امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید سرویس خواب دو نفره ، یک و نیم نفره و یک نفره


1401/07/27
کد خبر : 28430
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر
در این خصوص گزارشی با مجموعه معتبر و با سابقه سپارشی تهیه کردیم، در این گزارش نکات مهمی را که در هنگام خرید روتختی دو نفره، یک ونیم و یک نفره باید در نظر بگیریم، در اختیار شما قرار دهیم.
فروشگاه روتختی سپارشی یک فروشگاه بزرگ اینترنتی معتبر است؛ بیش از 10 سال است در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات کالای خواب با بالاترین کیفیت ممکن مشغول به فعالیت است و از مرحله طراحی پارچه تا تولید محصولات روتختی صفر تاصد محصولی کاملا سفارشی را دراختیار مشتریان قرار می دهد. همانطور که از نام این برند مشخص است ارائه یک سرویس متفاوت و منحصر به فرد ولی با کیفیت بین المللی اولویت این مجموعه است. جالب است بدانید محصولات منحصر به فرد این فروشگاه را در هیچ فروشگاه دیگری در داخل کشور پیدا نخواهید کرد.
در این گزارش مهمترین موارد هنگام خرید روتختی را  دراختیار شما قرار می دهیم. یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام انتخاب روتختی در نظر گرفت، پارچه استفاده شده برای تولید روتختی است.

جنس پارچه روتختی:

آیا می دانید بهترین پارچه برای روتختی چیست؟ پارچه کتان یکی از با دوام ترین منسوجات برای تولید روتختی دو نفره، یک ونیم نفره و یک نفره است. جالب است بدانید قدیمی ترین پارچه بافت شده به دست بشر که به 2000 سال قبل از میلاد و به مصر باستان بر میگردد و هچنان سالم مانده است کتان است. پارچه تولید شده از ساقه این گیاه کاملا طبیعی است، پرز یا رنگ نمی دهد و بر خلاف پارچه های پنبه ای یا نخی به شدت بادوام است. تبادل هوایی خوبی دارد که اصطلاحا گفته می شود تنفس دارد پس در فصل سرد گرمتر و در فصل گرم خنک تر از دمای محیط است.
بسیاری از شرکت ها و برند های معروف روتختی مانند ایکیا، انگلیش هوم، مادام کوکو و تاچ اکنون سالهاست از پارچه های 100 درصد کتان برای ایجاد روتختی های دو نفره و یک نفره استفاده می کنند. در یک کلام پارچه خوب خواب راحت تر و رضایت بیشتری را فراهم می کند.

راهنمای خرید سرویس خواب دو نفره، یک ونیم و یک نفره:

امروزه اکثر ما در خانه های کوچک یا متوسط زندگی می کنیم. در نتیجه باید در کنار سایر عوامل دکوراسیون همچون مبلمان اتاق خواب منظمی داشته باشیم. پس از انتخاب جنس پارچه مناسب برای روتختی که فقط در یک فروشگاه معتبر قابل ارائه است اگر می‌خواهید فقط روی جذابیت‌های زیبایی تمرکز کنید و دیگر دغدغه‌ها را فراموش کنید، بهتر است ست روتختی دو نفره یا یک نفره را با توجه به دکوراسیون و شخص مورد نظر انتخاب کنید:

روتختی ساده تمام کتان:

اگر میخواهید بدانید چه نوع روتختی ساده ای راخریداری کنید؟ با توجه به اینکه ممکن است یک روتختی دونفره برای عروس یا جهیزیه، یا تجدید روتختی های قبلی خود را در نظر داشته باشید، تخت شما یک ونیم نفره یا 120 است یا اینکه سایز آن یکنفره یا 90 است و برای سرویس دخترانه یا پسرانه اسپرت اقدام به خرید می کنید. روتختی ساده تمام کتان با توجه به مواردی که در بالا گفته شد بهترین گزینه ممکن است؛ با بیش از 20 ترکیب رنگی مختلف از طوسی، خاکستری و مشکی گرفته تا صورتی، سورمه ای و زرد و کرم و سفید همه موارد با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شماست.


روتختی کاوری کرم تمام کتان

روتختی هتلی:

اگر نمی دانید روتختی هتلی چیست؟ لازم است بدانید این روتختی ها که به تازگی با تنوع بسیار بالا اما کیفیت های مختلف و قیمت های متنوع وارد بازار کشور شده اند در گذشته در هتل های چند ستاره و به رنگ سفید موجود بودند.  روتختی هتلی از لحاظ ظاهری راه دار یا راه راه است و برای یک دکوراسیون کلاسیک جذاب یا حتی اسپرت و مینیمال گزینه عالی است. نکته مهمی که در هنگام خرید روتختی ساده هتلی باید به آن دقت داشته باشید جنس پارچه این محصولات است. روتختی های هتلی بی کیفیت با پارچه های چینی و پلی استر به وفور در بازار یافت می شوند اما یک روتختی هتلی نخ ژاکارد یا پنبه ای که اصطلاحا روتختی هتلی ترک نیز نامیده می شود؛  تنها محصول باکیفیتی است که برای تخت یکنفره، یک و نیم یا دونفره خود باید تهیه کنید. چون هیچ چیز از سلامتی شما مهمتر نیست و همیشه دوست دارید پول خود را در جای درست هزینه کنید.

روتختی با طرح خاص:

انتخاب روتختی خاص با طرح سفارشی ایده آل اکثر افرادی است که به لحاظ ظاهری از طرح های تکراری روتختی های معمولی خسته شده اند. بخش طراحی مجموعه سپارشی با توجه به این مورد مهم که نیاز روز مشتریان است روتختی هایی با طراحی اختصاصی در انواع سبک های بوهو با جنس مخمل، اسپرت، چهارخانه، دخترانه، پسرانه، عروس در سایز های مختلف یکنفره، یک و نیم و دونفره کرده است.

روتختی دوخت شده یا کاوری؟

اگر در انتخاب بین این دومورد کنجکاو هستید باید در ابتدا بدانید اولویت های شما چیست و چه مقدار بودجه برای خرید سرویس روتختی کنار گذاشته اید.

روتختی کاوری:

اگربودجه شما مناسب است و به یک روتختی بدون دوخت در ظاهر نیاز دارید که به راحتی از کاور جدا می شود و در منزل قابل شستشو است کاور لحاف گزینه مناسبی است.
روتختی دوخت شده:
در صورتیکه می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، داشتن یک روتختی با دوخت روی لحاف برای شما جذاب است و مشکلی ازلحاظ شستشو توسط خشکشویی ندارید گزینه مناسبی است.

راهنمای سایز مناسب روتختی:

چه سایز روتختی برای من مناسب است؟ فرقی نمی کند که ملافه خود را از یک خرده فروش خارجی مانند English Home یا IKEA خریداری کنید یا از یک فروشگاه داخلی. اکثر تخت ها و روتختی ها در اندازه های استاندارد موجود هستند. در نتیجه نیازی نیست نگران این موضوع باشید و فقط می توانید روتختی خود را با اندازه گیری سایز تخت یا تشک و مقایسه آن با جزئیات محصول سفارش دهید.


 راهنمای انتخاب سایز روتختی


سرویس روتختی یکنفره:

مناسب برای تشک سایز 90 در 200 و در چهارتکه شامل: یک لحاف (یا کاور لحاف) یک ملحفه کش دار با قطر 30 و دو عدد روبالش است.

سرویس روتختی یک ونیم نفره:

اگر تشک شما به عرض 120 یا 140 است طول آن قطعا 200 است و شامل چهارتکه است: یک لحاف (یا کاور لحاف) یک ملحفه کش دار و دو عدد روبالش

سرویس روتختی دونفره:

تشک های دونفره نیز در دوسایز کویین یعنی 160 در 200 یا کینگ یعنی 180 در 200 هستند؛ سرویس های روتختی دونفره 6 تکه هستند: لحاف یا کاور لحاف، یک عدد ملحفه یا کاور تشک و چهار عدد روبالش

روش شستشوی روتختی:

در طول خواب، بدن ما به طور طبیعی بخشی از پوست و موهای مرده خود را از دست میدهد. از سوی دیگر، حشرات و موجودات ذره بینی که از دید طبیعی ما پنهان هستند، محیط تاریک و گرم ومرطوب تشک و ملحفه ها را بهترین جایگاه برای رشد و تکثیر خود می یابند و نهایت استفاده را از آن می برند. در نتیجه، آشنایی با روش شستن و استفاده روتختی دو نفره و ، یک ونیم نفره یا یک نفره بسیار مهم است.
ملافه هایی که قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند برای این کار ایده آل هستند. آنهایی که به سرعت خشک می شوند و رنگ خود را حفظ می کنند. شامل کلیه محصولات کتان، پنبه، مخمل و هتلی می شوند.
کلیه روتختی های نخی با الیاف سیلیکون به اصطلاع عامیانه پشم شیشه یک دستور العمل ثابت برای شستشو دارند:
-    لکه گیری قبل از شستشو
-    آب سرد (بادمای زیر 30 درجه)
-    استفاده از مایع لباسشویی بجای پودر رختشویی (علی الخصوص پودر های آنزیم دار)
-    انتخاب برنامه مناسب شستشوی روتختی DUVET
-    عدم استفاده از خشک کن پس از پایان شستشو جهت جلوگیری از چروک بیش از حد روتختی

خرید روتختی از فروشگاه اینترنتی سپارشی:

در پاسخ به این سوال که از کجا روتختی بخرم؟ تقریبا با همه عوامل مهم و تاثیر گذار هنگام خرید روتختی آشنا شدید؛ پس از مشاهده نماد اعتماد سایت سپارشی که نشانه اخذ مجوز های لازم برای فعالیت آنلاین است به ترتیب:
1-    با توجه به رنگ و طرح مورد نظر و مطابق سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید (روتختی دونفره، روتختی پسرانه، روتختی دخترانه، روتختی اسپرت و ….)
2-    نوع محصول را انتخاب کنید ( سرویس لحاف روتختی ، سرویس کاور لحاف روتختی)
3-    سایز مناسب با تخت خود راانتخاب کنید.
4-    روی کلید ثبت سفارش بزنید و آن را نهایی کنید.
پس از ثبت سفارش روتختی یک کد برای شما پیامک می شود که کد پیگیری سفارش شماست و حداکثر پس از گذشت 24 ساعت کارشناسان با تجربه سپارشی با شما تماس خواهند گرفت تا سوالات لازم در ارتباط با نوع محصول و سایز مناسب روتختی که انتخاب کرده اید از شما بپرسند و سفارش شما را نهایی کنند.

هزینه ارسال محصول به سراسر کشور تا درب منزل رایگان است.
فروشگاه روتختی سپارشی – متفاوت ترین تجربه خرید آنلاین

آدرس سایت : separeshi.com



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28430
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید