امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

«زنده رزرو کنید» رویایی که توسط وب سایت میهمان شو به واقعیت پیوست


1401/07/27
کد خبر : 28425
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

احتمالا شما نیز از مزایای بی‌شمار رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین آگاه بوده و با مشکلات آن نیز آشنا هستید. در‌واقع رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین، سفر کردن را بسیار ساده‌تر کرده است. از سوی دیگر همه ما می‌دانیم که عکس‌ها و اطلاعات، هر‌چقدر هم که با‌کیفیت و کامل باشند، باز‌هم نمی‌توانند تمامی زوایا و ویژگی‌های اقامتگاه‌ها را پوشش دهند. این امر باعث می‌شود تا گاهی پس از ورود به اقامتگاه متوجه ایرادات و مشکلاتی شویم که در تصاویر و اطلاعات مشخص نبودند. شاید شما نیز در رویای خود، به این فکر کرده باشید که کاش می‌شد به‌صورت آنلاین از اقامتگاه‌ها بازدید کرد. خبر خوب اینکه با تلاش‌های سایتی به‌نام میهمان شو رویای شما واقعی شده است. در‌واقع این سایت با ارائه سرویسی به‌نام «تور مجازی» برای اجاره سوئیت در تهران و ویلا‌های رامسر، اقامتگاه‌های کردان و برخی دیگر از شهر‌های ایران، امکان بازدید ویدیویی از اقامتگاه‌ها را فراهم کرده است.

میهمان شو با شعار «زنده رزرو کنید»‌، سرویس تور مجازی را ارائه کرد

به گفته آقای مهندس حامد کریمی، میهمان شو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین سایت‌های فعال در حوزه رزرو و اجاره اقامتگاه، به‌تازگی دست به اقدامی بلند‌پروازانه زده، که در نوع خود بی‌سابقه و بی‌نظیر است. این وبسایت با هدف حل مشکلات رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین، بر آن شد تا امکان بازدید ویدیویی از اقامتگاه‌ها را برای کاربران خود فراهم کند. اجرای چنین طرحی با‌وجود هزاران اقامتگاه در سراسر شهر‌های گردشگری ایران، غیر‌ممکن و پر‌هزینه به‌نظر می‌آمد؛‌ اما میهمان شو برای جلب رضایت و اعتماد کاربرانش با صرف هزینه و زمان زیاد، این غیر‌ممکن را ممکن کرده است.
البته باید اشاره کنیم که اجرای این طرح بزرگ و بی‌نظیر به چند مرحله تقسیم شده است. در حال حاضر فاز اول آن نیز به ثمر رسیده و شما می‌توانید برای رزرو ویلا در کردان یا سوئیت و آپارتمان در تهران، اقامتگاه و ویلا در رامسر و انواع اقامتگاه در اصفهان  و کیش از سرویس تور مجازی استفاده کنید. گفتنی است که به‌زودی سرویس بازدید ویدیویی برای اقامتگاه‌های دیگر شهر‌های گردشگری ایرانَ، توسط این سایت ارائه می‌شود.


تور مجازی

مزایای سرویس بازدید ویدیویی چیست؟‌

● می‌توانید با خیال راحت رزرو کنید

همان طور که گفتیم، تصاویر و اطلاعات ارائه شده در سایت‌های مختلف برای اقامتگاه‌ها، هر‌چقدر هم که با‌کیفیت، زیاد و کامل باشند، باز هم نمی‌توانند تمامی بخش‌ها و ویژگی‌های اقامتگاه‌ها رو پوشش دهند. همچنین امکان اینکه مالکان، اطلاعات غلط راجع‌به اقامتگاه‌ها ذکر کنند یا از بخش‌های نا‌مناسب آن تصویری ارائه نکنند، بسیار زیاد است. تمامی این مشکلات باعث می‌شد تا بسیاری از افراد اعتماد چندانی به رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین نداشته باشند. این افراد اغلب ترجیح می‌دهند که به‌صورت حضوری از اقامتگاه‌ها بازدید کنند.
اکنون با ارائه امکان بازدید ویدیویی از اقامتگاه‌ها توسط سایت میهمان شو، تمامی این مشکلات بر‌طرف شده است. این سایت شما را به توری مجازی می‌برد و در آن تمامی بخش‌های اقامتگاه‌ها را به‌صورت آنلاین و مستقیم به شما نشان می‌دهد. با‌وجود این امکان اگر به‌طور مثال قصد سفر و اجاره ویلا در رامسر را داشته باشید، می‌توانید پیش از سفر در منزل نشسته و با میهمان شو به‌صورت مجازی به رامسر سفر کرده و تمامی اقامتگاه‌های آن را به‌طور مستقیم تماشا کنید. این امکان به شما این فرصت را می‌دهد تا با خیال راحت، اقامتگاه خود را آنلاین رزرو کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

● بررسی و مقایسه اقامتگاه‌ها با تور مجازی راحت‌تر و سریع‌تر است

مزیت مهم دیگر سرویس جدید سایت میهمان شو این است که با وجود آن، فرآیند بررسی، مقایسه و انتخاب اقامتگاه بسیار راحت‌تر شده و وقت کمتری از کاربران می‌گیرد. در‌واقع در این حالت تنها کافی است فیلم اقامتگاه‌ها را ببینید تا از تمامی بخش‌ها، ویژگی‌ها و امکانات آن مطلع شوید. با تور مجازی دیگر لازم نیست ده‌ها عکس را تماشا کرده و اطلاعات طولانی مربوط به هر اقامتگاه را بررسی کنید. همچنین دیگر برای مقایسه آن‌ها سردر‌گم نمی‌شوید. حتی می‌توانید همراه با همسفرانتان فیلم‌های اقامتگاه‌ها را تماشا کرده و همانجا همراه هم، تصمیم بگیرید که کدام اقامتگاه را رزرو کنید.

● بازدید ویدیویی نه‌تنها خسته‌کننده نیست بلکه جذاب و سر‌گرم‌کننده است

خواندن اطلاعات طولانی، دیدن تک تک عکس‌های اقامتگاه‌های مختلف، مشورت با همسفران و پرسیدن نظر آن‌ها و… مراحل فرآیندی بود که تا پیش از این باید برای بررسی، مقایسه و انتخاب اقامتگاه به‌صورت آنلاین طی می‌کردید. اکنون با‌وجود تور مجازی این فرآیند به سادگی و جذابیت تماشای فیلم‌هایی با‌کیفیت و حرفه‌ای است. به همین دلیل است که می‌گوییم با استفاده این سرویس جذاب در سایت میهمان شو، فرآیند بررسی و مقایسه اقامتگاه‌ها نه‌تنها خسته‌کننده نیست بلکه جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.
تور مجازی؛‌ سرویسی که تنها در سایت میهمان شو قابل دسترسی است
شاید این سوال را بپرسید که آیا سرویس تور مجازی یا همان بازدید ویدیویی در دیگر سایت‌های فعال در این حوزه نیز ارائه شده است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این طرح برای اولین بار در ایران توسط سایت میهمان شو ارائه شده و هیچ نمونه مشابهی ندارد. البته پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی سایت‌های رقیب نیز دست بر تکرار و تقلید زده و برای ارائه این سرویس اقدام کنند. آقای کریمی، مدیر شرکت بزرگ میهمان شو در این خصوص می‌گوید: «هدف ما چیزی جز ارتقاء کیفیت سفر و ایجاد شرایطی بهتر برای هموطنانمان به‌منظور رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین، نیست. حال اگر رقیبان نیز، هر‌چند با هدف رقابت با ما، در این راستا تلاش کنند، چه ایرادی دارد؟‌ ما به خود افتخار می‌کنیم که در ایجاد تغییرات مثبت پیشگام هستیم.»


تور مجازی

آشنایی بیشتر با سایت میهمان شو

میهمان شو جزء بزرگترین و معتبر‌ترین سایت‌های فعال در حوزه رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین است؛ چرا‌که این سایت تمامی مجوز‌های لازم برای فعالیت در این زمینه را دارا بوده و بیش از ۳۷۰۰ اقامتگاه فعال در شهر‌های گردشگری ایران رو پوشش می‌دهد. از‌این‌رو شما می‌توانید با اطمینان کامل برای رزرو و اجاره اقامتگاه در سراسر ایران، از طریق این سایت اقدام کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28425
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید