امروز شنبه 27 مرداد 1403

Saturday 17 August 2024

راهنمای خرید کوله پشتی مردانه


1403/05/27
کد خبر : 2408937
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 35 نفر

تصمیم‌گیری در هنگام خرید کوله پشتی مردانه تنها یک تصمیم ساده نیست، پیدا کردن راهی برای حمل آسان وسایلی متعدد است. زمانی که یک کوله پشتی باکیفیت و مرغوب را انتخاب و با هزینه مناسب خریداری کنید، در واقع برای سلامت شانه‌ها، ستون فقرات و عضلات خود قدم بزرگی برداشته‌اید. این دسته از کوله‌های پشتی با قرارگیری صحیح، پشتی مطلوب، کم کردن فشار وسایل و حمل آسان باعث خستگی شما نشده و از جهتی با جذابیت خود در استایل‌تان هم تأثیر فراوانی خواهند گذاشت. به همین دلیل در این راهنمای خرید کوله پشتی مردانه به شما در تصمیم‌گیری و انتخابی بهتر کمک خواهیم کرد.

۱۰ نکته طلایی خرید کوله پشتی مردانه

نکات مهمی برای خرید کوله پشتی وجود دارند که اگر به آن‌ها توجه کنید، خریدی مطمئن‌تر را رقم خواهید زد و بالطبع در انتها رضایت بیشتری خواهید داشت. در نتیجه اگر می‌خواهید این خرید را به درستی انجام دهید، این ۱۰ نکته ساده اما کلیدی را در نظر بگیرید:

به چه نوع کوله‌ای نیاز دارید؟

به دنبال چه نوع کوله پشتی هستید؟ یک کوله پشتی لپ تاپ؟ یک کوله برای سفر و گردش؟ مدلی برای کوه‌نوردی؟ یا حتی شاید به دنبال یک کوله پشتی برای استفاده روزمره و محل کار و دانشگاه باشید؟ برای هر کدام از این کاربردها انواع مختلفی از کوله‌های پشتی مردانه تولید شده‌اند. به طور معمول مدل‌های روزمره از مدل‌های پرطرفدار هستند. این نمونه‌ها اندازه جمع‌جورتری دارند که حمل را آسان‌تر کرده و فضای آن‌ها برای لوازم ضروری روزمره و گاهی یک لپ تاپ مناسب است.

به ستون فقرات خود اهمیت دهید!

حمل کردن برخی از نمونه‌های کوله پشتی حتی با وجود یک دفتر و کتاب در آن‌ها هم دشوار است. در واقع همان‌طور که می‌دانید، کیفیت طراحی محصول تأثیر مستقیمی روی ستون فقرات شما خواهد گذاشت. طراحی غیراستاندارد می‌تواند باعث گرفتگی عضلات شود و تقریباً استفاده از آن در طولانی مدت غیرممکن خواهد بود. از این رو باید مدل‌هایی با طراحی ارگونومیک را انتخاب کنید که از پشتی‌های طبی، اندازه استاندارد و ساختار دقیق برخوردار هستند.

تعداد جیب‌ها را در نظر بگیرید.

به طور معمول انواع کوله پشتی مردانه دارای یک فضای بزرگ و اصلی هستند و در کنار این فضا یک یا چند جیب دیگر اضافه شده است. جیب‌های بیشتر به معنای حمل آسان‌تر وسایل و گم نکردن آن‌ها خواهد بود. به این ترتیب حتی به یادتان می‌ماند که چه چیزی را برداشته‌اید و جای چه وسیله‌ای همچنان خالی است.

در عین حال، اگر جای وسایل حساسی همچون لپ تاپ، گوشی، شارژر، مدارک و بطری آب جداگانه باشد، امنیت لوازم شما بیشتر خواهد بود. در ضمن وجود چند جیب کاربردی برای دسترسی بهتر به وسایلی همچون کلید، هندزفری، گوشی و غیره هم اهمیت دارد.

به جنس کوله پشتی توجه کنید.

کوله پشتی مردانه در اجناس گوناگونی تولید می‌شود و برخی از این اجناس ضدآب هستند تا به بهترین شکل از وسایل مراقبت کنند. در مجموع تعدادی از مدل‌هایی که جنس مقبول و باکیفیتی دارند، به این شرح هستند:

  • جنس برزنتی
  • جنس آکسفورد
  • جنس پلی‌استر
  • جنس چرم

البته توجه داشته باشید که هر یک از این موارد در قیمت هم تأثیر می‌گذارند. با وجود این، بهتر است همین حالا کمی هزینه بیشتر برای جنسی مرغوب بپردازید اما پس از مدتی کوتاه مجبور به تکرار مجدد خرید کوله پشتی مردانه نشوید!

بندهای مناسب فشار را کم می‌کنند.

اگر کوله پشتی مورد نظر شما بندهای مناسبی داشته باشد، فشار اعمال‌شده بر شانه‌ها تا حدود قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت. بندهای دارای پد و ابعاد پهن آن‌ها باعث می‌شود که وزن کوله به طور مساوی روی شانه‌های شما تقسیم شود. به این ترتیب حمل آسان‌تر خواهد بود و به کمر فشاری وارد نمی‌شود.

در ضمن، بندهای مناسب و قابل تنظیم این امکان را فراهم می‌کنند که شما کوله پشتی را متناسب با قد خود تنظیم کنید. برخی از آقایان به بندهای کوتاه‌تر و برخی به بندهای بلندتری نیاز دارند تا حمل کوله را برای آن‌ها آسان سازد. این امکان تنها با یک کوله پشتی با بندهای استاندارد فراهم می‌شود.

چه وسایلی حمل می‌کنید؟

به طور معمول چه چیزهایی را همراه خود حمل می‌کنید؟ کتاب و مدارک؟ بطری و تراول ماگ؟ یا شاید هم لپ تاپ و آی‌پد باارزشی به همراه داشته باشید که به فضایی اختصاصی نیاز داشته باشد! در هنگام خرید حتماً به این موضوع توجه کنید.

وزن کوله پشتی مهم است!

ممکن است وزن وسایل شما در مجموع به دو کیلوگرم هم نرسد، اما با یک کوله پشتی سنگین مجبور شوید که وزن زیادی را روی شانه‌ها حمل کنید. زمانی که این کوله پشتی مردانه سنگین را برای سفر و استفاده روزمره هم به کار گیرید، در مرور زمان گرفتگی عضلات و هزاران مشکل دیگر رخ می‌دهد. پس برای حمل آسان علاوه‌بر طراحی استاندارد، پشتی طبی و بندهای مناسب، به یک کوله سبک وزن هم نیاز خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که وزن آن بیشتر از ۱ الی ۱.۵ کیلوگرم نباشد.

به استایل خود دقت کنید.

ظاهر کوله پشتی هم به همان اندازه کیفیت و ساختار مهم است. در واقع باید با وجود یک کوله بر دوش هم همچنان احساس اعتماد به نفس و خوش‌تیپی داشته باشید. از این رو در ابتدا به استایل‌های توجه کرده و سپس مدلی را انتخاب کنید که با این استایل‌ها هماهنگ است. برای نمونه اگر همیشه لباس‌های ساده و مینیمالی همچون تی‌شرت و شلوار جین یا کتان می‌پوشید، انواع کوله پشتی بنج که طرح‌های شلوغی ندارند، برای شما مناسب هستند.

قیمت‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

اگر می‌خواهید پس از پرسیدن قیمت‌ها مجبور نشوید از فروشنده بپرسید که تا کی باز هستید؟ بهتر است خرید را از یک فروشگاه اینترنتی انجام دهید و در این فروشگاه قیمت‌ها را بدون دردسر بررسی کنید.

برند سازنده را فراموش نکنید.

در نهایت توجه به برند سازنده نقش مهمی در خرید کوله پشتی مردانه باکیفیت دارد. از آنجایی که اغلب برندهای معتبر و سرشناس از متریال باکیفیت در کنار طراحی استاندارد برای تولیدات خود استفاده می‌کنند، می‌توانید با خیالی آسوده به آن‌ها اعتماد کنید. تعدادی از برندهای برتر شامل مواردی همچون بنج، آرکتیک هانتر، ازوکو، مینگلو و مارک رایدن هستند.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408937
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید