امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید اینترنتی لباس دخترونه ویژه عید


1401/07/27
کد خبر : 28197
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر
خرید لباس دخترونه یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات قبل از نو شدن سال، برای پدر و مادرهایی است که یک دختربچه زیبا و خوش‌پوش دارند. اما متاسفانه مشغله‌های کاری در دنیای امروز باعث شده است که والدین نتوانند زمان زیادی را صرف جستجو در فروشگاه‌های مختلف و پیدا کردن بهترین گزینه کنند. به همین دلیل است که به سراغ خرید اینترنتی می‌روند. اما چالش اصلی در خرید آنلاین لباس برای دختربچه‌ها، فهمیدن سایز دقیق آن‌ها است. به همین دلیل ما در این مقاله می‌خواهیم نحوه انتخاب اندازه درست برای لباس دخترونه را به شما آموزش دهیم و همینطور انواع لباس دخترانه را با هم ببینیم. پس با ما همراه باشید.

انواع لباس دخترانه

در این قسمت به بررسی انواع لباس دخترانه موجود می‌پردازیم. ضمنا تمام این لباس‌ها را می‌توانید با ضمانت کیفیت و قیمت مناسب در سطح بازار از فروشگاه نی نی بازار بخرید.

تی شرت آستین کوتاه دخترانه

تی شرت آستین کوتاه دخترانه یکی از انواع لباس‌های دخترانه مناسب فصول گرم سال است. به همین دلیل در زمان خرید این نوع از لباس دخترانه باید دقت کنید که جنس لباس تا حد خوبی خنک باشد. به‌علاوه تی شرت آستین کوتاه دخترانه باید به‌خوبی عرق را به خود جذب کند. اما دقت کنید که تا حد امکان لکه‌های عرق بر روی آن باقی نماند. زیرا این موضوع شستشوی تی شرت دخترانه را سخت خواهد کرد.

در کنار این‌ها در زمان خرید تی شرت آستین کوتاه دخترانه برای انتخاب بهترین سایز باید به اندازه دور سینه، قد آستین، قد تی شرت و فاصله سرشانه‌ها دقت کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید متناسب‌ترین اندازه را برای تی شرت دختر خود انتخاب کنید. تی‌شرت‌های صد درصد پنبه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند. زیرا بسیار نرم بوده و هیچ‌گونه حساسیت پوستی را ایجاد نمی‌کنند.

پیراهن، سارافون و تونیک دخترانه

پیراهن، سارافون و تونیک دخترانه معمولا انتخاب‌هایی هستند که بیشتر مادران برای شرکت دادن دختران خود در مجالس مهمانی و عروسی انتخاب می‌کنند. سارافون‌های دخترانه دارای آستین‌های حلقه‌ای بوده و معمولا در پشت آن‌ها یک زیپ برای راحتی در پوشیدن لباس وجود دارد. همچنین معمولا از یک کمربند برای زیباتر شدن لباس بر روی تن استفاده می‌شود.

نمونه‌هایی از این سارافون‌ها به همراه کت فروخته می‌شوند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید در زمانی که هوا گرم‌تر است، از سارافون به‌تنهایی استفاده کرده و در صورت سرد شدن هوا کت را بر روی آن بپوشانید. در کنار این‌ها سارافون یک لباس دخترانه کاملا راحت است که دامنه حرکات کودک شما را محدود نکرده و به او اجازه بازی و فعالیت می‌دهد.

پیراهن‌ها نیز نمونه دیگری از لباس‌های مجلسی دخترانه هستند. این نوع از لباس‌ها معمولا دارای دامن‌های چسبیده و آستین‌های بلند هستند. به‌علاوه تزییناتی نیز برای زیباتر شدن پیراهن دخترانه، بر روی آن قرار دارد. پیراهن‌های دخترانه را می‌توان به همراه شلوار جورابی یا حتی بدون شلوار مورداستفاده قرار داد.

این نوع از لباس‌های دخترانه معمولا دارای دکمه یا زیپ در قسمت‌های بالاتنه هستند تا پوشیدن آن‌ها ساده‌تر شود. پیراهن‌های دخترانه ممکن است از پارچه‌های مختلفی تهیه شده باشند. به‌عنوان‌مثال معمولا در نمونه‌های مجلسی‌تر از پارچه‌های گیپور و حریر استفاده می‌شود.

تونیک دخترانه معمولا زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد که هدف پوشیدن یک لباس اسپرت باشد. این نوع از لباس‌های دخترانه قد بلندی دارند. مادرها می‌توانند تونیک‌های ست را خریداری کرده و در مهمانی‌های مختلف به‌صورت هماهنگ با دختران خود ظاهر شوند. تونیک‌های دخترانه می‌توانند آستین کوتاه یا آستین‌بلند باشند. همچنین به دلیل ماهیت اسپرت بودن، معمولا تزیینات خاصی بر روی آن‌ها دیده نمی‌شود.

تیشرت دخترانه آستین بلند

تی شرت آستین‌بلند دخترانه نوع دیگری از لباس دخترانه است که در دو نوع جلو دکمه‌دار و جلوبسته وجود دارد. تی شرت دخترانه آستین ‌بلند جلو دکمه‌دار معمولا برای سنین کمتر یعنی از بدو تولد تا یک‌سالگی و به‌عنوان یکی از لباس‌های رویی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این تی‌شرت‌ها بلند هستند و برای راحتی در پوشیدن معمولا به‌صورت یقه‌هفت طراحی می‌شوند.

تی‌شرت‌های آستین‌بلند جلوبسته هم برای نوزادان و هم برای سنین بالاتر مناسب هستند. استفاده از این تی‌شرت‌ها در فصل تابستان، از پوست دستان دختران شما در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کرده و باعث می‌شود که پوست دستان دچار سوختگی نشوند.

شلوار و شلوارک دخترانه

شلوارک دخترانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصول گرم سال است. بهتر است که شلوار و شلوارک دخترانه را به‌ویژه برای سنین پایین‌تر به‌صورت کمر کشی تهیه کنید. به‌این‌ترتیب پوشیدن شلوار و شلوارک ساده‌تر شده و فشاری به کمر یا شکم کودک شما وارد نمی‌شود.

همچنین باید در زمان خرید شلوار دخترانه یا شلوارک به جنس آن توجه ویژه‌ای شود. زیرا بچه‌ها به دلیل تحرک زیادی که دارند بیشتر زمین می‌خورند و معمولا شلوارها زودتر از بلوز یا پیراهن آسیب می‌بینند. قد شلوارک و قو شلوار باید به‌خوبی با قد کودک شما تناسب داشته باشد تا آزادی حرکتی از او گرفته نشده و راحتی او حفظ شود.

بادی آستین‌بلند دخترانه

از بادی‌های آستین‌بلند دخترانه می‌توان به‌عنوان یک لباس اصلی استفاده کرد. برخی از انواع بادی‌ها برای راحتی در پوشیدن، در کنار یقه نیز از دکمه استفاده می‌کنند. این نوع از بادی‌ها برای نوزادان سنین پایین بسیار مناسب هستند.

لباس زمستانی دخترانه

لباس زمستانی دخترانه نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار است. برندهای تولیدکننده این نوع لباس انواع مختلفی از لباس زمستانی دخترانه را به بازار عرضه می‌کنند که چند نمونه از آن‌ها از قرار زیر هستند:

  • پالتو
  • ست جلیقه و شلوار
  • سرهمی نوزاد مخمل
  • کاپشن دخترانه
  • سویشرت تو کرک دار
  • کاپشن
  • کلاه نوزاد

داخل لباس‌های زمستانی برای گرم‌تر نگه داشتن دست و پاها و سر معمولا از کرک استفاده می‌شود. در میان لباس‌های زمستانی نیز می‌توان ست‌هایی را پیدا کرد که خرید آن‌ها ازنظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است. به‌علاوه باید دقت کنید که برای خرید کلاه زمستانی کودکان، کلاهی را تهیه کنید که تا حد امکان روی گوش‌های کودک را بپوشاند.

به‌علاوه معمولا در لبه آستین بلوز یا پالتو و یا لبه پاچه شلوار لباس‌های زمستانی دخترانه از پارچه‌های کش‌باف استفاده می‌شود تا از نفوذ باد به داخل آن‌ها جلوگیری شود. بهتر است در این حالت نیز کمر شلوار را به‌صورت کشی انتخاب کنید. همچنین در میان انواع لباس دخترانه زمستانی می‌توان بست‌های زیپ یا دکمه را پیدا کرد. سرهمی‌های نوزاد معمولا با دکمه بسته می‌شوند.

سویشرت و هودی دخترانه

سویشرت و هودی دخترانه یک انتخاب مناسب برای فصل‌های بهار و پاییز هستند. در این فصل‌ها هوا به حد کافی برای پوشیدن لباس‌های گرم زمستانی سرد نیست. به‌علاوه پوشیدن لباس‌های تابستانی نیز ممکن است باعث ایجاد سرماخوردگی شود. سویشرت دخترانه معمولا دارای زیپ است. خرید ست سویشرت و شلوار نیز یک پیشنهاد اقتصادی برای شما پدر و مادرهای عزیز است. هودی‌ها به‌صورت جلوبسته هستند. به همین دلیل باید اندازه یقه آن‌ها برای رد شدن از سر کودک به اندازه کافی بزرگ باشد.

کفش و صندل دخترانه

کفش‌ها و صندل‌های دخترانه دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستند. نمونه‌های باکیفیت این نوع از لباس دخترانه معمولا از چرم مصنوعی ساخته می‌شوند. خرید کفش مناسب برای کودکان از زمانی اهمیت پیدا می‌کند که کودک شما توانایی راه رفتن داشته باشد. شما باید دقت کنید که اندازه کفش و صندل کاملا با اندازه پاهای کودک شما تطابق داشته باشد. زیرا در غیر این صورت پاهای کودک دچار آسیب خواهند شد.

به‌علاوه استخوان پای کودکان بسیار نرم است و پوشیدن کفش نامناسب می‌تواند شکل استخوان را تغییر داده و باعث ایجاد انحنا در استخوان‌های پا شود. برای اینکه بتوانید اندازه کفش دخترانه مناسب را برای کودک خود پیدا کنید، باید طول پا و اندازه پنجه را اندازه‌گیری کنید. اندازه کفش باید یک سانتی‌متر از مقدار اندازه‌گیری شده بیشتر باشد تا کودک شما احساس راحتی کند. امروزه نوعی از کفش‌ها به نام کتانی‌های جورابی وارد بازار شده‌اند که به دلیل کشی بودن پارچه مورداستفاده در آن‌ها، فشار بسیار کمی را به پای کودک وارد می‌کنند.

اندازه‌گیری قسمت‌های مختلف بدن کودک

اولین کاری که باید قبل از خرید اینترنتی لباس دخترونه انجام دهید، این است که قسمت‌های مختلف بدن او را اندازه بگیرید. برای این کار باید یک متر نواری بردارید و دور سینه، کمر و باسن دختر خودتان را با دقت اندازه‌گیری کنید. همچنین باید یک قد مناسب را هم برای لباس او در نظر بگیرید. برای مثال اگر دوست دارید که یک سارافون دخترونه تهیه کنید که تا زانوی دخترتان را می‌پوشاند، باید اندازه سرشانه تا زیر زانوی او را ثبت کنید. اما اگر قصد خرید تاپ و شلوار دارید، باید دو اندازه جداگانه برای قد بلوز و بلندی فاق و پاچه‌های شلوار را یادداشت نمایید.

دقت داشته باشید که دختربچه شما روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و بیشتر رشد می‌کند؛ بنابراین ممکن است اندازه‌هایی که یک ماه پیش از او گرفته‌اید، برای عید مناسب نباشد. پس حتما قبل از اینکه برای خرید لباس دخترونه به‌صورت آنلاین اقدام کنید، این اندازه‌ها را با دقت ثبت نمایید و بلافاصله پس از انجام این کار، خرید خودتان را انجام دهید. باید این نکته را بدانید که اگر می‌خواهید اندازه دختربچه خود را در سنین کمتر از 2 سال ثبت کنید، حتما در زمان داشتن پوشک این کار را انجام دهید. زیرا حجم پوشک باعث می‌شود که دور لگن کودک افزایش پیدا کرده و به این ترتیب به شلوار یا شلوارک بزرگ‌تری نیاز داشته باشد.

استفاده از جدول سایز

 در بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای لباس‌های دخترونه، یک جدول سایز قرار داده شده است که به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید اندازه مناسب برای لباس دختر خود را تشخیص دهید. این جدول ممکن است بر اساس سن کودک و یا بر پایه اندازه دور کمر، سینه و باسن او باشد. به‌طورمعمول نمی‌توان به داده‌های جدول‌هایی که بر اساس سن هستند اعتماد زیادی کرد. زیرا کودکان در سنین مختلف اندازه یکسانی ندارند. بنابراین بهتر است از جدول‌های استانداردی استفاده کنید که سایر مناسب لباس دخترونه را بر اساس اندازه قسمت‌های مختلف بدن او ارائه داده‌اند.

از فروشگاهی خرید کنید که امکان تعویض داشته باشد

برای مواجهه با چالش انتخاب درست سایز در خرید لباس دخترونه به‌صورت آنلاین، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که امکان تعویض لباس را در صورت نادرست بودن اندازه برای شما فراهم کند. به این ترتیب اگر به هر دلیلی نتوانستید اندازه مناسب لباس کودک خود را تشخیص دهید، با خیال راحت آن را تعویض کرده و یک سایز کوچک‌تر یا بزرگ‌تر را تهیه می‌کنید.

یک سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید

در ابتدای امر این‌طور به نظر می‌رسد که لباسی با یک سایز بزرگ‌تر، ممکن است به تن کودک زار بزند. به همین دلیل بسیاری از پدر و مادرها از انجام این کار خودداری می‌کنند؛ اما باید بدانید که کودک شما خیلی سریع رشد می‌کند. از سوی دیگر بیشتر والدین ترجیح می‌دهند که خرید لباس دخترونه را در حراج آخر فصل انجام دهند تا تخفیف بیشتری بگیرند. به همین دلیل لازم است که حتما یک سایز بزرگ‌تر تهیه کنید تا دختر شما بتواند در زمان مناسب، از این لباس استفاده کرده و در عین حال احساس راحتی کند.

از مشاوره تخصصی فروشگاه استفاده کنید

اگر هنوز هم با وجود استفاده از این روش‌ها، برای پیدا کردن سایز مناسب دچار مشکل هستید، بهترین راه این است که با مشاوران متخصص فروشگاه تماس بگیرید. بنابراین قبل از خرید لباس دخترونه به‌صورت آنلاین، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که به طور تخصصی محصولات مربوط به کودکان را ارائه می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت با مشاوران آن‌ها تماس گرفته و مشکلات خودتان را مطرح کنید. مطمئن باشید که در نهایت بهترین راه را برای اندازه‌گیری درست قسمت‌های مختلف بدن کودک و خرید لباس متناسب با سایز او پیدا خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی نی نی بازار یکی از بهترین آنلاین شاپ‌های فروش انواع لباس بچه‌گانه، دخترونه و پسرانه در ایران است که به‌صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند. این فروشگاه ضمن اینکه مشاوره کاملا تخصصی را در زمینه خرید لباس دخترونه برای عید و دیگر فصول سال در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان بازگشت کالا در صورت وجود هرگونه مشکل نیز وجود دارد. علاوه بر این در حال حاضر شما می‌توانید با شرکت در جشنواره نی نی عیدی، همه محصولات نی نی بازار را حدود با 10 درصد تخفیف تهیه کنید. این محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28197
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید