امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید از ترکیه در ایران


1401/07/27
کد خبر : 28163
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

امروزه با گسترش خرید های اینترنتی، بازار سایتهای فروشگاهی بسیار رونق پیدا کرده؛ علاوه بر آن شیوع ویروس کرونا سبب شده تا خریدهای اینترنتی تشدید یابد. بسیاری از مردم به خرید محصولات خارجی علاقه مند هستند به طور مثال خرید از ترکیه که در این راستا سایتهایی بوجود آمده اند، که اجناس مورد نیاز مردم را به صورت مستقیم تا درب منزل برایشان ارسال میکنند؛ فرض کنید شخصی قصد خرید از برشکا ترکیه یا خرید از زارا را دارد، تنها روش موجود برای محقق سازی این خواسته سایتهایی هستند که واسط خریداری آنها میشوند.

چرا خرید از ترکیه

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی و اینستاگرامی زیادی وجود دارند که لزوما اجناس اصل و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار نمیدهند؛ به همین سبب افرادی که قصد خرید اجناس اورجینال و با کیفیت را دارند، در تلاشند تا با خرید از ترکیه (مانند خرید از برشکا ترکیه و خرید از زارا) اجناس با کیفیتی را برای خود سفارش داده و در کمترین زمان ممکن به آنها برسند.
فرض کنید شما در منزل خود نشسته اید و در گوشی یا لب تاپ خود در سایتهای خارجی بچرخید و پوشاک مورد نیاز خود را پیدا کرده و تنها با چند کلیک ساده خرید از ترکیه را انجام داده و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. چنین شرایطی ایده آل قشر زیادی از مردم است.
از مزایای خرید از ترکیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
•    کالای اورجینال و باکیفیت مورد نظر خود را در کمترین زمان بدون ریسک تقلبی بودن تهیه میکنید.
•    تنوع سایت ها و برند های خرید از ترکیه مانند: خرید از برشکا ترکیه، خرید از زارا و...
•    بسیاری از سایت های خارجی با تخفیفات ویژه خود خرید را بسیار لذت بخش تر می کنند.


 خرید از ترکیه در ایران

مزیت خرید از ترکیه

با توجه به شرایط فعلی اقتصادی خرید از ترکیه میتواند یک راهکار اقتصادی و با کیفیت باشد، افراد بسیاری قصد خرید از برشکا ترکیه را دارند که بدین منظور از سایتهای فروشگاهی واسطه استفاده میکنند. در ادامه به برخی از مزایای خرید از ترکیه اشاره میکنیم:
1.    کارمزد پایین خرید از ترکیه: بطور مثال شما قصد خرید از زارا دارید و تعداد لباس ها نیز بالاست، معمولا خریدارانی که هدف آنها خرید و فروش است از کارمزد بالایی که بر قیمت نهایی آنها تاثیر میگذارد ناراضی اند؛ اما در نظر داشته باشید برخی سایتها کارمزد بسیار پایینی جهت ارائه خدمات به شما میگیرند. علاوه بر این شما میتوانید از آفر های سایت های خارجی نیز بهره مند شوید و قیمت پایینتری جهت خرید از ترکیه پرداخت کنید.
2.    ارسال سریع: بسیاری از سایتهای واسط از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار هستند که باعث میشود به محض ثبت سفارش شما در سایت، مراحل خرید از ترکیه (خرید از برشکا ترکیه یا خرید از زارا و...) بعلاوه ارسال آن به ایران بسیار سریع رخ دهد. نتیجه این امر لذت بیشتر در خرید شماست.
3.    ضمانت سلامت و اصالت کالا: سایت های مذکور که در زمینه خرید از ترکیه فعالیت میکنند، جهت رفاه حال مشتریان خود این اطمینان را میدهند که در صورت وجود هرگونه مشکل در کالاهای ارسالی خدمات پس از فروش شامل حال این عزیزان میگردد که از جمله آن عودت وجه مشتری است.
4.    پشتیبانی لحظه ایی از سفارش: بسیاری از سایت های خرید از ترکیه، نقشه خرید شما را در پروفایل شما در سایت اضافه کرده و آنرا روزانه بروزرسانی میکنند، به طور مثال فرض کنید در سایتی اقدام به خرید از برشکا ترکیه کرده ایید؛ در هر لحظه از ساعات کاری سایت شما میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته یا از طریق پنل خود در سایت اقدام به رهگیری سفارش خود کنید.
5.    بروز بودن محصولات: افرادی که عاشق صنعت مد هستند و دوست دارند پوشاکی که تهیه میکنند مطابق با مد روز باشد، قطعا یکی از انتخاب هایشان خرید از ترکیه است؛ در این روش شما میتوانید به راحتی خرید از برشکا ترکیه، خرید از زارا و... بهره مند شوید.


 خرید از ترکیه در ایران

هزینه خرید از ترکیه

اکثر سایت های اینترنتی واسط که میتوانید در آنها خرید از ترکیه داشته باشید؛ سیستم و ابزاری ارائه میدهند که توسط آن میتوانید با قیمت روز لیر قیمت نهایی خرید خود را محاسبه کنید. معمولا معیار محاسبه هزینه اجناس با وزن آنها صورت میگیرد. بطور مثال در تاریخ انتشار این مطلب قیمت لیر 1.880 تومان میباشد که با احتساب کارمزد به 2.280 تومان میرسد. به طور مثال اگر شما اقدام به خرید از برشکا ترکیه یا خرید از زارا کنید و کالای مورد نظر شما 100 لیر باشد قیمت تمام شده آن برای شما 228.000 تومان خواهد بود. در نظر داشته باشید که قیمت لیر روزانه و کارمزد سایت ها منحصر به فرد محاسبه میشود.

خرید از ترکیه در برند های مختلف چگونه است؟

در این بخش قصد داریم برخی از برند ها و پوشاکی که میتوانید اقدام به خرید از ترکیه کنید را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که رنج قیمت در بازارهای ترکیه بسیار گسترده است و دست شما برای خرید از ترکیه باز است.

خرید از ترکیه – شلوار جین

همانطور که به گستردگی بازه قیمتی خرید از ترکیه اشاره کردیم، این مورد حتی در شلوار جین هم صادق است؛ بطور مثال جهت خرید یک شلوار جین هزینه شما از 15 لیر تا 3000 لیر متغیر است. در برخی فروشگاه ها شما میتوانید تنها با پرداخت 5 لیر یک تیشرت ساده تهیه کنید.

خرید از ترکیه - خرید از برشکا ترکیه

فروشگاه برشکا یکی از شرکت های معروفی است که اخیرا بشدت طرفداران خاص خودش را پیدا کرده به طوری که در 2 سال اخیر حدود 100 شعبه جدید احداث کرده است، لازم به ذکر است این برند در بیش از 60 کشور دنیا شعبه دارد. جهت خرید از ترکیه و یا خرید از برشکا ترکیه میتوانید از سایت های واسط استفاده کنید.


 خرید از ترکیه در ایران

خرید از ترکیه – برند ال سی وایکیکی و پولو

قیمت خرید یک تیشرت در ترکیه از این برند تقریبا 70 تا 80 لیر است در صورتی که قیمت یک تیشرت از برند پولو معادل 500 لیر خواهد بود. در اینجا انتخاب دست شماست که برای هزینه خرید از ترکیه چقدر پول اختصاص دهید.

خرید از ترکیه - خرید از زارا ترکیه

کمتر کسی است که اسم برند زارا را نشنیده باشد این شرکت در صنعت مد و پوشاک افتخارات و طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ همین موضوع سبب شده همانند خرید از برشکا ترکیه، خرید از زارا نیز از طرفداران زیادی برخوردار باشد. لازم به ذکر است که برند زارا در حوزه بوت، کفش، انواع لباس، کیف و زیورآلات فعالیت میکند. شما میتوانید از طریق خرید از ترکیه اقدام به تهیه محصولات این برند کنید.


 خرید از ترکیه در ایران

نتیجه گیری

با توجه به پیشرفت صنعت مد طرفداران این حوزه و یا حتی مردم عادی که قصد خرید از ترکیه و برند های معروف مانند خرید از برشکا ترکیه و خرید از زارا و... را دارند؛ برای رفع نیاز خود و خرید اجناس با کیفیت و اورجینال اقدام به خرید از ترکیه از طریق سایت های واسط کرده و در کمترین زمان ممکن به خرید خود میرسند. سرعت بالا و اطمینان از اصالت و سلامتی کالا از مهمترین ویژگی سایتهای واسط است. سایت کیالوکس https://kialux.com در نظر دارد با ارائه خدمات مذکور با بهترین حالت ممکن نیاز شما مشتریان عزیز را به خرید از ترکیه برطرف کند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28163
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید