امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاه و استخر


1401/07/27
کد خبر : 28628
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 4 نفر
هوشمند سازی باشگاه یکی از بهترین راه حل ها برای مدیریت بهتر و رسیدگی به امور مجموعه های ورزشی می باشد. یکی از ارزان ترین و ابتدایی ترین اقدام ها برای هوشمند سازی باشگاه ها و مراکز ورزشی نصب قفل الکترونیکی کمد باشگاه می باشد. قفل باشگاهی را می توان بر روی درب کمد رختکن باشگاه و استخر نصب نمایید، این اقدام منجر به افزایش امنیت این مراکز خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات انواع قفل باشگاهی، مشخصات و ویژگی های این محصولات و همچنین کاربرد آن ها آشنا شوید.

 

قیمت قفل استخری


قفل باشگاهی چیست؟

قفل باشگاهی یکی از مدل های ساده قفل الکترونیکی می باشد. این قفل ها بر روی انواع کمد نصب شده و منجر به افزایش امنیت باشگاه ها می شود. از این قفل ها می توان در تمام مراکز عمومی مانند رختکن بیمارستان ها، سالن های زیبایی، مجموعه های ورزشی و درمانی استفاده نمود. با نصب قفل کمد باشگاه از شر قفل های مکانیکی و مشکلات آن ها و گم شدن کلید رها خواهید شد. از مشکلات قفل مکانیکی کمد باشگاه می توان به خراب شدن قفل و مشکل در باز و بسته نمودن درب کمد و همچنین وجود احتمال همیشگی برای گم شدن کلید قفل اشاره نمود. در مدل های قفل هوشمند باشگاه دیگر نیاز به کلید مکانیکی نخواهید داشت و ارتباط بین حسگر تعبیه شده بر روی کمد و تراشه به وسیله دست ‌بند یا مچ ‌بند که به ورزشکاران ارائه می شود، برقرار خواهد شد. یعنی شما با استفاده از مچ بند و با دستبند سیلیکونی قادر به بازگشایی درب کمد خواهید شد. در مدل‌ های فوق پیشرفته قفل می توانید از روش های دسترسی اثر انگشت و تشخیص چهره بهره ببرید. قفل های باشگاهی به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. قفل آفلاین: برای نصب و راه اندازی مدل های قفل الکترونیکی آفلاین نیاز به سیم کشی و ایجاد شبکه نخواهید داشت و تنها قفل بر روی درب کمد نصب شده و شما با استفاده از مچ بند قادر به باز گشایی درب کمد خواهید بود.
  2. قفل آنلاین: قفل آنلاین کمد باشگاه مدل پیشرفته و مدرن این محصولات می باشد. برای نصب این محصولات نیاز به سیم کشی و ایجاد یک شبکه یکپارچه خواهید داشت. این مدل از قفل به شما کمک می کند که یک مجموعه ورزشی هوشمند داشته و گزارشی از تمام رفت و آمد ها داشته و با استفاده از آن به افرادی که شهریه باشگاه را پرداخت ننموده اند اجازه دسترسی به امکانات مجموعه را نخواهید داد.

کارشناس فروش : 09905280155

قفل استخری

قفل استخری یک مدل از قفل باشگاهی می باشد با این تفاوت که این قفل ها در برابر رطوبت و بخار آب بسیار مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی و مشکل در عملکرد آن ها نخواهد شد. قیمت قفل استخری به نوع تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت این محصول بستگی دارد. قفل الکترونیکی کمد استخر را می توان در تمام مکان های عمومی نصب و مورد استفاده قرار دهید و کاربرد این محصول تنها به مجموعه های ورزشی محدود نمی شود. برای اینکه ورزشکاران با خیال راحت به تمرینات و ورزش خود بپردازند بهتر است بر روی کمد باشگاه بدنسازی اقدام به نصب قفل هوشمند و الکترونیک نمایید.

قفل الکترونیکی کمد استخر و باشگاه


قیمت قفل کمد باشگاهی

قفل کمد باشگاهی، مدلی از قفل الکترونیکی هوشمند می باشد. این قفل های این امکان را دارند که بر روی درب انواع کمد از جمله رختکن باشگاه های ورزشی، استخرها، کارخانجات و … نصب شوند. با وجود این قفل ها امنیت بیشتری برای این مکان ها فراهم می شود. در بسیاری از مجموعه های ورزشی قفل های الکترونیک و هوشمند جایگزین قفل‌ های مکانیکی شده اند و این امر موجب آرامش خاطر ورزشکاران شده است. با استفاده از قفل کمد الکترونیکی کمد نگران گم شدن کلید نباشید و همچنین امنیت مجموعه ها افزایش یافته و افراد با خیال راحت می توانند به امور خود رسیدگی کنند. قفل های کمد الکترونیکی می‌ توانند هم به صورت مستقل از سایر مجموعه (آفلاین) و هم به صورت آنلاین مورد استفاده قرار گیرند. این قفل ها را می توان بر روی انواع درب آهنی، چوبی و فلزی نصب نمود. در اکثر قفل های باشگاهی فناوری rfid مورد استفاده قرار می گیرد. در قفل های آنلاین باشگاهی بسته به نوع کاربری و یا سلیقه مشتری از تگ‌ های آنتن‌ دار مختلفی مانند مچ بند، جاسوئیچی، کارت و ... استفاده می شود. قیمت قفل باشگاهی به عوامل متعددی زیر بستگی دارد:

  • برند
  • نوع تکنولوژی مورد استفاده
  • روش دسترسی برای بازگشایی درب کمد
  • نوع باتری مورد استفاده 
  • و دیگر امکانات تعبیه شده در قفل 

کارشناس فروش : 09905280155

روش های احراز هویت و اعتبار سنجی در قفل های باشگاهی و استخری

در این مدل از قفل هوشمند معمولا از تکنولوژی RFID (تگ، دستبند، مچ بند و کارت) برای بازگشایی درب کمد استفاده می شود. همچنین در مدل های هوشمند و پیشرفته تر این محصولات می توان از روش هایی مانند اثرانگشت، تشخیص چهره، رمز و بلوتوث استفاده نمایید. در واقع می توان گفت قفل باشگاهی یک مدل از سیستم های کنترل تردد هوشمند است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کاربرد این محصولات در مکان هایی مانند رختکن باشگاه، استخرها، سالن های ورزشی، ادارات و شرکتها است. با استفاده از سیستم های کنترل تردد باشگاه آنلاین و پیشرفته، علاوه بر اینکه می‌ توان ورود و خروج افراد و ورزشکاران را به داخل مجموعه های ورزشی کنترل نمود، ورزشکاران می توانند به تمام امکانات مجموعه نیز دسترسی داشته باشند. با استفاده از این تجهیزات دیگر برای دسترسی به  امکانات باشگاه و مجموعه ورزشی مانند بوفه و کافی شاپ دیگر نیاز به مراجعه مدام به قسمت مدیریت باشگاه نخواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت لاکر باشگاهی و انواع قفل باشگاهی و استخری با مجموعه ایران لاک تماس بگیرید. https://iranlock.com/    09905280155

قفل هوشمند کمد رختکن


مچ بند و دستبند استخری

دستبند و مچ بند الکترونیکی باشگاه و استخر مدلی از قفل باشگاهی می باشد که در مکان های عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید این محصولا را از مراکز معتبر با قیمت مناسب تهیه نمایید. از مطرح ترین برندهای تولید کننده قفل باشگاهی می توان به قفل استخری روستیک و یوکا اشاره نمود. تمام قفل های الکترونیک استخری کاملا ضد آب، ضد ضربه و ضد رطوبت هستند. این قفل ها به راحتی با استفاده از روش های دسترسی مدرن باز شده و دیگر دردسر های قفل مکانیکی را نخواهید داشت. مچ بند و کلید الکترونیکی و دیجیتال که به مچ بند استخری نیز معروف هستند به مانند ساعت هوشمند عمل کرده و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند.


قفل دیجیتال و هوشمند

قفل دیجیتال نسل جدید قفل های درب و کمد می باشد. با نصب این قفل ها می توان امنیت بسیار بالایی برای مکان مورد نصب ایجاد نمایید. قفل های هوشمند در مدل های مختلف اثر انگشتی، رمز دار، کارتی و تشخیص چهره در بازار موجود می باشند. هر چه تکنولوژی مورد استفاده در این قفل ها پیشرفته تر و دارای امکانات بیشتری باشند، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. قفل های الکترونیک و دیجیتال نصب شده بر روی درب ساختمان ها دارای سیستم قفل کودک می باشند. استفاده از تکنولوژی قفل کودک موجب جلوگیری از خروج بدون اجازه کودک شما و یا افراد سالمند که مبتلا به آلزایمر هستند، از منزل می شود.

برای خرید انواع قفل هوشمند، قفل باشگاهی و قفل الکترونیکی کمد استخر می توانید با مجموعه ایران لاک تماس بگیرید.

کارشناس فروش : 09905280155


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28628
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید