار کرد. کارلو کراکو که موسس کمپانی هابلوت بود پیش از افتتاح آن در شرکت ساعت سازی دیگری به نام بریل مشغول بود اما در دهه 70 میلادی از آنجا استعفا داد و از ایتالیا به قطب جهانی این صنعت یعنی سوییس مهاجرت کرد تا شرکت هابلوت را تاسیس کند، کراکو چیزی در حدود 3 سال از وقتش را صرف تولید بندهای پلاستیکی برای ساعت کرد و در نهایت موفق شد تا برای اولین بار در صنعت تولید ساعت از بند پلاستیکی استفاده کند. تمام این نوآوری‌ها و تلاش ها موجب شد تا این برند در پایان سال اول افتتاح خود فروشی دو میلیون دلاری داشته باشد و امروزه نیز به یکی از بزرگترین اسپانسرهای تورنمت‌های ورزشی تبدیل شود.


 
ساعت هابلوت در سورن گالری

قیمت ساعت هابلوت

معروف‌ترین مدل ساعت هابلوت مدل بیگ بنگ است که در انواع زنانه و مردانه موجود است. مدل بیگ بنگ دارای قاب و قفل از جنس استیل است و بند آن دو مدل چرم و رابر دارد که مدل رابر بسیار رایج‌تر است. در مدل‌های زنانه گاها دور صفحه نگین نیز کار شده است که به زیبایی این ساعت لوکس می‌افزاید. محبوب ترین مدل ساعت هابلوت رنگ رزگلد و بند رابر شیاردار آن است که در فروشگاه سورن گالری در انواع تک و ست وجود دارد. قیمت ساعت هابلوت نیز بسته به مدل متفاوت است اما در سورن گالری تا سقف 3 میلیون تومان خرید ساعت هابلوت امکان‌پذیر است.

سورن گالری

همانطور که پیش‌تر گفته شد فروشگاه‌های متعددی برای خرید انواع ساعت مثل ساعت هابلوت و اینویکتا وجود دارد اما سورن گالری به دلیل تخصصی بودن میتواند به بهترین شکل نیاز شما را برطرف سازد، این فروشگاه اینترنتی ضمن داشتن قیمت مناسب و انواع تخفیفات تنوع بسیار بالایی از محصولات را نیز دارد. این مجموعه پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته دارد و در صورت هر گونه نارضایتی به شما شما امکان مرجوع کردن محصول را می‌دهد به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت از سورن گالری خرید کنید.
با ما تماس بگیرید: 09164505095


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26911
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید