امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

زیبایی و جذابیت سن و سال نمی شناسد!


1401/07/27
کد خبر : 27384
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 21 نفر

به دلایل مختلفی از قبیل درمان سرطان با شیمی‌ درمانی، بیماری آلوپسی، استرس، تغذیه نامناسب، ژنتیک منحصر به فرد و غیره امکان ریزش موها و ابروها وجود دارد. با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده از تجهیزات پیشرفته در حوزه زیبایی، عمل‌ های جراحی مثل کاشت ابرو ، کاشت مو با کمترین هزینه کاشت ابرو و مو انجام می شود.
استفاده از بهترین روش کاشت مو و کاشت ابرو، همچنین توجه به هزینه کاشت ابرو و مو از فاکتورهای مهمی هستند که زمان اقدام به عمل جراحی باید به آن ها دقت کرد. در ادامه مقاله قصد داریم بهترین روش کاشت مو و همچنین هزینه کاشت ابرو را به طورکامل شرح دهیم.

بهترین روش کاشت مو

یکی از سوالاتی که برای متقاضیان کاشت مو پیش می آید این است که بهترین روش کاشت مو کدام است؟ هزینه کاشت مو چقدر است؟ به مرور زمان تکنیک های کاشت مو تغییر کرده؛ با پیشرفت و توسعه امکانات آزمایشگاهی و ورود دستگاه ها و تجهیزات جدید به بازارهای جهانی، روش ها و ویژگی های مناسبی برای عمل کاشت مو ارائه شده است.
بسیاری از آن ها تاکنون به خوبی استفاده شده است در حال حاضر جدیدترین و بهترین روش کاشت مو و تکنیک های ترمیم پیوند عبارتند از:
•    تکنیکFUT
•    تکنیک FIT
•    تکنیک FUE
•    تکنیک SUT


 کاشت ابرو و مو


در برخی موارد با تشخیص پزشک متخصص برای افرادی که طاسی کامل مو دارند از روش های سوپر ترکیبی استفاده می شود. در بین روش های بالا بهترین روش کاشت مو روش SUT است؛ که دارای کمترین عوارض جانبی و بهترین نتیجه است؛ و در زمینه جراحی های زیبایی کاشت مو، از این تکنیک استفاده می شود.

بهترین روش کاشت ابرو

ابروها بر زیبایی حالت چهره افراد تاثیر به سزایی دارند موضوعاتی نظیر کم پشتی ابرو، ریزش ابرو علاوه بر خدشه وارد کردن به ظاهر روحیه افراد را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. بنابراین افراد همیشه دنبال راه و روشی برای کاشت ابرو و پر پشت کردن آن هستند.
 روش های کاشت ابرو مانند روش های کاشت مو است؛ در کاشت ابرو هم از تکنیک های FUT، FIT، FUE، SUT استفاده می شود. در بین روش های کاشت ابرو روش SUT مناسب ترین است که این روش غیرتهاجمی تر است و بیشترین تاثیر را در رشد دوباره ابرو دارد.

هزینه کاشت ابرو و مو

کاشت ابرو از آن دست جراحی های زیبایی است که تبحر و تخصص بسیار بالایی می طلبد؛ زیرا یک عمل بسیار حساس می باشد، و باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. در برآورد هزینه کاشت ابرو به عواملی چون تکنیک مورد استفاده و مقدار گرافت هایی که ابروهای شما نیاز دارد تا به فرم دلخواه برسد، بستگی دارد.


 کاشت ابرو و مو


به طور معمول هزینه کاشت ابرو بین 7 تا 8 میلیون است؛ و قیمت های خیلی کمتر یا خیلی بیشتر از این رنج غیرمنطقی بوده و شک برانگیز است. هزینه کاشت مو با توجه به عواملی چون روش انتخابی، کلینیک انتخاب شده، وسعت طاسی، مقدار گرافت های مورد استفاده در هنگام کاشت، بستگی دارد و قیمت تخمین زده شده بین 8 تا 10 میلیون است.

یک انتخاب مناسب برای کاشت ابرو و مو

برای انتخاب بهترین روش کاشت مو و مناسب ترین روش کاشت ابرو بهتر است و کاهش هزینه کاشت ابرو بعد از انجام آزمایشات قند خون، CBC، تست های انعقادی HCV و HBS، آزمایش های آنزیم های کبد و کلیه و آزمایش ادرار و ارائه به پزشک متخصص و همچنین معاینات حضوری مثل چک کردن بانک مو لازم برای برداشت و اندازه گیری وسعت طاسی و مقدار ریزش، مناسب ترین روش را انتخاب کنید.
پزشکان متخصص در کلینیک زیبایی آنیل با تجزیه و تحلیل آزمایشات و ژنتیک شما قبل از هر جراحی زیبایی راه حل های بدون جراحی نظیر مصرف قرص ها، روغن های مناسب، داروهای گیاهی و روش های تقویتی مو مثل مزوتراپی پلاسما جت را پیشنهاد می کنند و درصورتی که جواب نگیرید بهترین روش کاشت مو را ارائه می دهند.
همچنین از مزایای کلینیک آنیل علاوه بر انتخاب تنوع روش های کاشت ابرو و مو این است که هزینه کاشت ابرو و هزینه کاشت مو قبل از پیوند مشخص می گردد و امکان کاشت ابرو قسطی و کاشت مو قسطی وجود دارد برای اطلاعات بیشتر به سایت (https://anylclinic.com) مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27384
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید