امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

راهنمای خرید مبل چستر از بهترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور


1401/07/27
کد خبر : 26658
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

از آنجایی که دنیای مدرن امروز بسیار پر تنوع و تکرار ناپذیر است. شما به راحتی با استفاده از این مبل زیبا و لوکس می توانید تم های رنگی گسترده و مبل های متنوع بسیاری را برای دکوراسیون کردن منزل و محیط کار خود تجربه کنید. ما در ادامه به مزیت های مبل چستر می پردازیم تا شما از این پس بتوانید با درایت بیشتری این مبل پر طرفدار را به خانه خود مهمان کنید. با ما همراه باشید تا با خرید مبل چستر صفر تا صد نیاز شما برای یک دکوراسیون اروپایی به تصویر کشیده شود. البته در نمونه های ترکی کاناپه های مبل چستر دیگر دو نفره نیست و شما با خرید یک ست کامل صاحب یک سرویس مبل هشت نفره خواهید بود.


 

لمسه کاری مبل چستر

لمسه کاری یکی از پارامترهای مهمی است که سبب فرو رفتگی قسمت نشیمن گاه و پشتی مبل می شود و در برخی مواقع دیگر شما می توانید این فرو رفتگی را که به منظور زیبایی به تصویر کشیده می شود در قسمت پشتی مبل خود مشاهده کنید. هنر لمسه دوزی استفاده از دوخت و گل میخ های الماسی و دکمه ای است که به صورت ترکیبی در زمان ساخت مبل از آن استفاده می شود. لمسه کاری روی در طی چند مرحله دنبال می شود. از آنجایی که نیاز به کش آمدن پارچه است بهتر است از پارچه های مرغوب در این پرسه استفاده شود؛ زیرا اگر پارچه مرغوبیت لازم را نداشته باشد به راحتی پاره می شود و کار تولید کننده را سخت می کند. همین امر نیز سبب می شود در زمان نشستن و برخواستن شما به هیچ وجه کچلی روی مبل را مشاهده نکنید. با خرید مبل چستر شما به راحتی می توانید لمسه کاری های هنر دست و لمسه کاری های چرخی که پرسه طولانی مدتی را از تولید کننده در زمان تولید نمی گیرد و به نسبت ارزان تر نیز است بهره بگیرید. بیش از دوازده نمونه دوخت برای لمسه کاری این روزها مرسوم است که هر کدام شکل و طرح مخصوصی را برای کار فراهم می آورد. شما می توانید از خط های عمودی و افقی یا طرح های لوزی شکل بر روی دسته و پشتی و یا حتی قست نشیمن گاه به صورت ساده بدون گل میخ بهره بگیرید.


 

پارچه های استفاده شده برای مبل چستر

 آیا میدانید از چه پارچه های در پرسه ساخت مبل چستر استفاده می شود. دو نوع پارچه طبیعی و مصنوعی برای ساخت مبلمان عموما استفاده می شود. پارچه های طبیعی از ابریشم و کتان و سایر متریال دیگر است که برای مبل های چستر عموما کاربرد ندارند زیرا مقاومت بالایی ندارند و پارچه های صنعتی یا همان مصنوعی که تمامی نواقص خود را به دست تولید کننده از دست داده اند و با مزیت های فراوان در پیش روی شما قرار دارد. به عنوان مثال برای اینکه پارچه های مخملی دچار کچلی نشود از چرم نیز در پرسه ساخت آن استفاده شده است تا عمر مفید بیشتری را برای خود در بر بگیرد. شما می توانید با خرید پارچه های که به صورت ترکیبی پرداخته و ساخته می شود یک محصول ایده ال را با قیمتی تقریبا بالاتر به خانه مهمان کنید. برای ساخت مبل های چستر عموما از پارچه های استفاده می شود که در مقابل کشش بسیار بالا باشد و به راحتی در زمان مصرف پاره نمی شود.


 

آیا مبل چستر را برای محل کار می توان استفاده کرد؟

 شما می توانید از مبل چستر برای هر محیطی استفاده کنید و این امر هیچ محدودیتی را در پیش روی شما قرار نمی دهد که به دلیل استفاده از مبل چستر نمی توانید در فضاهای اداری از آن استفاده کنید. مبل های چستر را می توانید با تم های رنگی طوسی برای فضاهای رسمی و اداری مورد استفاده قرار دهید. البته رنگ مشکی و سفید نیز به صورت ترکیبی به شما توصیه می شود. اگر از سبک کلاسیک در فضای کار خود بهره گرفته اید و دکوراسیون چوبی را در حال استفاده هستید باید به شما بگویم تم رنگی قهوه ای رنگ محبوب شما است. شما می توانید رنگ قهوه ای را می توانید با رنگ آجری ترکیب کنید تا این دو رنگ زیبایی منحصر به فرد تری را برای شما به نمایش بگذارد. اگر می خواهید مبل مان اداری شما لوکس تر جلوه کند بهتر است به جای گل میخ های الماسی از دکمه ای برای این پرسه ساخت استفاده کنیدتا کار شما شکیل تر و رسمی تر جلوه کند.
 

انواع لمسه دوزی برای مبل چستر یا انواع دوخت

 در هنر لمسه دوزی ترکیب دوخت پارچه به صورت دستی و ماشینی با هنر لمسه کوبی سبب می شودتا تو رفتگی های روی مبل چستر به نمایش گذاشته شود که هر کدام پرسه مخصوص به خود را دارند و در ادامه پیرامون هر یک مطالبی را به عرض می رسانیم.

لمسه دوخت مبل چستر

همان طور که از نام کار مشخص است تولید کنندگان به صورت دستی و با متتد بسیار خاص و حرفه ای این مرحله را دنبال می کنند. برای لمسه دوخت مبل چستر نیاز است پارچه در طی چند مرحله زیر سازی شده و با نقطه های که با یک الگو مشخص روی کار پیاده می شود جای دوخت گل میخ ها مشخص شود. سپس به صورت دستی طرح دوخت به تصویر کشیده شود. این امر از آنجایی که قدری زمان بر است و نیاز به متریال مرغوب تری دارد به نسبت لمسه چرخ گران تر است ولی مبل شما با کیفیت بالاتری به دست شما می رسد. از مزیت های این کار نیز باید بگویم در طی گذر زمان خراب و آسیب دیده نمی شود و عمر بسیار طولانی تری را برای شما کار می کند. کچل نشدن پارچه به دلیل مرغوب بودن و از بین نرفتن جای دوخت و پاره نشدن آن به دلیل دستی دوز بودن و ماندگاری بیشتر دکمه های گل میخی است که در پرسه ساخت از آن استفاده می شود.

لمسه چرخ مبل چستر

لمسه چرخ خیلی زمان تولید زیادی را از تولید کننده نمی گیرد؛ زیرا پرسه ساخت با استفاده از هنر دست چرخ کاران یا همان خیاط های که خط های عمودی و افقی لمسه دوزی را به تصویر می کشانند به تصویر کشیده می شود. این را به یاد داشته باشید که در لمسه چرخ خیلی متریال مرغوبی به دلیل نوع دوخت و دوز آسان با چرخ خیاطی استفاده نمی شود از همین رو یک حسن و یک عیب در پیش روی شما با خرید این محصول قرار دارد. حسن آن قیمت تمام شده مقرون به صرفه ای است که نسبت به هنر لمسه دست در پیش روی شما قرار دارد. عیب کار ان است که کیفیت زیادی ندارد و در طولانی مدت برای شما وفاد نمی کند و نیاز است بعد از گذشت چند سال مجدد به بازسازی و تعمیر مبل خود بپردازید. پس اگر قصد خرید مبل چستر گران قیمتی را ندارید ما به شما لمسه دوزی چرخی را توصیه می کنیم. استفاده از این هنر برای کسانی که نمی خواهند خیلی برای خرید مبل هزینه کنند بسیار ایده ال است.

کلام آخر پیرامون مبل های چستر فیلد

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل های چستر فیلد با شکل ظاهری متمایز و راحتی متفاوت تر نسبت به مبل های راحتی در اختیار شما قرار داده شده است. شما می توانید از رنگ های پر طرفدار این مبل برای دیزاین کردن فضای داخلی منزل و محیط کار خود بهره بگیرید و یک ایده پردازی منحصر به فرد را به نمایش بگذارید. همچنین می توانید هنر لمسه دوزی را به صورت دوخت ساده و یا به صورت لمسه دوزی با الماس های نگینی به تصویر بکشانید. در نهایت باید بگویم با خرید اینترنتی مبل چستر مزیت های بی شماری در پیش روی شما قرار می گیرد. شما به راحتی می توانید با هر تم رنگی که به آن علاقه مند هستید دست به انتخاب بزنید و سبک طراحی متمایزی را به نمایش بگذارید. این که قرار است مبل شما به صورت سرویس با نیم ست باشد یا اینکه قرار است از مبل های چستر ال مانند بهره بگیرید به راحتی با خرید اینترنتی این پارامترها برای شما بی آنکه هیچ هزینه ای را متحمل شوید فراهم می شود. اگر شما هم از خرید مبل چستر تجربه ای را به دست آورده اید می توانید در بخش نظر سنجی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. خرید مبل چستر این امر را برای شما فراهم می آورد که محیط کار، منزل و یا هر فضای دیگری را به صورت مدرن و کلاسیک با هزینه زیاد و هزینه کم دیزاین کنید. امیداست با خرید این محصول از این پس بی نظیر ترین دکوراسیون ها در پیش روی شما عزیزان قرار داده شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26658
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید