امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

راهنمای خرید روسری در چهار قدم کلیدی


1401/07/27
کد خبر : 27162
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

هنر لباس پوشیدن خانم‌ها در انتخاب روسری خلاصه ‌شده است. هر اندازه در این هنر مهارت بالاتری داشته باشند، بهتر می‌توانند از این پوشش ساده برای تکمیل استایلی خاص در دنیای مد زنانه استفاده کنند. خانم‌ها با دنیای بزرگی از انواع روسری مواجه هستند. گونه روسری نخی تا نمونه‌های ابریشمی و حتی بافت در متریال‌های گوناگون تا نمونه روسری مجلسی و یا فانتزی و حتی اداری، روزمره و... برای مصارف گوناگون در این لیست بلند بالا حضور دارند.

خرید روسری


 
یک خانم کاربلد به ‌خوبی می‌داند که از کدام از آنها در چه موقعیت و مکانی به ‌درستی استفاده کند. حالا در این مطلب به بهانه راهنمای خرید روسری در چهار قدم کلیدی می‌خواهیم از رمز و راز این خانم‌های کاربلد پرده برداریم. خیلی ساده می‌خواهیم ببینیم که چطور می‌توانیم در دنیای شاخه در شاخه انواع آنها به مانند یک خانم آگاه هنرمندانه ظاهر شویم و در نهایت آن مدل ایده‌آل را پیدا کنیم.

قدم‌هایی که شما را به یک روسری مناسب می‌رسانند

با ترفندهای جالب و ساده براحتی می توانید یک روسری مناسب با تناسب فصل، فرم صورت و استایل خود انتخاب کنید با ما همراه باشید تا این قدم ها را به شما بیاموزیم.

قدم اول: از فرم چهره خود برای انتخاب روسری اطلاع داشته باشید

روسری؛ بخش تاثیرگذار در استایل هر بانوی ایرانی است. البته این پوشش بانوان فقط مخصوص کشورهای اسلامی نیست و حتی می‌ توانید در نزد بانوان دیگر فرهنگ ‌ها نیز زمینه ‌های استفاده از انواع شال و روسری را شاهد باشید. در این ‌میان خانم ‌های خوش ‌ذوق ایرانی یک قدم فراتر از دیگر بانوان نیاز به روسری ‌هایی زیبا، جذاب و متنوع دارند. به هر صورت روسری حالا تبدیل به یک نماد زیبایی در تکمیل استایل بانوان شده ‌است. برای همین است که ماجرای خرید روسری یک بحث همیشگی در نزد بانوان است. اینکه چگونه و از چه مکانی بتوانید روسری ‌هایی زیبا و خوش قیمت را با بهترین کیفیت در تنوع زیاد تهیه کنید.فرم چهره اصلی‌ترین ایده در استفاده مناسب از آنها است. روسری فراتر از رعایت حجاب باید چهره شما را هر چه زیباتر کرده باشد و تنها زمانی در ایجاد این زیبایی موفق هستید که با فرم چهره‌ی زنانه‌ی شما جور در بیاید. برای پیدا کردن فرم چهره دو ایده مطرح است. اولاً آنکه صورت شما چه شکلی است؟ و در مرحله بعد باید از بازی رنگ‌ها در رخسار زنانه‌ی خود اطلاع داشته باشید.
فرم چهره دورنمایی از شکل هندسی صورت است.


 خرید روسری


 اگر در مقابل آینه بایستید، قاعدتاً می‌توانید ابعاد صورت خود را در داخل یکی از اشکال دایره‌ای، مربعی، لوزی، بیضی و حتی قلبی‌ شکل قرار بدهید. هر کدام از این اصطلاحات یک فرم چهره هستند که در انتخاب روسری برای آنها باید قواعد بازی چهره را یاد گرفته باشید. اما در ادامه لازم است تا در بازی رنگ‌های چهره خودتان دقیق شوید. چهره شما در جلوه‌ای از رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ مو شکل گرفته ‌است. روسری مناسب شما با رنگ‌های چهره شما هماهنگ است. توجه به رنگ پوست مهم‌ترین نکته است. به ‌این‌ ترتیب برای خانم‌ها با رنگ پوست سبزه و یا تیره از مدل های رنگ روشن و برای خانم‌ها با رنگ پوست سفید از مدل های رنگی با تناژ تیره توصیه می‌شود. بازی رنگ‌ها در چهره یک مهارت تمام ‌عیار است که باید در مطالعه‌ا‌ی دقیق از چند و چون آن اطلاع داشته باشید.

قدم دوم: روسری نخی تا ابریشمی، گونه با جنس پارچه مناسب تهیه کنید  

پس‌ از طی شدن قدم اول به یک الگوی معین از فرم چهره خود رسیده‌اید و حالا می‌دانید که کدام مدل ‌ها در چه رنگی مناسب چهره شما است. اما در ادامه باید این الگوی رنگ‌ بندی شده را از میان انواع جنس پارچه تهیه کنید. مدل‌های متنوع از نخی، ابریشمی، ساتن، حریر، پشمی و حتی بافت حضور دارند. روسری نخی متداول‌ترین مدل است. این مدل یک گونه سبک و خنک است که شرایط ایستایی مناسبی بر روی سر دارد. روسری نخی مناسب فصل تابستان برای عبور از روزهای عادی شما می‌باشد. اما در ادامه می‌توانید از مدل های ارزشمند ابریشمی استفاده کنید. این ‌گونه ها تهیه‌ شده از پارچه‌های ابریشمی مدل‌های نرم و لطیف و در عین ‌حال زیبا و خنک هستند. گاهی می‌خواهید با مدل ابریشمی در فصل سرد سال همراه شوید. حالا می‌توانید از مدل ‌های توییل که بافت مورب دارند استفاده کنید.
روسری باید زیبا، شیک، به ‌روز و همراه با رنگ ‌بندی ‌های جذاب باشد. روسری باید چهره زیبای هر بانو را زیباتر کند. روسری باید با استایل بانو هماهنگ باشد. اما در قدم نهایی روسری باید راحت و آسوده باشد. به ‌این ‌ترتیب خرید روسری نخی یک انتخاب مناسب است. زیرا روسری نخی از سبک ترین، ساده ‌ترین و در عین ‌حال راحت ‌ترین روسری ‌ها است. البته در این‌ میان نباید از دنیای هیجانی بانوان امروزی غافل باشیم. زیرا آنها با دنیای مد در رنگ ‌بندی ها و طرح‌ های جدید و خلاقانه حرکت می‌ کنند. به ‌این ‌ترتیب ارائه روسری نخی جدید که همسو با ایده‌ های به ‌روز طراحی ‌شده باشد، همیشه مورد توجه قرار می ‌گیرد.


 خرید روسری


البته برای فصل سرد سال بهتر است به سراغ مدل های تخصصی‌تر مانند گونه های پشمی و یا بافت حرکت کنید. خلاصه اطلاع از جنس پارچه و بررسی کیفیت پارچه یک گام اساسی در خرید مناسب است. برای اطلاعات بیشتر درباره روسری نخی و "خرید روسری نخی" جدید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
https://limooshop.com/15/cotton-scarf

قدم سوم: از تفاوت ها میان روسری مجلسی با مدل های ساده اطلاع داشته باشید

روسری مجلسی یک سبک خاص از پوشش چهره بانوان است که باعث هر چه زیباتر شدن استایل زنانه آنها می‌ شود. مدل روسری مجلسی در یک کلام باید مجلسی باشند. یعنی این نوع روسری باید در طرح ‌ها و رنگ ‌بندی ‌های متنوع، درخشان، شاد و البته زیبا بافته‌ شده باشند. البته همه مجلس ها که در یک فضای شاد و مهمانی‌ های زیبا خلاصه نشده ‌است. بسیاری از مجالس ظاهری رسمی دارند. برخی از این مجالس در حزن و اندوه عزیزی برگزار می ‌شوند و برخی دیگر از مجالس فرم و ظاهری خودمانی ‌تر دارند. روسری مجلسی یک تیپ روسری هستند که می ‌توانند چهره بانو را مناسب با سبک مجالس در بهترین و شیک ‌ترین حالت بیآرایناز حضور در خیابان برای یک خرید ساده تا حضور در مجالس و مهمانی‌ها و حتی دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی نیاز به روسری دارید. اما نمی‌توانید با هر مدل در هر مکانی حاضر شوید. مدل مناسب برای مکان‌های مناسب آماده شده ‌است. مانند انواع روسری مجلسی که در گونه‌های متنوع برای حضور در انواع مجالس و مهمانی‌ها هستند. این مدل ها معمولاً از جنس پارچه‌های ابریشمی است. اما گاهاً از مدل پارچه‌های نخی و حتی موهر برای تهیه انواع روسری مجلسی استفاده می‌شود. در ضمن استایل این مدل ها برای میهمانی‌ها تا جشن عروسی و یا مجالس رسمی  و یادبود کاملاً متفاوت است.


 خرید روسری


در ادامه برای عبور از روزهای عادی نیاز به مدل‌های عادی دارید. اما استایل فانتزی و اسپرت شما با یک مدل فانتزی شده تکمیل خواهد شد. از طرفی در محیط دانشگاه و یا فضای اداری باید مدل های مناسب تهیه کرده باشید. رعایت این ‌قدم معرف توجه و سلیقه شما به ‌عنوان یک خانم نکته سنج می باشد.
برای اطلاعات بیشتر درباره روسری مجلسی و خرید روسری مجلسی می توانید به اینجا زیر مراجعه کنید:
https://limooshop.com/16/chamber-scarf

قدم چهارم: روسری در قواره مناسب تهیه کنید

قواره معیار اندازه‌گیری در ابعاد روسری است. انواع آنها را در مدل‌های قواره کوچک و قواره بزرگ تهیه می‌کنند. سایزهای استاندارد و متنوع در طراحی این پارچه‌های مربعی‌ شکل طرح‌دار مطرح است. به ‌عنوان یک خانم کاربلد باید بتوانید یک مدل در قواره مناسب تهیه کنید. قطعا معیار شما در انتخاب قواره در بررسی روسری مناسب تاثیرگذار است. اگر چه فرم صورت در انتخاب قواره بررسی می‌شود، اما در مرحله بالاتر، این سبک بستن روسری است که مدل با قواره مناسب را معرفی خواهد کرد.


 خرید روسری


انتخاب روسری مناسب نیاز هر بانو است. بانوهای خوش‌پوش این نیاز را جدی می‌گیرند. آنها می‌دانند که چطور از مدل روسری نخی، ابریشمی و... ایده تکمیل یک استایل شیک زنانه را کامل کنند. در عین ‌حال مهارت پیدا کردن روسری مجلسی مدل‌های عادی و حتی اسپرت و فانتزی شده را دارند. قطعا توجه و سلیقه بانو در داشتن این مهارت امری ضروری‌ است. اما با حضور در یک فروشگاه تخصصی مانند فروشگاه آنلاین لیموشاپ به آدرس اینترنتی https://limooshop.com/ که مهارت دسته‌بندی انواع آن را داشته باشد، هر خانمی تبدیل به یک استاد تمام عیار خواهد شد.  



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27162
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید