امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

رنگ پاش ایرلس، جدیدترین تکنولوژی پاشش رنگ


1401/07/27
کد خبر : 26540
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر
استفاده از تکنولوژی می تواند یکی از راه  های کم کردن هزینه ‌ها و البته زمان باشد. نتیجه شگفت  آور ورود تکنولوژی به صنعت پاشش رنگ و مواد، دستگاه رنگ پاش ایرلس بود که به سرعت به یکی از پرطرفدارترین دستگاه های مورد استفاده در رنگ کاری بدل شد که در ادامه با این دستگاه فوق‌العاده آشنا خواهیم شد.


 

ایرلس چیست؟!

ایرلس به معنی بدون هوا یا بدون باد است. همانطور که می  دانید یکی از مرسوم‌ترین روش های رنگ کاری استفاده از انواع پیستوله رنگ بادی با ویژگی های مختلف است، که هنوز هم پرمصرف‌ ترین روش رنگ کاری برای سطوح مختلف است. اما تکنولوژی جدید ایرلس بدون نیاز به باد یا هوای فشرده کار پاشش و اتمیزه کردن رنگ را انجام می دهد. ایرلس  ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نیروی راه‌ انداز به چند دسته مختلف طبقه بندی می شوند؛ مانند ایرلس برقی، ایرلس هیدرولیک، ایرلس بادی و ایرلس بنزینی.


 

نیروی راه انداز یک پمپ فشار قوی را به حرکت درآورده و پمپ، مایع رنگ را با فشار بسیار بالا از طریق شلنگ به تیپ یا نازل ایرلس هدایت می کند و نازل رنگ را اتمیزه کرده و به صورت پودر به سطح مورد‌نظر منتقل می کند. در این روش رنگ بسیار کمتری در هوا پخش شده و کمتر اتلاف می شود و البته به دلیل پاشش یکنواخت و سریع و نیز پوشش بسیار بالای ایرلس، در زمان نیز صرفه‌جویی بسیاری میشود.
یکی دیگر از مزایای ایرلس قابلیت پاشش رنگ های با غلظت بالا مانند انواع رنگ های اپوکسی، رنگ های پلی  اورتان و پرایمر-های با غلظت بالا است. به همین دلیل از ایرلس در رنگ کاری های وسیع و با حجم رنگ بالا استفاده می شود.


 

ایرلس در کجا و در کدام صنایع استفاده می شود؟

ویژگی  های منحصر به فرد ایرلس باعث شده تا در صنایع بسیار مختلفی از آن استفاده شود که از این جمله می توان به خط کشی خیابان ها و اتوبان ها، رنگ کاری بدنه کشتی ها، رنگ کاری نمای ساختمان ها، رنگ کاری دیوار های داخلی ساختمان ها و بسیاری دیگر از موارد که در اینجا نمی توان به تمام آنها اشاره نمود.


 


ایرلس را از کجا می توان تهیه نمود و خریداری کرد؟

همانطور که گفته شد ایرلس نیز از جمله تجهیزات و ابزارآلات پاشش رنگ و رنگ کاری است که انواع مختلف آن را می توان در بازار ابزار مشاهده و خریداری نمود. قیمت ایرلس به نسبت انواع پیستوله رنگ  بادی بیشتر و گران تر است که به همین دلیل شاید نتوان براحتی در تمام ابزار فروشی ها آن را پیدا کرد و همانطور که گفته شد در بازارهای ابزار و فروشگاه های تخصصی مدل های مختلف ایرلس موجود است.


 

اما حتی اگر به بازار های ابزار شهر های بزرگ نیز دسترسی دارید راه ساده  تری نیز برای انتخاب، دریافت مشاوره و مشاهده مشخصات فنی انواع ایرلس وجود دارد، که آن مراجعه به فروشگاه های تخصصی اینترنتی است که با وجود شرایط حال حاظر می-تواند بهترین راه حل برای خرید ابزارهای تخصصی رنگ کاری مانند انواع ایرلس باشد. در فروشگاه های تخصصی اینترنتی می-توانید مدل های مختلف را مشاهده نموده و برای خرید با یکدیگر مقایسه نمایید و البته می توانید از این فروشگاه ها مشاوره تخصصی نیز دریافت نمایید. برای راحتی شما در پیدا کردن این فروشگاه های تخصصی، در اینجا قسمت لینک یکی از معتبر ترین فروشگاه های تخصصی ابزار بادی و پنوماتیک را به شما معرفی می کنیم. می توانید از طریق لینک زیر برای برای خرید و دریافت قیمت ایرلس و دیگر ابزارآلات بادی و پنوماتیک اقدام نمایید.
ورود به فروشگاه تخصصی ابزارآلات بادی و پنوماتیک ایرپاور https://airpower.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26540
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید