امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

راهنمای خرید ساعت اورجینال | 4 روش کاربردی


1401/07/27
کد خبر : 26055
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

اما نکته ای که وجود دارد این است که 4 مشخصه و راهکار ساده، به شما اعلام می کند که این ساعت اورجینال بوده و با نمونه تقلبی زمین تا آسمان، تفاوت دارد.
در همین ابتدا بهتر است بدانید که اگر تصور می کنید در تشخیص ساعت مردانه اصل از فیک استاد هستید، حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید تا متوجه شوید که کار ساده ای نیست.

4 روش کاربردی برای تشخیص ساعت مردانه اصل از فیک

در ادامه راهکارهایی را برای شما بررسی می کنیم که می تواند خرید ساعت اورجینال مردانه را برای شما، ساده تر کند:

ساعت با گارانتی بین المللی بخرید

یکی از مشخصه هایی که به راحتی می توانید به اصل بودن ساعت پی ببرید، گارانتی بین المللی ساعت است. در گارانتی این نوع ساعت ها، معمولا سریال نامبری قید شده است و شما می توانید زمان خرید ساعت اورجینال، آن را در وب سایت برند چک کرده تا متوجه اورجینال بودن آن شوید.

راهنمای خرید ساعت اورجینال

خرید از فروشگاه های معتبر

یکی از مواردی که قطعا می تواند در خرید ساعت اورجینال به شما کمک کند، خرید از فروشگاه های مطرحی است که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند. ساعت مردانه و زنانه در فروشگاه های مختلفی در کشور ما به فروش می رسد اما فقط فروشگاه های خاصی هستند که ساعت های اصلی با گارانتی معتبر و بین المللی ارائه می دهند.
در این باره فروشگاه اینترنتی ساعت صبوری، نکاتی را برای شما توضیح داده است:
(( تمام شرکت های بزرگ تولیدکننده ساعت در جهان برای تمام افراد در سلایق مختلف محصول و مدل برای ارائه دارند. به گونه ای که وقتی به ساعت های یک سری از برندها برای مثال ساعت لاکسمی نگاهی می اندازیم، خواهیم دید که یک طرح را با چندین رنگ مختلف راهی بازار میکند و این امر دست مشتری را برای انتخاب و ست کردن راحت ساعت با نوع و رنگبندی پوشش خود آسانتر میکند و یک تجربه ی خرید بهتر ساعت مچی مردانه و زنانه را برای آنها به ارمغان می آورد.))

تشخیص ساعت اصلی از تقلبی با کد رفرانس

یکی از مشخصه هایی که به شما در خرید ساعت اورجینال کمک می کند، کد رفرانس است. این کد در پشت ساعت هک شده و شما می توانید این کد را در سایت معتبر برند آن، چک کنید تا از اصالت کالا، با خبر شوید.
کافیست این کد را با عبارت Watch در گوگل جستجو کنید. در صورت اصلی بودن کالا، فروشگاه های معتبر خارجی، این کالا را به فروش گذاشته اند.

راهنمای خرید ساعت اورجینال

فاکتور معتبر و ذکر اصالت کالا در آن

یکی دیگر از مواردی که می توان در خرید ساعت مردانه یا زنانه اصل، به آن اکتفا کرد، ذکر اصالت کالا در فاکتور است. در صورتی که در فاکتور خرید شما، این مورد ذکر نشود، قطعا یک جای کار مشکل داشته و فروشنده ممکن است بخواهد کالای نامرغوب را در اختیار شما قرار دهد.
تا اینجای کار شما یاد گرفتید که چگونه ساعت اصل از فیک را تشخیص دهید. اما این کافی نیست. در خرید هر کالایی، همیشه در نظر گرفتن چند نکته مهم به شما کمک می کند که خرید موفقی را برای خود، رقم بزنید.
در خرید ساعت اورجینال هم به همین صورت، شما باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید ساعتی ایده آل و باب میل خود، خریداری کنید.

3 نکته اساسی در خرید ساعت مردانه و زنانه

ساعت دنیای پیچیده ای ندارد اما عدم توجه به برخی نکات مهم قبل از خرید این محصول، ممکن است در آینده، شما را دچار مشکل کند. ما در ادامه نکاتی را در این باره، با هم بررسی می کنیم:

انتخاب نوع ساعت مچی

ساعت مچی دارای انواع مختلفی است و شما ابتدای باید هدف از خرید را برای خود، مشخص کنید. ما اینجا چند نوع مختلف ساعت مچی را برای شما لیست کرده ایم که هر کدام برای کاربری متفاوت، ویژگی های متفاوتی خواهند داشت:
ساعت های هوشمند: معمولا این نوع ساعت ها از یک سیستم عامل کامپیوتری، پشتیبانی می کند مانند ساعت های هوشمند شرکت اپل، سامسونگ، هوآوی و ...
ساعت های آنالوگ کلاسیک (عقربه ای): در انواع مختلف با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد و شما بسته به بودجه خود، می توانید یک نمونه کاربردی را خریداری کنید
ساعت های دیجیتال: این نوع ساعت ها معمولا با چند قابلیت ویژه و مخصوص برای ورزشکاران، به عنوان ساعت های ورزشی شناخته می شود.
ساعت های دیجتال- آنالوگ: این ساعت های دو کاربر معمولا تمامی ویژگی های ساعت های دیجیتال را داشته اما این امکان را به شما می دهد که به عنوان ساعت آنالوگ هم از آن، استفاده کنید. ساعت عقربه ای آن، معمولا از یک طراحی دیجیتال، ایجاد شده است.

راهنمای خرید ساعت اورجینال

قیمت و بودجه را برای مشخص کنید

بهتر است قبل از هر چیز مبلغی که قصد هزینه کردن برای ساعت را در نظر دارید، مشخص کنید. بدون داشتن حد و مرزی برای خرید ساعت اورجینال، شما با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید. معمولا ساعت های اورجینال از حدود 500 هزار تومان شروع شده و تا چند 100 میلیون تومان، ساعت های مختلفی وجود دارد.

هدفتان از خرید ساعت چیست

مشخص کردن هدف از خرید ساعت، نکته بسیار مهمی است. آیا می خواهید برای مجالس و مهمانی ها، ساعت خریداری کنید یا برای محل کار؟ یا اینکه می خواهید آن را همیشه و برای همه جا بدست داشته باشید یا اینکه می خواهید به عنوان کرنومتر برای ورزش های روزانه استفاده کنید.
این مواردی است که برای شما تعیین می کند که چه نوع ساعتی را خریداری کنید. ما سعی کردیم در این مقاله تمامی تجربیات چندین ساله خود را در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید بهترین ساعت مردانه یا زنانه مدنظرتان را خریداری کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26055
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید