امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

ساخت و نصب انواع نرده حفاظ آهنی


1401/07/27
کد خبر : 26347
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

می توان حفاظ های ساده تر را با قیمت مناسب صرفا جهت غیر قابل نفوذ کردن از درب و دیوار ها نصب کرد؛ اما امروزه طیف گسترده طرح های ارائه شده موجب شده است تا این عناصر و نرده بالکن علاوه بر کارکرد اصلی خود، عناصری باشند که کارکرد زیبایی نیز داشته باشند و بر جذابیت بصری نما افزوده کنند.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ های فلزی دیواری ساختمان بوده که به دلیل طراحی و ساخت آن مشابه به شاخ های حیوان گوزن به این نام شهرت یافته است. حفاظ شاخ گوزنی در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا برعکس سیم خاردار یا حفاظ های نیزه ای ظاهر آن زیبایی خاصی به ساختمان می بخشد و قیمت تمام شده آن به عنوان یکی از راهکار های افزایش امنیت ملک بسیار مناسب است. حفاظ شاخ گوزنی امروزه از محبوبت و استقبال عموم بالایی در بین سایر حفاظ ها  برخوردار است. به همین دلیل سعی کردیم به طور کامل مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات مفیدی در مورد آن را در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی به مزیت استفاده از این نوع حفاظ اشاره شده است. به نابه دلایل مختلف بسیاری از ساختمانها نیاز به حفاظ هستند میتوان انواع مختلفی از حفاظ ها را مشاهده کرد که هرکدام از آنها مزیت و معایب خاصی دارد. این نوع نرده ها به عنوان یک ایده ی جالب برای حفاظت از ساختمانها در نظر گرفته شد و در همان سال های اولیه نیز توجه کافی را به سمت خود جلب کرد. امروزه میتوان در بسیاری از ویلاها و البته ساختمان ها حضور پررنگ آنها را مشاهده کرد.


ساخت و نصب انواع نرده حفاظ آهنی


حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ دیوار بسیار مقاوم است که وجود آنها سبب می شود ایمنی کاملی برای ساختمان ها فراهم شود. تولی و نصب اینگونه حفاظ ها آسان است و ناگفته نماند هزینه ی نصب و اجرای آن نیز سخت نمی باشد به همین دلیل با داشتن ویژگی های منحصر به فرد دیگر همواره مورد انتخاب خریدار قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا در این مدت اطلاعات کافی را کسب کنید شاید با شناخت بیشتر شما نیز از آنها به عنوام محافظ مقاوم در منزل یا ویلای خود استفاده کنید.
یکی از سوالات متداولی که مشتریان از ما می پرسند قیمت حفاظ های شاخ گوزنی می باشد. با توجه به نوع کاربری که می خواهند از این نوع حفاظ ها استفاده شود، قیمت می توانند متغیر باشد. به فرض مثال حفاظ شاخ گوزنی با تراکم پایین تر و ارتفاع کمتر مثلا 70 سانتی متر، خیلی ارزان تر از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم بالا و ارتفاع 90 سانتی متر میباشد؛ اما در هر حالت این نوع حفاظ پایین ترین قیمت نسبت به سایر مدلهای دیگر را دارا میباشد. برای اینکه از قیمت دقیق این نوع حفاظ ها مطلع شوید کافیست که با ما تماس بگیرید و اندازه محل مورد استفاده و مقدار تراکم لازم و ارتفاع مد نظر خود را به ما بگویید تا قیمت دقیقی را به شما بگوییم.
درب آکاردئونی از جمله امن ترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که برای ارتقای امنیت اماکن می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما درب آکاردئونی هنوز از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد. درواقع حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضدسرقت است که به افراد اجازه ورود بدون کلید را نمی دهد و از فضای داخلی خانه به شدت محافظت می کند. نرده آکاردئونی به عنوان حفاظ درب ورودی آپارتمان، خانه شخصی یا ویلا کاربرد دارد و خطر سرقت از خانه را به صفر می رساند. محبوبیت حفاظ آکاردئونی بدان جهت است که به آسانی قابل نصب و بهره‌برداری می باشدعلاوه بر آن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است؛ و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که همین امر موجب شده تا بتوان از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی بهره‌مند گردید. ایمن سازه این مدل از درب را در رنگ های مختلفی تولید کرده است که در نتیجه با توجه به نمای ساختمان می توان برای خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ آکاردئونی در طرحها و مدلهای زیبا نیز ساخته می شود و به همین دلیل، جنبه دکوراسیون و زیبایی نیز دارد.


ساخت و نصب انواع نرده حفاظ آهنی



درب های فلزی آکاردئونی ایمن سازه به گونه ای است که دارای یک قاب آهنی است که بر روی در جوش میزنند و به صورت ریلی و راحت باز و بسته شده و جمع میشود. درب آکاردئونی از جمله امن ترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که برای ارتقای امنیت اماکن می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما درب آکاردئونی هنوز از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد. درواقع حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضدسرقت است که به افراد اجازه ورود بدون کلید را نمی دهد و از فضای داخلی خانه به شدت محافظت می کند. نرده آکاردئونی به عنوان حفاظ درب ورودی آپارتمان، خانه شخصی یا ویلا کاربرد دارد و خطر سرقت از خانه را به صفر می رساند. محبوبیت حفاظ آکاردئونی بدان جهت است که به آسانی قابل نصب و بهره‌برداری می باشدعلاوه بر آن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است؛ و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که همین امر موجب شده تا بتوان از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی بهره‌مند گردید. ایمن سازه این مدل از درب را در رنگ های مختلفی تولید کرده است که در نتیجه با توجه به نمای ساختمان می توان برای خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ آکاردئونی در طرحها و مدلهای زیبا نیز ساخته می شود و به همین دلیل، جنبه دکوراسیون و زیبایی نیز دارد.
سفارش حفاظ:
09127800603
09128047694


ساخت و نصب انواع نرده حفاظ آهنی


 

درب آکاردئون از جمله درب هایی هستند که برای حفاظت از حریم ساختمان ها، شرکت ها، ورودی ها و به خصوص خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه درب ها که در دسته درب های حفاظتی جای میگیرند، یکی از محبوب ترین درب های حفاظتی هستند. یکی از دلایل مهم این محبوبیت به ساختار این مدل درب ها مربوط می شود. درب های آکاردئونی نه تنها وظیفه حفاظت از یک محیط و جداسازی آن را بر عهده دارند که ظاهر زیبایشان نیز چشم گیر است. حالت جمع شوندگی، اشغال فضای کم‌تر و دیگر عوامل در واقع دست به دست هم داده تا این سازه بتواند به یکی از شناخته شده ترین ملزومات امنیتی در هرساختمان و سازه ای بدل شود. البته درب های آکاردئونی انواع مختلفی داشته که با توجه به جنس و مدل سازه، نقش متفاوتی در ساختمان برعهده دارند. در ادامه به بررسی دقیق تر و بیشتر درب های آکاردئونی می پردازیم. درب آکاردئونی آهنی در شرکت ایمن سازه در انواع مدل های مختلف تولید شده است تا مشتریان بتوانند از آن با توجه به نیاز و شرایط بهره‌مند شوند. از جمله مدل های تولید شده حفاظ آکاردئونی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به چهار گل، کلاسیک، پروانه و همچنین سه گل اشاره نمود. این مدل از درب به صورت ریلی قرار می گیرد و همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان با بهره‌گیری از آن از فضای موجود بهترین استفاده را برد. تمامی این مدل ها از تنوع بالایی در رنگ و سایز برخوردار هستند و به همین جهت پاسخگوی تمام مصرف کنندگان می باشند. بهره‌گیری از هریک از مدل های درب ها، جهت برقراری امنیت، برای ساختمان های مختلف ضروری می باشد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26347
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید