امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

راهنمای خرید انواع یخچال ایستاده 60 سانتی و 90 سانتی


1401/07/27
کد خبر : 28658
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

یخچال ایستاده چیست؟ چه کاربردی دارد؟

یخچال ایستاده از سری یخچال صنعتی بسیار ضروری و پر کاربرد برای فروشگاه، رستوران، فست فودی، مغازه، سوپرمارکت می باشد که جهت نگهداری انواع محصولات غذایی، نوشیدنی، پروتئینی و لبنیات خریداری می شود که پر فروش ترین مدل این دستگاه یخچال ایستاده نوشیدنی و نوشابه می باشد حتی از این محصول می توان در گل فروشی ها برای نگهداری انواع گل طبیعی در دمای تنطیم شده متناسب با شرایط گل، استفاده می شود و به عنوان یخچال ایستاده گل فروشی عرضه می گردد. یخچال ایستاده را می توان از طریق مراجعه به مرکز پخش یخچال صنعتی در تهران به صورت تک و عمده به قیمت مناسب در طرح های متنوع خریداری نمود.

انواع یخچال ایستاده چیست؟

یخچال ایستاده صنایع برودتی کولست

  • یخچال ایستاده لبنیات

مشخصات فنی یخچال لبنیاتی دو متری

 ابعاد


 جنس بدنه

 200 *200 * 75 سانتی متر  استیل   عایق  تزریق فوم  تاج  ندارد  تعداد درب  2 درب کشویی  قدرت کمپرسور  1/2   بنماری  دارد  جنس شیشه   سکوریت نشکن
  • یخچال ایستاده قصابی

مشخصات فنی یخچال قصابی

ابعاد


نوع سیستم سرمایشی

۲ متر در ۲ متر نوفراست (فن دار) جنس بدنه خارجی و داخلی  استیل ضد زنگ نوع عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان آویز لاشه دارد جنس طبقات استیل و شیشه ای جنس تاج  استیل قدرت موتور ۱/۵ اسب دمای داخلی بالای صفر نوع دما قابل تنظیم روشنایی LED دارد نوع شیشه سکوریت و ضدبخار
  • یخچال ایستاده پرده هوا

  • یخچال ایستاده داروخانه ای

یخچال داروخانه ابعاد و مدل متنوعی دارد که به شرح زیر است، اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال داروخانه ای دارید ما پیشنهاد خرید یخچال ایستاده کینو را به شما می دهیم.

  • یخچال داروخانه تک درب 60 سانتی

  • یخچال داروخانه تک درب 70 سانتی

  • یخچال داروخانه دو درب 120 سانتی

مشخصات فنی یخچال داروخانه تک درب

 ابعاد


 حنس بدنه

 200 * 70 * 70 سانتی متر  گالوانیزه  دما  2-8 سانتی گراد  قدرت کمپرسور  1/3
  • یخچال ایستاده گل فروشی

برای انتخاب بهترین یخچال گل فروشی، باید یخچال سه درب ویترینی را خریداری نمایید که دارای مشخصات بدنه استیل براق می باشد، مناسب برای نگهداری انواع گل طبیعی می باشد.

مشخصات یخچال ایستاده

این یخچال صنعتی کم مصرف با جنس بدنه (استیل، گالوانیزه)، با کمپرسور های عالی و با قدرت مانند( سابکول، امبراکو، کلترون) در ابعاد و طرح های متنوع با توجه به درخواست مشتری تولید و عرضه می گردد. از پر کاربرد ترین این دستگاه، یخچال ایستاده تک درب می باشد که به دلیل ابعاد کوچکی که دارد برای هر فضایی مناسب است و انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • یخچال ایستاده تک در ب 70 سانتی

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی
ابعاد 200*70*70 سانتی متر    
جنس بدنه استیل ضد زنگ
عایق فوم پلی یورتان
توان مصرف 180 وات
ولتاژ 220 ولت و 50هرتز
رنگ بدنه الکترو استاتیک
قدرت کمپرسور       1.4
  • یخچال ایستاده تک در ب 60 سانتی

شخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی
قدرت کمپرسور 1.4 HP
ابعاد یخچال  215*60*60 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان  
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی       دارد

یخچال ایستاده چه مارکی بخرم خوبه؟

خرید یخچال ایستاده

اگر به دنبال یخچال ایستاده کم مصرف، بدون برفک، مناسب و مقاوم در هر شرایط آب و هوایی هستید، ما به شما محصولی با کیفیت را پیشنهاد می کنیم که به گونه ای طراحی شده است که در مقابل سرد ترین و گرم ترین شرایط هوا، بسیار مقاوم است فقط نکته ای که لازم است رعایت شود حتما قبل از استفاده و نصب یخچال ویترینی از محافظ برق استفاده شود تا دوام عمر یخچال صنعتی به علت نوسانات برق، پایین نیاید. متقاضیان می توانند بهترین مارک یخچال ایستاده را از مجموعه کولست همراه با ضمانت نامه کتبی خریداری نمایید، لازم به ذکر است این مجموعه به دلیل تقاضای بالا امکان ارسال محصول به سراسر کشور را فراهم نموده است.

پرفروش ترین مارک یخچال ایستاده

  • یخچال ایستاده کینو

مشخصات فنی یخچال ایستاده ویترینی تک درب کینو مدل KR680-1D

ابعاد خارجی (عرضعمقارتفاع) 68*55*210 ابعاد داخلی (عرضعمقارتفاع) 58*50*167 حجم خالص (لیتر) 360 حجم ناخالص (لیتر) 490 رنج دمایی 0 ~+5 گنجایش با قوطی 300 میلی لیتری 700 گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 120 نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون نوع گاز مبرد R134a جنس بدنه خارجی ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک ردیف انرژی A
  • یخچال ایستاده اوگور

مشخصات فنی یخچال اوگور UGUR

عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان بیشینه بار مجاز روی قفسه یا سبد kg 35  طبقات 5 مصرف انرژِی 4.153 - kwh/24h رنج دمایی 7+ و 1- نوع شیشه دو جداره با گاز آرگون توان مصرفی  220V-50HZ / 1.94A کشور سازنده ترکیه گنجایش  239 لیتر گارانتی 18 ماه
  • یخچال الکترواستیل

مشخصات فنی یخچال ایستاده الکترواستیل

جنس بدنه

گالوانیزه

موتور

LG و پاناسونیک وسابکول در ارتفاع 2متر (انتخاب موتور به سفارش مشتری )

سیستم عایق

 تزریق فوم

نصب استیکر

به سفارش مشتری

روشنایی

LED

ابعاد

60×60 و70×70

ارتفاع

2متر

ویژگی یخچال ایستاده

یخچال بدون برفک دارای ویژگی های مختلقی می باشد که از مجبوب ترین آن ها تولید یخچال ایستاده در دو مدل یخچال ویترینی یک طرف نما و یخچال ویترینی دو طرف نما می باشد که هر کدام زیبایی و کاربرد خاص خود را دارد، اما اگر شما قصد خرید یخچال برای فست فودی، کبابی، قصابی، لبنیاتی را دارید پیشنهاد ویژه ما به شما خریداران محترم، خرید یخچال ایستاده دو طرف نما می باشد، زیرا اینگونه یخچال مخصوص راحتی مشتری و پرسنل آن محل کار طراحی شده است.

  1. بدون برفک
  2. دارای روشنایی LED
  3. دارای ترموستات جهت تنظیم دما
  4. دارای شیشه ای دوجداره و نشکن و ضد بخ

قیمت یخچال ایستاده

قیمت یخچال فروشگاهی با توجه به جنس بدنه، ابعاد، کمپرسور، ترموستات، مدل و تعداد درب دستگاه، نوع شیشه درب تعیین می شود که حداقل سرمایه ای برای یخچال کوچک در نظر گرفته شده است، مبلغ 12.000.000 میلیون تومان است البته اگر قصد دارید کمترین هزینه را صرف خرید یخچال ایستاده کنید می توانید یخچال هتلی را از مجموعه کولست به قیمت تولیدی خریداری نمایید.

آدرس سایت: https://coolest-refrigerator.ir/ شماره تماس: 09128951640

یخچال هتلی چیست؟

یخچال هتلی مناسب برای نگهداری انواع نوشیدنی و حتی میوه در حجم کم می باشد که مورد استفاده ی اتاق هتل، بیمارستان، مطب، دفتر کار و حتی منزل و کافی شاپ قرار می گیرد که پر فروش ترین این محصول، یخچال کافی شاپی می باشد. این یخچال مینی بر حسب فوت تقسیم بندی و قیمت گذاری می شوند که به شرح زیر است:

  • یخچال مینی 3 فوت

  • یخچال مینی 5 فوت

  • یخچال مینی 7 فوت

  • یخچال مینی 9 فوت

این یخچال کوچک هتلی، در مدل مختلف به طرح نوشابه، قهوه، پپسی و.... با جنس بدنه گالوانیزه تولید می شود و از ویژگی این محصول می توان به دارا بودن موتور کم صدا اشاره کرد، از پر فروش ترین مدل این دستگاه، یخچال هتلی 5 فوت می باشد که دارای ابعادی استاندارد است.

مشخصات فنی یخچال مینی

جنس بدنه


نوع عایق بندی

گالوانیزه تزریق فوم پلی یورتان نوع درب مگنتی نورپردازی LED ترموستات دیجیتال

ویژگی یخچال کوچک رومیزی چیست؟

انواع یخچال ایستاده

  1. به کار گیری LED در داخل یخچال 

  2. قابل جابه جایی بودن طبقات 

  3. شیشه ای بودن درب ها برای سهولت کاربر 

  4. مگنتی بودن درب ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی

  5. بدنه استیل گالوانیزه رنگی 

  6. پایه چرخدار 

قیمت یخچال هتلی

یخچال کوچک رو میزی با توجه به فوت، جنس بدنه، کمپرسور، ابعاد قیمت گذاری می شود و می توان از این دستگاه به عنوان یخچال داروخانه کوچک هم جهت نگهداری سرم، دارو و... استفاده کرد. این یخچال هتلی در طرح یخچال مینی پپسی، یخچال مینی کوکاکولا و... قابل تولید است، جهت استعلام قیمت یخچال هتلی می توانید با کارشناس فروش کولست تماس حاصل نمایید.

ساختار یخچال ایستاده چگونه است؟

یخچال سوپرمارکت و مغازه دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد و درب و شیشه ی این دستگاه از نوع سکوریت نشکن و دو جداره می باشد که همه ی این موارد جهت مانع هدر رفتن دمای داخل یخچال و فاسد شدن محصولات غذایی طراحی شده است، برای آن که بتوان انواع محصولات را و حتی گل طبیعی را در داخل یخچال نگهداری کرد، ترموستات بر روی این دستگاه نصب شده است تا بتوان با توجه به نوع محصول مد نظر دما را تنظیم نمود.

مرکز پخش یخچال ایستاده در کجاست؟

مرکز پخش یخچال ایستاده واقع در تهران می باشد که تمامی مدل های یخچال صنعتی را با کیفیت عالی، موتور اصل و نو، قیمت مناسب به صورت تک و عمده به فروش می رساند. مجموعه کولست برای متقاضیان خود امکان خرید حضوری و آنلاین را فراهم نموده است، شما می توانید جهت استعلام قیمت یخچال ایستاده و خرید محصول با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید.

یخچال نوشیدنی

یخچال نوشیدنی و نوشابه در مدل های به شرح زیر با مشخصات جنس بدنه گالوانیزه، کمپرسور قوی، ترموستات دیجیتالی در طرح یخچال پپسی، یخپال کوکاکولا، یخچال دلستر تولید می شود:

انواع یخچال نوشیدنی و نوشابه

  • یخچال 70 سانتی تک درب
  • یخچال 60 سانتی تک درب
  • یخچال 70 سانتی دو درب
  • یخچال 60 سانتی دو درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده نوشیدنی


ابعاد 60 سانتی 215*60*60 CM 70 سانتی 215*70*70 CM  120 سانتی 215*120*90 CM جنس بدنه گالوانیزه رنگی  جنس شیشه دو جداره عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان روشنایی LED طبقات قابل جابجایی دارد رده مصرف انرژی A

یخچال فروشگاهی ایستاده

برای راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، سوپرمارکت بزرگ، هایپرستار، فروشگاه پروتئینی نیاز به یخچال ایستاده پرده هوا و یخچال جزیره می باشد که به عنوان یخچال ایستاده بدون درب جهت نگهداری انواع نوشیدنی، محصولات لبنی، پروتئینی و... در حجم زیاد خریداری می شود. یخچال جزیره (یخچال ویترینی خوابیده) قابلیت قرار گیری در وسط فروشگاه را دارد.

ویژگی یخچال پرده هوا چیست؟

  • بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه رنگ شده با رنگ پودری الکترو استاتیک

  • کاور شب برقی به همراه ریموت کنترل و یا کاور دستی

  • عایق شده با فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته ۴۰kg/m3

  • دارای روشنایی طبقات از نوع SMD/LED سفید RGB LED به همراه ریموت کنترل (سفارشی)

  • بغل بدنه ها از پانلهای  PVC عایق شده با فوم پلی اورتان با دانسیته۴۰kg/m3

  • دارای نوار اتیکت قیمت در رنگها وشکلهای متفاوت PVC وارداتی (ترک)

  • دارای ضربه گیر از جنس PVC برروی بدنه

  • امکان نصب ضربه گیر لوله از جنس استنلس استیل قابل نصب پایین یخچال به صورت سفارشی

  • قابل ساخت در ابعاد سفارشی به هر طول

  • دارای رنگ بندی طبق سفارش مشتری (رنگ پودری الکترواستاتیک)

  • دارای موتورخانه مرکزی یا موتور سرخود

  • مجهز به کمپرسور بیتزر

انواع یخچال پرده هوا

  • یخچال پرده هوا با موتور سرخود

 مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

 ابعاد


 جنس بدنه

 240×95×200 سانتیمتر  ماموت abs  رنگ بدنه  پودری الکترواستاتیک  عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان  موتور   سرخود  تاج  دارد  کاور شب  دارد
  • یخچال پرده هوا با موتور مرکزی 

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

 جنس بدنه


 عایق بندی

 ماموت ABS  تزریق فوم پلی یورتان  تعداد طبقات  5  روشنایی ال ای دی  دارد  موتور  مرکزی

یخچال جزیره

یخچال جزیره در دو نوع سلف سرویس و سرویس پذیر جهت نگهداری و به نمایش محصولات پروتئینی، سوسیس و کالباس و حتی کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع یخچال جزیره ای

  • یخچال جزیره شیشه تخت

  • یخچال جزیره شیشه خم

مشخصات فنی یخچال جزیره ای
سبک تک دما
ظرفیت 500 /1000 لیتر
نوع آب و هوا خنک کننده استاتیک
در، درب درب شیشه ای کشویی
جنس بدنه فولاد ضد زنگ 304/201 / فولاد نقاشی
سیستم خنک کننده خنک کننده استاتیک

یخچال جزیره چه ویژگی‌های دارد؟

این یخچال خوابیده دارای ظرفیت بالایی دارد، جهت منجمد کردن محصولات غذایی خریداری می شود و به دلیل ویترینی بودن آن، جلوه ی زیبایی را به فروشگاه می بخشد. از این یخچال خوابیده ویترینی بیشتر در فروشگاه، قصابی مدرن استفاده می شود. از دیگر ویژگی های یخچال جزیره می توان به دارا بودن موتور سرخود اشاره کرد زیرا باعث کاهش هزینه در تعمیر کمپرسور می شود. باید در هنگام خرید این دستگاه به مواردی مثل ظرفیت یخچال، فضای مورد نیاز برای نصب یخچال توجه کنیم.

نکته طلایی هنگام خرید یخچال فروشگاهی 

باید هدف از خرید یخچال ایستاده را مشخص کنیم (برای چه مکانی و چه کاربردی لازم داریم)
باید مواردی همچون ابعاد، مصرف انرژی، کمپرسور را در نظر بگیریم.
مدت گارانتی و خدمات پس از فروش را پرس و جو کنیم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28658
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید