امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید آیفون تصویری سیماران


1401/07/27
کد خبر : 28249
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
 یکی از محصولات شناخته شده شرکت صنایع الکترونیک سیماران آیفون تصویری سیماران نام دارد. در حال حاضر آیفون های تصویری سیماران در مدل های متنوعی تولید می شوند و هرکدام از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. با این وصف، شاید انتخاب و خرید مدل بخصوصی از آیفون های تصویری سیماران نزد برخی از مشتریان مشکل باشد. از این رو ما این مقاله را به منظور راهنمایی مشتریان در خرید آیفون تصویری سیماران تهیه کرده ایم.

نکاتی کلیدی برای خرید آیفون تصویری سیماران

برای خرید آیفون تصویری سیماران، می بایست نکاتی کلیدی را مد نظر قرار دهیم. ابتدا با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته ایم، محصولات موجود را بررسی می کنیم. سپس نیازهای خود را از آیفون های تصویری مشخص می کنیم و مدل هایی که با خواسته های ما تطابق ندارند را کنار می گذاریم. به این ترتیب با بررسی کامل مشخصات آیفون تصویری مانند کیفیت بدنه و صدای زنگ، پشتیبانی از سیستم دو پنلی، امکان اینترکام یا ارتباط میان واحد ها و نگهبانی، برخورداری از حافظه داخلی و خارجی، اندازه صفحه نمایش و تکنولوژی به کار رفته در آن و... در نهایت آیفون تصویری مناسب خود را انتخاب و خریداری می کنیم. خوشبختانه آیفون های تصویری شرکت سیماران در رنج قیمت وسیعی به فروش می رسند. در ادامه مشتریان می توانند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده خود، با انواع آیفون های تصویری سیماران در رنج قیمت های مختلف آشنایی پیدا کرده و از قابلیت های هر کدام با خبر شوند.

آیفون تصویری سیماران در رنج قیمت ارزان

آیفون های تصویری سیماران در این رنج قیمت در انواع 5/3 و 3/4 اینچی موجود هستند و از صفحه نمایش رنگی برخوردارند. همچنین رابط کاربری ساده ای به وسیله کلید های تعبیه شده بر روی آنها دارند و برخی از مدل های آن مانند آیفون تصویری سیماران HS-43TK از کلید های لمسی پشتیبانی می کنند. از مزایای دیگر آیفون های تصویری سیماران در این محدوده قیمت می توان به مواردی مانند باز کردن جک درب پارکینگ و اتصال به دو پنل، بدنه پلاستیکی با جنس مرغوب با وزن پایین، تکنولوژی نور پس زمینه و... اشاره کرد. البته عدم حافظه داخلی یکی از معایب کوچک این آیفون ها محسوب می شود. در حال حاضر در این رنج قیمت، آیفون تصویری سیماران یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود.


آیفون تصویری سیماران در رنج قیمت متوسط

آیفون های تصویری سیماران این دسته اغلب دارای صفحه نمایش 3/4 اینچی رنگی و کلید های لمسی هستند. همچنین بر خلاف درب باز کن های پیشین، از حافظه داخلی برای ذخیره فیلم و عکس پشتیبانی می کنند. برخی از ویژگی ها و امکانات آیفون های تصویری سیماران در رنج قیمت ذکر شده عبارت اند از پشتیبانی از دو پنل و قفل دم دری برای باز کردن درب دوم، ارتباط داخلی با سایر واحدها و نگهبانی، مجهز به ملودی های زنگ متنوع، امکان افزودن حافظه جانبی در مدل هایی از آن و جنس بدنه پلاستیک فشرده. آیفون های قرار گرفته شده در این رنج قیمت از محصولات میان رده شرکت سیماران به حساب می آیند.

آیفون تصویری سیماران در رنج قیمت بالا

درب باز کن های تصویری سیماران در این محدوده قیمت در مدل های فراوانی تولید و عرضه می شوند. این آیفون ها از نمایشگر های 7 و 3/4 اینچی و رنگی با تکنولوژی LCD بهره می برند. مدل هایی از آیفون های تصویری 7 اینچی سیماران به صورت تمام لمسی هستند و سایر آنها از 5 کلید لمسی برخورداراند. خوشبختانه اغلب مدل های آیفون تصویری سیماران در این محدوده قیمت دارای حافظه جانبی داخلی برای ذخیره سازی تصاویر هستند و انواعی از آنها مانند آیفون تصویری سیماران HS-73M200 از درگاه Micro-SD پشتیبانی می کنند. امکان اتصال به دو پنل تصویری، ملودی های مختلف زنگ پنل، مجهز به درب باز کن دوم، قابلیت برقراری ارتباط با سایر واحد ها، برخورداری از گوشی صوتی با سیستم مگنت، دارای منو به دو زبان فارسی و انگلیسی و... از امکانات و قابلیت های آیفون های تصویری سیماران در رنج قیمت 2،000،000 تومان تا 2،500،000 تومان به شمار می روند. البته ذکر این نکته الزامیست که به دلیل تنوع بالای محصولی آیفون های تصویری سیماران در این رنج قیمت، برخی از ویژگی های ذکر شده تنها مخصوص مدلی از این آیفون ها است. 


آیفون تصویری سیماران در رنج قیمت لاکچری

انواع آیفون تصویری سیماران بالارده که در این رنج قیمت قرار می گیرند، از پیشرفته ترین و پرکاربردترین درب بازکن های شرکت صنایع الکترونیک سیماران محسوب می شوند. آیفون های این دسته که در انواع 7 اینچی به فروش می رسند، از امکانات و قابلیت های فراوانی بهره مند هستند. در حال حاضر معروف ترین آیفون تصویری بالارده سیماران، آیفون HS-78M100-WiFi نامیده می شود. این آیفون تصویری مدرن با ظاهری منحصر به فرد، محصولی استثنایی است که جلوه زیبایی به خانه می بخشد. آیفون تصویری سیماران مدل HS-78M100 از امکاناتی همچون نمایشگر رنگی LCD تمام لمسی، قابلیت اتصال به موبایل از طریق اینترنت، امکان برقراری ارتباط داخلی با واحد ها و نگهبانی، قابلیت تشخیص حرکت در ورودی دوم، برخورداری از حافظه داخلی برای ذخیره سازی فیلم ها و تصاویر، منوی تنظیمات فارسی و انگلیسی، تقویم شمسی و میلادی، انتقال تماس از واحدی به واحد دیگر، پشتیبانی از درب باز کن دوم، قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر، امکان تنظیم صدای زنگ و... برخوردار است.


گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تصویری سیماران

تمامی آیفون های تصویری سیماران با 5/2 سال گارانتی معتبر از طرف این شرکت عرضه می شوند. همچنین شرکت سیماران شعبات و نمایندگی های فراوانی را به منظور خدمت رسانی به مشتریان خود تاسیس کرده است. بنابراین خریداران انواع آیفون تصویری سیماران به راحتی می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها، مشکل محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن بر طرف کنند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28249
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید