امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

راه اندازی مواد شوینده تمام اتومات با دستگاه پركن خطی سرروموتور


1401/07/27
کد خبر : 26079
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

ماشین سازی فرازصنعت طراح و سازنده ی ماشین آلات صنایع غذایی ، دارویی و شیمیایی در مشهد فعالیت خود را در سال 1387 در راستای ارائه خدمات تخصصی در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی و فیلرهای مایعات رقیق و غلیظ آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون به طور مستمر در عرصه رشد و فعالیت کشور فعال بوده است. فراز صنعت با ثبت گواهی نامه CE وISO9001  در شهر مشهد مقدس با به کارگیری نیروی انسانی متخصص در واحد های مختلف طراحی ، تولید فنی ، مهندسی ، مونتاژ و ... شروع به فعالیت نموده است.

آشنایی با فعالیت های فراز صنعت

فرازصنعت همیشه از ارزش های خود که ارائه دستگاه های باکیفیت، محصولات جدید و متنوع با سرویس دهی و خدمات مطلوب است،رضایت مشتریان خود را جلب نموده و اکنون دستگاه های این شرکت در اقصی نقاط کشور عزیزمان در حال کار می باشد.
این واحد علاوه بر ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در داخل کشور توانسته در خارج از کشور در بعد صادرات هم موفق باشد و با بازارهای خارجی رقابت کند به نحوی که در حال حاضر دستگاه های این واحد در کشورهایی همچون افعانستان ،عراق ،پاکستان، روسیه، ارمنستان ودیگر كشورهای همسایه مشغول به کار است. فرازصنعت تمامی تلاش خود را در این سالها برای کسب رضایت مشتریان عزیز انجام داده و توانسته با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بهترین دستگاه ها را به بازار عرضه کند
مبنای اصلی کار ما کارآیی ایمن و طراحی دستگاه های مورد احتیاج شما است. ما با به کارگیری جدید ترین و بروز ترین نرم افزار های دنیا در امر شبیه سازی ،طراحی و تبدیل نقشه قطعات تبدیل برنامه CNC ،استاندارد ، استحکام و دقت را برای شما فراهم می کند . فرازصنعت افتخار همکاری با کارخانه های تولید فراورده های شیمیایی ،دارویی و مواد غذایی متعددی از جمله كارخانه های كشك و رب یلدا، مواد شوینده رافونه، شامپو مو لروكس، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی لوكس،مایع دستشویی و ظرفشویی گنج،شیشه پاك كن آتنا ، شیشه پا كن پاكرو، مربا و عسل آقای عسل ، كارخانه ولید روغن خوراكی آفتاب ، روغن امگانو  كارخانه دوغ هركا و دیگر برندهای داخلی و خارجی  را دارد .

ماشین سازی فرازصنعت


 
با توجه به سوددهی بالای مواد شوینده و استقبال كارآفرینان از آن، فرازصنعت برای حمایت از تولید كنندگان اخیرا بیشترین فعالیت خود را در ساخت و تولید و راه اندازی انواع مواد شوینده اسیدی و غیر اسیدی در رنج های مختلف قیمت برای عزیزان فراهم كرده است. به طوری كه امروزه با توجه به شیوع بیماری كرونا تولید كنندگان زیادی اقدام به راه اندازی خط تولید مواد اسیدی و مواد ضد عفونی كننده در كنار دیگر خطوط مواد شوینده در كارگاه یا كارخانه ی خود كرده اند ، در راستای حمایت از تولید كننده و كارآفرینان عزیز طی اقدامی فرازصنعت راه اندازی خطوط مواد شوینده و ضدعفونی كننده خود را از قیمت 70 میلیون تومان و برای راه اندازی مواد اسیدی همچون مواد سفید كننده و وایتكس و جرم گیرها را از قیمت 40 میلیون تومان آغاز كرده است.
خطوط مواد شوینده فرازصنعت شامل خطوط نیمه اتومات و تمام اتومات همراه با اخذ مجوزهای لازم و فرمولاسیون های با كیفیت كه قابل رقابت با برندهای معروف در بازار می باشد را شامل می شود.

دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید تمام اتومات مواد شوینده:

•    دستگاه تصفیه آب صنعتی
•    مخازن 2 تن و 3 تن میكسردار ذخیره
•    مخازن 2 تن و 3 تن پروسس
•    دستگاه ها ی پركن مواد شوینده ی اتومات
•    دستگاه مونوپمپ مخصوص صنایع شیمیایی
•    دستگاه لیبل زن پشت چسب دار یكطرفه یا دو طرفه
•    دستگاه شیرینگ پك اتومات یا نیمه اتومات
•    دستگاه تاریخ زن
•    دستگاه چسب زن
•    دستگاه دربندی اتومات
•    میز ترافیك
•    نوار انتقال

دستگاههای مختلف پركن مواد شوینده :

 ماشین سازی فرازصنعت


امروزه در صنعت دستگاههای پركن مختلفی برای مواد شوینده طراحی و ساخته می شود كه با توجه به نوع محصول كه مایع یا پودر باشد انتخاب می گردد. فراز صنعت با توجه به نیاز تمامی تولید كنندگان و كارآفرینان سه دستگاه مخصوص مواد شوینده
خود را به بازار معرفی كرده است كه شامل :
•    دستگاه پركن تك نازل سیلندر پیستونی همراه با مخزن 50 لیتر و میكسر دار بصورت تك جدار یا دو جدار
•    دستگاه پركن 8 نازل اتومات روتاری همراه با درب گذار و دربند و انتقال بر روی نوار قابل استفاده برای انواع ظروف pet
•    دستگاه پركن خطی سیلندر و پیستونی با تكنولوژی سرووموتور
در اینجا سوال مطرح شده این است كه برای راه اندازی مواد شوینده چه اقداماتی لازم است؟
برای راه اندازی خط تولید كامل مواد شوینده ،اعم از مواد شوینده اسیدی یا غیر اسیدی نیاز به 4 عامل كه شامل:                                                                 
•    فرمولاسیون و مفاهیم اولیه ی آن
•    تهیه ی مواد اولیه مناسبی كه داخل كشور موجود باشد
•    تهیه دستگاه ها و تجهیزات مناسب برای خط تولید كامل اتومات یا نیمه اتومات برااساس بودجه مورد نظر
•    اخذ مجوز ها و كنترل كیفیت مناسب كه مطابق با استاندارهای ملی كشور باشد
لازم است.


 ماشین سازی فرازصنعت


یكی از مسائل مهم در راه اندازی خطوط شوینده ، استفاده از ماشین آلات باكیفیت برای بالا بردن راندمان كار است. یكی از این ماشین آلات ،دستگاههای پركن مایعات غلیظ  در امر تزریق مواد شوینده می باشد.
ماشین سازی فرازصنعت دستگاههای متنوعی برای پركردن مواد شوینده با توجه به بودجه و سرمایه ی كارآفرینان و تولید كنندگان عزیز به بازار ارائه كرده است یك از این دستگاه های پركن ، دستگاه پركن خطی سرووموتور فرازصنعت می باشد كه دارای 8 نازل جهت افزایش راندمان تولید می باشد . این دستگاه می تواند هر گونه مایعات غلیظ اعم از مواد غذایی یا شیمیایی را در انواع ظروف های موجود در بازار مانند ظروف پلی اتلین، ظروف پت ، ظروف شیشه ای ، انواع گالن ها در حجم های مختلف و دیگر ظروف از حجم 200 گرم تا 4 لیتر را پر كند با توجه به تنوع ظروف و حجم تزریق برای كارآفرینان این دستگاه از استقبال گسترده ای برخوردار بوده به طوری كه می تواند نیاز تولید كننده را برای افزایش محصول با ظرفیت تولید 3800 بطری یك لیتری در ساعت برآورده نماید ، طراحان فرازصنعت  به دلیل این ویژگی های بیان شده ی دستگاه برای این پركن دربند طراحی نكرده اند و تولید كنندگان می توانند با توجه به نوع درب ظرف خود اقدام به تهیه ی درب بند  بصورت دربند نیمه اتومات یا تمام اتومات كنند.
در این مقاله  و البته سایت فرازصنعت سعی كردیم شما را با انواع خطوط مواد شوینده و تجهیزات مورد نظر آن آشنا كنیم. امیدواریم بتوانیم در مسیر پیشرفت و تعالی شما همراهتان باشیم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26079
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید