امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید و قیمت دستگاه تسمه کش فلزی بادی


1401/07/27
کد خبر : 28058
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

این دستگاه در حیطه بسته بندی و تسمه زنی بسته ها و قطعات متنوع جهت ارائه به بازار در حال فعالیت می باشد. در حال حاضر به علت انواع و اشکال متنوع بسته ها بایستی تسمه کش مطلوبی را تعیین نمایید.
یکی از عمده ترین فاکتور ها در زمان خرید دستگاه تسمه کش فلزی بادی که بایستی به آن توجه نمایید قیمت آن می باشد. قیمت این دستگاه معمولا به عوامل گوناگونی بستگی دارد. جهت آگاهی از قیمت این سیستم می توانید به سایت http://tspack.ir رجوع نموده و در این سایت شماره های موسسه قرار داده شده که از این طریق می توان با مشاوران رایگان آن تماس حاصل نمود و این مشاوران شما را در حیطه خرید و قیمت دستگاه تسمه کشی مربوطه راهنمایی می کنند.

دستگاه تسمه کش فلزی بادی و ابزار تسمه کشی


در حال حاضر دستگاه تسمه کش فلزی و ابزار تسمه کشی در حال پیشرفت می باشند و صنایع متنوعی از این سیستم ها به صورت قابل ملاحظه ای بهره می برند. در واحدهایی از تجارت و حتی صنایع از تسمه چه فلزی چه معمولی به منزله نوار پیچی استفاده می کنند، بدین مفهوم که به صورتی محموله را تسمه کشی و بسته بندی می کنند که همانند بانداژ شوند که این گونه تسمه کشی اکثرا با دستگاه تسمه کشی فلزی بادی صورت می گیرد و برای محموله های خیلی خاص می باشد که شامل آلیاژ هایی می باشد که به علت ارتباط با هوا دستخوش مشکل می شوند. بکارگیری تسمه کشی به منزله یک جایگزین مناسب در حرفه بسته بندی در عوض نوار چسب و یا چسب استفاده می شود و این معمولا نوعی ترقی در این صنعت به حساب می آید.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه تسمه کش فلزی بادی

عوامل متنوعی بر قیمت دستگاه تسمه کش فلزی تاثیر می گذارد. یکی از فاکتور ها مکان تولید می باشد. قیمت دستگاه تسمه کش وارداتی با سیستم های تسمه کش داخلی متمایز است. فاکتور بعدی نوع متریال استفاده شده در این سیستم ها می باشد. هر چه متریال بکار برده شده در ساخت این نوع دستگاه تسمه کش با کیفیت تر باشد نرخ نهایی آن هم بیشتر می شود.
قیمت دستگاه تسمه کش با ملاحظه به کارکردی که دارد خیلی مطلوب است. فرض کنید بدون این سیستم برای بسته بندی کالا ها لازم بود که نیرو های کار زیادی به بسته بندی کالا های متنوع بپردازند که در این صورت هم هزینه ها افزایش می یافت هم وقت زیادی صرف می شد. افزون بر این امکان خراب شدن بسته بندی و صدمه به محصول در طی جابجایی هم وجود دارد. ولی با دستگاه تسمه کش فلزی بادی دیگر احتیاجی به نیروی کار بسیار نیست و افزون بر صرفه جویی در هزینه و زمان، از صحت بسته بندی محصولات اطمینان حاصل می نمایید.


 دستگاه تسمه کش فلزی بادی

آشنایی با مشخصات تسمه کشی برقی

دستگاه تسمه کشی برقی را جهت بسته بندی کارتن ها با سایز متنوع بکار می برند. این نوع تسمه کشی، بسته بندی کارتن ها را توسط گرما انجام می دهد.
تسمه هایی که در این سیستم بکار برده می شود حتما بایستی از نوع PP باشد که شامل عرض هایی از ۶ الی ۱۵ میلیمتر بوده و بیشترین سایز تسمه بکار برده شده ۵۰ الی ۶۰۰ می باشد. این سیستم دارای سرعت بالایی است و حتی قابلیت تنظیمات متنوعی من جمله کلاچ مهار کشش تسمه و مهار دمای دوخت را شامل می شود.
وزن تسمه کشی برقی تقریبا ۴۵ کیلو گرم می باشد و سایز آن ۷۵۰*۵۸۰*۱۹۰۰ میلیمتر می باشد. این دستگاه کاربردی با ولتاژ ۳۸۰ ولت و توان ۳۲۰ وات مشغول به کار می شود.

ویژگی های تسمه کشی دستی

من جمله عمده ترین ویژگی های تسمه کشی دستی عبارتند از:
• پیکره این دستگاه از جنس فولاد می باشد؛ که سبب استقامت و ماندگاری هر چه بیشتر آن می شود.
• کار کردن با این گونه دستگاه تسمه کش خیلی راحت و می باشد.
• زیبایی فرم ظاهری آن هم از دیگر خصوصیات این دستگاه می باشد.
• در این گونه دستگاه امکان بکارگیری از تسمه های نوع PP, PIT وجود دارد.
• کشش تسمه در این دستگاه خیلی بالا بوده و خیلی قدرتمند می باشد.
• این دستگاه اکثرا به بسته بندی کالا های خیلی بزرگ می پردازد. ولی بهتر است بدانید جهت بسته بندی کالاهایی با حجم خیلی زیاد از تسمه کشی دستی استفاده نکنید.
• در هر نوع دستگاه تسمه کش، بسته های فلزی مطلوب با تسمه مورد نظر بکار برده می شود. دقت داشته باشید که برای این بسته ها هم بایستی حتما از انبر های ویژه همان اندازه تسمه استفاده کنید.

مراحل کار با دستگاه تسمه کش بادی

مراحل کار دستگاه تسمه کش فلزی بادی به شرح زیر می باشد:
• نخست شلنگ ورودی را به نقطه اتصال سیستم متصل نمایید. همانگونه که می دانید تسمه کش بادی با نیروی باد عمل می کند پس در اتصال این بخش صبر و توجه کافی را به خرج دهید.
• تسمه را پیرامون محصولی که تمایل به بسته بندی آن دارید را بپیچانید تا بر روی بخشی که به رول متصل می شود جفت شود.
• پس از آن تسمه را داخل سیستم تسمه کش بگذارید. برای این عمل دو اهرم سیستم را به همدیگر نزدیک نموده تا دهانه آن باز شود، هر دو طرف تسمه حتما بایستی در بخش تحتانی چرخ کشنده واقع شود.
• بعد از آن توسط شاسی خاکستری رنگ، تسمه را پیرامون محصول محکم نمایید.
• جهت جوش و قطع بایستی کمربند شاسی نارنجی رنگ را فشرده و نگه دارید.
• شاسی تعبیه شده در زیر اهرم سیستم تسمه کش بادی را به مدت زمان ۲ ثانیه نگه داشته تا فشار موجود در سیستم برداشته شود و حدود ۱ ثانیه به سیستم اجازه دهید تا خنک شود.
• در پایان بدون آنکه سیستم را از روی محصول بردارید سیستم را کنار گذاشته تا از تسمه جدا شود.

نحوه کار دستگاه تسمه کش

در خصوص نحوه کار با دستگاه تسمه کش بایستی عرض کرد که شما می توانید کالایی که تمایل به بسته بندی آن دارید را روی صفحه این سیستم بگذارید تا به شکل ثابت شده در بیاید. پس از اینکه کالا ثابت نگه داشته شد دستگاه تسمه کش فلزی بادی به یک باره تسمه را در سمت حرکت عقربه های ساعت پیرامون کالای شما به صورت مطلوب و مقاومی می پیچد و پس از آن که این دور کامل شد مجددا این روال به شیوه برعکس هم صورت می گیرد. همانطور که دستگاه تسمه این عملیات را با حداکثر سرعت ممکن انجام می دهد محوطه خالی بوجود نمی آورد و به بیانی ساده تر می توان گفت که کالا به کمک تسمه ها پرس می شود. این عمل می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

کاربرد تسمه کش شارژی

از دستگاه تسمه کش شارژی میتوان به راحتی در خیلی از بسته بندی ها استفاده کرد. این سیستم قابلیت کار در سطح های تخت و گرد را دارا می باشد و جهت بسته بندی قطعات بزرگ و حجیم نظیر سنگ، کاشی، پالت، کاغذ و چوب می توانید آن را بکار ببرید و محدودیتی برای تسمه کش شارژی وجود ندارد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28058
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید