امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید اینترنتی ابگرمکن


1401/07/27
کد خبر : 28605
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

انسان دارای نیازهای زیادی است همین نیازها باعث بوجود آمدن انواع کالاها برای رفع آنها شده است نیاز به انواع کالاها در منزل از عمده نیازهای انسان است که بسیاری از این کالاها احتیاجات بسیار واجب و ضروری او را رفع می کند در این میان کالاهای خانگی مختلف بخش اعظم نیاز های ما را تامین می کنند بعضی از این کالاها از بعضی دیگر لازم تر و ضروری ترهستند یکی از این کالاهای خانگی آبگرمکن هست که موضوع این بحث ماست.

آبگرمکن کالایی است که آب گرم مورد نیاز افراد خانواده برای بسیاری از فعالیت ها مانند شستن دست و صورت، لباس، ظرف، حمام کردن و بسیاری از فعالیت های دیگر را برای ما تامین می کند.

این نوع کالا ها را باید از مراکزو فروشگاه های معتبر که مورد اطمینان هستند و انواع برندها و مدل های آبگرمکن را با کیفیت بالا عرضه می کنند خریداری کرد یکی از روش های بسیار راحت و مطمئن که شما می توانید با حوصله تمام به بررسی ویژگی ها و خصوصیات آبگرمکن بپردازید و مناسبترین نوع، مدل و برند را انتخاب کنید خرید اینترنتی آبگرمکن است چنانچه مایل به خرید آبگرمکن، خرید آبگرمکن برقی و یا خرید آبگرمکن گازی می توانید سری به فروشگاه اینترنتی فروشکالا بزنید و راحت خرید خود را انجام دهید و کالای خود را درب منزل از طریق تیپاکس یا اداره پست دریافت کنید همچنین در این فروشگاه می توانید خرید اینترنتی بخاری گازی و یا برقی خود را هم انجام دهید.

آبگرمکن

 

آبگرمکن از کالاهای مورد نیاز و ضروری افراد جوامع مختلف امروزی است ضمن احتیاجی که به این کالا داریم باید با حساسیت و وسواس آن خریداری کرد و نمی توان بدون آگاهی و راهنمایی لازم و یا مشورت با افراد دست اندر کار هر برند و مارک و مدلی را خریداری کرد زیرا ممکن است باعث بوجود آمدن خطراتی برای ما و اطرافیان شود.

کلا آبگرمکن ها را می توانیم از جهات مختلف تقسیم بندی کنیم بطورکلی از نظر محل قرار گیری می توانیم آنها را به دو دسته زمینی و دیواری تقسیم کنیم.

آبگرمکن هیزمی

آبگرمکن هیزمی در زمانهای خیلی قدیمی و تا چند ده قبل رواج زیادی داشت در زمان فعلی هم در روستاهای دور افتاده که امکان رسیدن گازو یا نفت  به آن مناطق وجود ندارد و یا در روستاها و خانه های جنگلی مورد استفاده قرار می گیرد.

آبگرمکن نفتی

آبگرمکن نفتی که با استفاده از نفت آبسرد وارد شده به مخزن آبگرمکن را گرم می کند این نوع آبگرمکن ها در بسیاری از شهرها و روستاها بدلیل جایگزین شدن گاز تقریبا منسوخ شده است

آبگرمکن برقی

آبگرمکن برقی نیروی الکتریسیته را به گرما تبدیل می کند و از طریق المنتی که در آب قرار می گیرد آب را گرم میکند این آبگرمکن به دو صورت آبگرمکن دیواری برقی و آبگرمکن برقی زمینی یا ایستاده توسط تولید کنندگان تولید و به بازار روانه می شود

آبگرمکن های برقی در کشورهای پیشرفته و کشورهای مرفه کاربرد بسیار گسترده ایی دارد

زیرا برق تمیزترین و قابل تجدید پذیرترین نیرویی است که انسان آن را از طریق نور و گرما خورشید یا نیروی آب پشت سدها و نیروی با د تولید می کند اما استفاده از این سوخت دوست محیط زیست برای بسیاری از جوامع و یا تمام افراد کشورهای مختلف امکان پذیر نیست.

افرادی که قادر هستند هزینه گران برق را پرداخت کنند مناسب ترین و کم خطر ترن نوع آبگرمکن این نوع آبگرمکن  می باشد البته بشرط انتخاب یک مدل باکیفیت از یک برند معتبر که مجهز به انواع قطعات ایمنی و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا تولید شده باشد.

برندهای تولید کننده آبگرمکن برقی:

در کشور ما برند های مختلفی هستند که توانسته اند بسیاری از تکنولوژی های پیشرفته را در آبگرمکن های خود بکار ببرند و آبگرمکن های با کیفیتی را تولید کنند از جمله شرکت صنعتی بوتان، آزمون، برند معروف آزمایش، ایران شرق، الکترواستیل هر کدام از برندهای تولیدی داخلی با توجه به جنس قطعات مهمی مانند داشتن دو گونه فیوز مینیاتوری و فیوز حفاظ جان، ترمستات، المنت، مخزن و بعضی قطعات مهم ممکن است نسبت به همدیگر نقاط قوت یا نقاط ضعف داشته باشند.

مزایای آبگرمکن برقی

مشکلات و خطرات آبگرمکن های دیگر مانند نشط گاز و آتش سوزی و انفجار ناشی از گاز را ندارد.

 عدم مسمومیت ناشی از دی اکسید کربن

برای جاهای دور افتاده که امکان رساندن گاز وجود ندارد مناسب است

تعمیرات و نگهداری آن ارزانتر است

بسیار تمیزتر و مناسب حفاظت از محیط زیست است

نصب آن آسان است

عمر آبگرمکن برقی بیشتر از انواع دیگر است.

آبگرمکن گازی:

آبگرمکن گازی یکی از پر کاربرد ترین و پرطرفدارترین نوع آبگرمکن در کشور ما است این نوع آبگرمکن ها بخاطر منابع گسترده گاز در ایران و بوفور یافت شدن آن در اکثر شهرها و روستاهای ایران و فقر و ضعف مادی و گران بودن تعرفه برق در کشور آبگرمکن های گازی محبوبیت زیادی دارند. این در حالی است که این نوع سوخت خطرات بسیار زیادی برای افراد و خانواده ها و محیط زیست دارد البته احتمال این خطرات با توجه به پیشرفت علم بشر و استفاده شرکت های تولید کننده آبگرمکن های گازی از قطعات جدید ایمنی بسیار کمتر از سابق شده است و با احتیاط کردن و درست رفتار کردن می توان از وقوع این حوادث جلوگیری کرد

.

انواع آبگرمکن های گازی

آبگرمکن زمینی یا ایستاده

آبگرمکن دیواری

آبگرمکن دیواری آبگرم فوری را در اختیاز کاربر قرار می دهد ولی مانند آبگرمکن زمینی مخزن ندارد یا اگر هم داشته باشد مخزن آن بسیار محدود و کم حجم است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28605
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید