امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

راهنمای داشتن پیج اینستاگرام جذاب و حرفه ای همراه با معرفی سایت خرید فالوور اینستاگرام


1401/07/27
کد خبر : 26150
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

 با عضویت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام که امروزه یکی از پر طرفدار ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های تلفن همراه می باشد. افراد به دنبال این موضوع هستند که چگونه با داشتن یک پیج اینستاگرام جذاب دنبال کننده های بیشتری داشته و بتوانند با افراد بیشتری تعامل داشته باشند.

معمولا همه به دنبال این موضوع هستند که بتوانند فالوور واقعی اینستاگرام بیشتری را جذب کنند و یا در زمینه کاری یا هر زمینه دیگری افراد با دیدن پیج آن ها خود به خود به دنبال کننده اکتیو در پیج اینستاگرام آن ها تبدیل شوند.

 آنقدر این موضوع برای افراد اهمیت دارد که برخی هزینه های هنگفتی را برای جذاب شدن پیج خود خرج می کنند. اما ما در اینجا قصد داریم با گفتن ترفند های پیج اینستاگرام جذاب شما را از دست خرج های بیهوده و زیاد خلاص کنیم تا بتوانید در این شبکه اجتماعی به جایگاه دلخواه خود برسید.

داشتن پیج جذاب در اینستاگرام

7 قدم تا ساخت پیج ایسنتاگرام جذاب

 

اولین قدم : عکس نمایه یا پروفایل

وقتی وارد پیجی می شوید اولین نکته ای که شما را به خود جذب می کند عکس پروفایل آن پیج می باشد.

تصویر پروفایل شما باید دارای کیفیت خوب باشد و همچنین عکس به صورت واضح در مرکز قرار گرفته باشد. نکته بعدی در عکس پروفایل این است که لبخند بزنید، زمانی که شما لبخند داشته باشید احساس بهتری به بازدید کننده پیج خود منتقل می کنید و او حس می کند راحت تر و دوستانه تر می تواند با شما ارتباط بگیرد.

برای اینکه عکس شما کیفیت لازم و کافی را داشته باشد بهتر است از دوربین حرفه ای استفاده کنید و پس زمینه عکس از زیبایی کافی برخوردار باشد و بتواند افراد را جذب کند.

 نکته بعدی ویرایش عکس است در ویرایش کردن عکس می توانید از اپلیکیشن های بسیاری استفاده کنید ولی باید ویرایش ها آنقدر ریز و با کیفیت باشند که عکس شما حالت طبیعی خود را حفظ کند ولی باعث بهتر دیده شدن عکس پروفایل شما شود. پس اولین قدم برای داشتن پیج اینستاگرام جذاب استفاده از عکس پروفایل مناسب و زیبا می باشد.

 

دومین قدم : نام کاربری پیج اینستاگرام

ایده ای برای پیج اینستاگرام خود در رابطه با نام کاربری باید داشته باشید و چند نکته را در آن باید رعایت کنید. ابتدا باید بدانید که username  و account name  با یکدیگر تفاوت دارند.

نام شما همان چیزی می باشد که در پروفایل نشان داده می شود و زمانی که به کسی پیام می دهید در دایرکت با این نام دیده می شوید ولی یوزر نیم یا نام کاربری همان چیزی است که افراد جستجو می کنند تا پیج اینستاگرام شما را پیدا کنند.

 در رابطه یا یوزر نیم برای اینکه پیج تان را افراد راحتر در سرچ اینستاگرام پیدا کنند نباید خیلی یوزر نیم طولانی داشته باشید و از گذاشتن کارکترهای عجیب و غریب بپرهیزید. برای داشتن یک پیج اینستاگرام جذاب  این نکته حیلی قابل اهمیت است که افراد بتوانند به راحتی یوزر نیم شما را به خاطر بسپرند زیرا با داشتن یک نام مخصوص به خود و داشتن برند خود که در عین کوتاه بودن متفاوت باشد می توانید افراد بیشتری را جذب پیج خود کنید.

 

سومین قدم : داشتن بیوگرافی عالی

بیوگرافی (biography) قسمتی از اکانت می باشد که اطلاعاتی را در باره پیج خود به مخاطب می دهید افراد با مطالعه بیوگرافی به این فکر می کنند که آیا تمایل دارند شما را دنبال کنند یا خیر.

شما با تنظیم یک بیوگرافی جذاب هر دنبال کننده ای را به پیج خود جذب نمی کنید بلکه با نوشتن هدف کلی پیج و اطلاعاتی در باره فعالیت پیج فقط مخاطب هدف خود را جذب می کنید.

در بیوگرافی می توانید اطلاعات تماس خود را و هشتگ های پیج را قرار دهید.از ترفند های پیج جذاب اینستاگرام  در بیوگرافی به این نکته دقت کنید که استفاده از ایموجی باید متناسب با فعالیت پیج شما باشد اگر پیج کاری دارید بهتر است از ایموجی استفاده نکنید ولی اگر پیج شما پیج فان می باشد می توانید از ایموجی به تعداد مناسب و مرتبط با موضوع استفاده کنید. استفاده از ایموجی های زیاد و غیر مربوط باعث شده مخاطب حس کند پیج چیزی برای ارائه ندارد و سطحی به نظر برسد.

در نکته آخر راجب بیوگرافی پیج، قسمتی وجود دارد که می توانید هایپر لینک که پیوند به سایت یا آدرس تلگرامی شما می باشد را قرار دهید. و فقط لینکی که در قسمت وب سایت در ویرایش پروفایل می گذارید می تواند قابل کلیک کردن برای بازدید کنندگان پیج تان باشد.

 

چهارمین قدم : تولید محتوا ارزشمند

از نکاتی که باعث می شود فالور های شما به فالور های روح تبدیل نشوند وتعداد دنبال کنندگان با تعداد لایک های پیج هم خوانی داشته باشد و یک پیج جذاب اینستاگرام داشته باشید تولید محتوا مناسب و با کیفیت برای پیج می باشد. دیجی ممبر بهترین سامانه خرید لایک اینستاگرام واقعی و ارزان را در ایران دارد.

 با ارائه پست ها و محتوای به درد بخور در زمینه فعالیت پیج می توانید جذب فالور را بالا برده و تعداد فالور کمتری از دست بدهید.

برای تولید محتوا باید حداقل در روز یک پست در صفجه اینستاگرامی تان منتشر کنید. انتشار پست به خودی خود کافی نمی باشد باید پست هایی بگذارید که از کیفیت کافی برخور دار باشند و با کپشنی مناسب مخاطب را ترغیب کند تا برای شما کامنت بگذارد و اینتراکشن داشته باشد.

در پست های خود استفاده از کپشن های تکراری و عکس های تکراری پرهیز کنید زیرا باعث خسته شدن مخاطب می شود و به تدریج دیگر علاقه ای برای دنبال کردن صفحه شما ندارد. سعی کنید یک تم خاص و منحصر به فرد را برای پست هایتان در نظر بگیرید که باعث تمایز شما از دیگر پیج های اینستاگرامی شود.مثلا استفاده از یک تم رنگی و ساده برای پس زمینه پست های اینستاگرامتان باعث جلب توجه و علاقمندی بسیاری شده و کمک می کند در تولید محتوا موفق تر عمل کنید.

 

پنجمین قدم : هشتگ ها را فراموش نکنید

یکی ازمواردی که باعث می شود پست های شما بهتر دیده شوند استفاده از هشتگ هاست. سعی کنید در نوشتن هشتگ ها از هشتگ مناسبی که سایر افراد آن را دنبال می کنند استفاده کنید.

البته اگر هشتگی بیش از حد عمومی باشد باعث می شود پست شما دیده نشود و در میان سایر پست ها گم شود.زمانی که از هشتگ ها استفاده می کنید اینستا می تواند محتوای پست های شما را تشخیص دهد و در قسمت اکسپلور برای افرادی که قبلا لایک کرده اند و جزو موردعلاقه هایشان بوده است نمایش داده شود.

 نکته ای که باید در رابطه با استفاده از هشتگ بدانید این است که با استفاده بیش ازحد ممکن است اینستا پست شما را اسپم بداند و آن را حذف کند.پس باید از هشتگ ها به تعداد مناسب استفاده کرد. همچنین می توانید بعد از نوشتن کپشن اینتر را چند بار کلیک کنید سپس هشتگ ها را بنویسید تا ظاهر پست حالت بهتری بگیرید و می توانید تعدادی از هشتگ ها را در کامنت نیز ارسال کنید. برای خرید کامنت ارزان اینستاگرام می توانید به سایت دیجی ممبر مراجعه کنید.

 

ششمین قدم : به مخاطب خود احترام بگذارید

ششمین قدم برای ساخت پیج اینستاگرام جذاب ارزش قائل شدن برای فالوورهای ایرانی و خارجی پیج اینستاگرامتان است ، وقتی که برایتان کامنت می گذارند جواب کامنت هایشان را بدهید یا اگر ایده و نظر و سوالی در رابطه با پیج دارند سعی کنید وقت گذاشته و به خوبی پاسخ مخاطب را بدهید تا اعتماد کاربران را جلب کنید.افراد معمولا به دنبال ارتباط دو سویه می باشند زمانی که جواب تعاملات خود را دریافت نکنند کم کم نسبت به پیج شما دلسرد شده و همچنین پست های شما را با دیگران به اشتراک نمی گذارند. پس علاوه بر پاسخگویی به مخاطب گاهی نظر و انتقادات آن ها را راجب پیج خود بپرسید این موضوع باعث می شود مخاطب حس ارزشمندی پیدا کند و بهتر با شما و صفحه اینستاگرامتان ارتباط بگیرد.

 

هفتمین قدم : استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی دیگر از راه ساخت پیج اینستاگرام جذاب و دوست داشتنی است که از طریق آن می توان مخاطب را به چالش بکشید و تعاملات خود را با او بالا تر برد. هرچه پیجی فعالیتش در استوری اینستاگرام بیشتر باشد باعث جالب اعتماد بهتر مخاطب و ارتباط وسیع تر با او می شود.

اگر شما هم مانند خیلی از افراد به دنبال  ایده برای ساخت پیج اینستاگرام خود بودید که چگونه روند توسعه و پیشرفت پیج خود را تسریع کنید، با دقت نکاتی که در هفت قدم بالا گفته شد را بخوانید. به مرور زمان و با صبر حوصله پیج اینستاگرام تان ارتقا پیدا کرده و می توانید پیج اینستاگرام جذابی و حرفه ای داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26150
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید