امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید کلاه باکت و استایل با آن از هانیل اسکارف


1401/07/27
کد خبر : 28630
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر
همچنین برای خرید کلاه با تنوع بالا میتونید به سایت های فروشگاهی بزرگ و معتبر همچون سایت دیجی کالا ، هانیل اسکارف ، کلاه بازی ، بانی مد و ... سر بزنید .

تاریخچه کلاه باکت

به نقل از سایت «هانیل اسکارف» ؛ تاریخچه خرید کلاه باکت ( Bucket Hat ) یا همان کلاه سطلی یا کلاه ماهیگیری ، به اوایل دهه 80 با شروع سبک هیپ هاپ و رپ برمیگردد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و یک استایل خلاقانه و خاصی را به وجود آورد که در دهه های مختلف در گروه های موسیقی برای استایل لباس خوانندگان یا اسکیت بازان و ... استفاده شد و همچنین در سریال خاطره انگیز Blossom نیز دیده شد .

تلفظ کلاه باکت

کلاه باکِت در تلفظ انگلیسی Bucket خوانده می شود که در میان فارسی زبانان به کلاه بوکت نیز شناخته شده است .

کلاه باکت مناسب فصل

کلاه باکت را می توانید در جنس های مختلفی تهیه کنید ؛ در فصل سرد و زمستان این کلاه در جنس های پشمی خزدار و چرم و در فصل گرم و تابستان در جنس های کتان ، جین یا توری شیشه ای خنک تولید می شوند . همچنین در این میان جنس های مختلفی از جمله پارچه شمعی بلک لایت ضد آب هم می توان اشاره کرد که بسیار فانتزی و اسپرت هستند که در نور و در تاریکی بطور شاین می درخشند و مدل های دو روی آن ها را می توانید تهیه کنید و از روی دیگر آن به عنوان کلاه دیگر در طرح و رنگ متفاوت استفاده کنید .

قیمت کلاه باکت

به علت استقبال گسترده مردم و تنوع پارچه ای که در تولید کلاه باکت وجود دارد قیمت این دسته از کلاه ها مناسب می باشد . کلاه باکت با توجه به نوع جنس و طرح مختلف آن معمولا در رنج قیمت 80 تا 200 هزار تومان است .

انواع طرح های مختلف کلاه باکت

کلاه باکت در طرح های متنوع تولید می شود ؛ از جمله پرطرفدارترین مدل های آن می توان به طرح ساده ی آن ، NY ، پرسینگ دار ، سنجاق دار ، تصویر دار کارتنی و ... اشاره کرد ؛ که با توجه به اسپرت بودن آن ، دختر و پسر می توانند از این کلاه در استایلشان استفاده کنند .

استایل با کلاه باکت

با استفاده از از کلاه باکت توری در کنار یک نیم تنه و شلوارک کتان در فصل های گرم سال می توانید استایل کاملا شیک و جذابی برای شما باشد . همچنین استفاده از کلاه های باکت کتان و جین در کنار بادی و شلوار بگ ، ست فوق العاده خاص و اسپرتی می تواند برای شما باشد . پیشنهاد ما استفاده از بادی های رنگ روشن در کنار شلوار جین یخی که به صورت بگ یا نیم بگ است ، می باشد .
کلاه های باکت پیرسینگ دار و کتان را می توانید در کنار یک تی شرت گنگ و با شلوار مام استایل ست نمایید . این استایل شما را کاملا شبیه رپرهای امریکایی می نماید .
اگر از دسته افرادی هستید که در محیط خارج از منزل باید از مانتو استفاده کنید ، به راحتی می توانید از کلاه باکت استفاده نمایید . مانتو جلو باز یا شومیز دکمه دار در کنار یک زیر سارافونی و شلوار جین با خرید کلاه باکت کتان در طرح های متنوع می تواند استایل شما را کامل نماید .
کلاه های باکت شاین دار و بلک لایت را به راحتی می توانید در مهمانی ها و جشن های شبانه در کنار نیم تنه و کراپ های اسپرت به همراه دامن کوتاه ، شورتک یا شلوارک استفاده نمایید . 
در فصول سرد سال نظیر زمستان و پاییز استفاده از باکت چرمی  با ترکیبی از کت و پالتوی چرم ب همراه نیم بوت ، یک استایل کاملا خفن و گرم می تواند برای شما به همراه داشته باشد . همچنین کلاه های باکت جنس تدی را می توانید با یک هودی اور سایز از جنس تدی در کنار پوتین های زمستانی استفاده کنید . ترکیب این استایل ها شما را کاملا متمایز از باقی افراد می نماید و می تواند چهره جذاب از شما در بین سایرین نشان دهد .

شما می توانید تمامی مدل های کلاه باکت را با قیمت فوق العاده مناسب ، تنوع و کیفیت بی نظیر از فروشگاه هانیل اسکارف به راحتی تهیه نمایید .

منبع : www.HanilScarf.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28630
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید