امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

روش های کسب درآمد در منزل سال 1400


1401/07/27
کد خبر : 26356
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

یکی از روش هایی کسب درآمدی در سال 1400 کسب درآمد در منزل است. افراد زیادی از این طریق به درآمدهای خوبی رسیده اند و هر روز در حال پیشرفت هستند. به نقل از سایت آموزشی برتر آموز در این مطلب چهار روش کسب درآمدی در منزل ویژه سال 1400 را برای شما خواهیم گفت همراه ما باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعیست که در ایران طی سال های گذشته بسیار مورد توجه بوده و به ویژه در ایام کرونا به صورت عجیبی مردم به سمت این برنامه رهسپار شدند. از همین رو اکثر کسب و کارها یه بخشی از کار خود را در اینستاگرام انجام میدهند و درآمد خوبی را هم دارند. فقط پیش از آغاز کار باید به خوبی با این برنامه آشنا باشید و آموزش اینستاگرام را دیده باشید. یعنی بدانید چطور تولید محتوا کنید پست آموزشی بسازید و افرادی که جذب میکنید را تبدیل کنید تا به خوبی دانش و تخصص خود را نشان دهید.

کسب درآمد از کلاس های آموزشی در منزل

اکثر کلاس های آموزشی آموزشگاه ها همانند آموزش زبان آلمانی و آموزش زبان انگلیسی در ایران با توجه به شیوع کرونا فعالیتشان کمتر شد. در این بین اساتید این آموزشگاه ها به جذب دانشجو استارت آموزش در منزل را زدند. حالا یا به این صورت که در منزل خود دانشجو میپذیرند یا به منزل دانش آموزان میروند برای آموزش دادن به آنها. اساتید زیادی از این طریق درآمدزایی میکنند که برخی از این اساتید درآمد بسیار خوبی را دارند.

بلاگری در فضای مجازی

یکی از حرفه ای ترین روشهای کسب درآمد در سال 1400 بلاگری کردن میباشد. بدین صورت که شما در حوزه کاری خودتان شخصیتی باشید که افراد زیادی را در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام همراه کنید. روزمرگی های حوزه کاری خودتان را به بهترین شکل ممکن بیان کنید. البته باید بدانید که بلاگری اصلا آسان نیست و شما قطعا باید آموزش بلاگری را ببینید تا بتوانید در این مسیر موفق عمل کنید.
بلاگری تنها مختص به حوزه خاصی نیست و شما در هر حوزه ای حتی تخصصی میتوانید بلاگری کنید. برای مثال در حوزه زیبایی در ایران صدف بیوتی جزو بهترین بلاگراست. در حوزه آموزش سئو محسن حبیبی راد بهترین بلاگر در اینستاگرام است. در حوزه تکنولوژی و موبایل مهدی شجاری با پیج موبونیوز جزو بهترین بلاگراست. خیلی از حوزه های در ایران هست که هنوز دست نخورده است و بلاگری ندارد همانند بلاگری زیبایی آقایان که شاید کمتر کسی به این سمت برود اما قطعا موفقیت های بزرگی پشت این کار خوابیده است.

مشاوره خانواده

حوزه دیگری که خیلی مورد توجه است مشاوره در حوزه های مختلف به ویژه مشاوره خانواده میباشد. شما اگر تخصص کاری در حوزه ای را دارید میتوانید در آن حوزه به خوبی مشاوره دهید. مشاوره خانواده، مشاوره کنکور، مشاوره املاک، مشاوره تحصیلی، مشاوره کسب و کار و خیلی از حوزه های دیگر که به شدت به مشاوران خوبی نیازمند است. اگر تخصص لازم در این زمینه را دارید میتوانید از طریق مشاوره آنلاین در منزل کسب درآمد کنید.
منبع : https://bartaramouz.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26356
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید