امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه حقوقی نوول


1401/07/27
کد خبر : 27768
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

شرکتهای تجاری با در نظر گرفتن تمامی شروط و قوانین مربوط به ثبت در ادارت مربوطه قابل اجرا بوده که در سالهای اخیر با رشد کسب و کارهای اینترنتی و تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد بحث برندسازی و ثبت برند بسیار مورد بازدید و توجه قرار گرفته است از این رو هر روزه بر متقاضیان ثبت برند افزوده می شود. برای ارائه اطلاعات با زبان ساده در این متن به تشریح تمامی نکات ارزشمند حقوقی و ثبتی پرداختیم.

ثبت شرکت به چه صورت می باشد؟

ثبت شرکت یک مقوله مهم برای دستیابی به اهداف شماست که با در نظر داشتن تمامی مقررات ثبتی در اداره ثبت شرکتها می توانید در حداقل زمان ممکن تمام اصطلاحات و راه های ثبت شرکت را عملی کرده . شرکت های تجاری قالباً دارای بیش از 2 شخص که به اصطلاح به آن ها شریک یا سهامدار می گویند بوده که تمامی مدارک و مجوزها را باید به اداره ثبت اسناد و املاک ارائه شود. اگر بخواهید در زمینه مدت زمان لازم جهت ثبت شرکت بدانید باید بگوییم که به صورت تخصصی انجام شدن امور حقوقی نقش مهمی در سریع و به موقع انجام شدن امور دارد و بین بازه زمانی تقریبی 3 تا 12 روز زمان لازم است تا بتوانید آن را ثبت کنید. مدارک ومجوزهای لازم جهت ثبت شرکتهای تجاری را می توانید از کارشناسان مجرب نوول ثبت دریافت کرده و با واگذاری صفر تا صد امور حقوقی در کم ترین زمان به اهدافتان دستیابید.

نحوه ثبت شرکت آنلاین به چه صورت می باشد؟

یک شرکت تنها با رعایت شروط و قوانین ثبتی امکان به ثبت رسیدن را دارد . این را در نظر بگیرید که همیشه خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج! پس در صورتی که مدارک و جوازهای اشتباهی و دارای نقص را به اداره ثبت شرکتها ارائه دهید بسیار زمان خواهد برد تا از ابتدا تمامی گامها را به درستی بپیمایید . از این رو مشاوره رایگان و حقوقی موسسه نوول چاره کار شما بوده تا بهترین و اصولی ترین روشهای ثبت شرکت را به شما ارائه دهند . هم چنین با تنها یک تماس خواهید توانست از تخفیفات ویژه در این مجموعه بهره مند شده و با خیالی آسوده به امور خود بپردازید.

انواع ثبت شرکت تجاری در ایران

شرکتها در قانون تجارت به 7نوع طبقه بندی خواهند شد که هر کدام با ویژگی خاص خود قابلیت ثبت داشته و بنابه موضوع و تعدد شرکا در اداره ثبت شرکتها ثبت می شوند . از مهم ترین ملاک های ثبت شرکتها بهتر است موضوع فعالیت را بدانید زیرا در صورت ثبت شرکت می توانید ر آن زمینه از تسهیلات دولتی و بانکی بهره ببرید . پرثبت ترین و بهترین شرکت ثبتی در کشور تا کنون شرکتهای با مسئولیت محدود و سهامی خاص بوده که برای کسب اطلاع در زمینه تفاوت هرکدام از این انوع شرکتها کافی است با متخصصین و مشاوران حقوقی نوول تماس بگیرید. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که با حداقل هزینه و به دور از تشویشات ذهنی شرکت شما را ثبت میکنیم.



ثبت تغییرات شرکت در موسسه ثبتی نوول

در زمانی که شروع به انجام و ارائه یک کسب و کار با شریکی انتخاب شده و امین دارید باید هر لحظه این اتمال را بدهید که امکان اختلاف نظر و همفکری با دیگر شرکا و اتخاذ تصمیمی واحد خواهید داشت . از این رو موضوع ثبت تغییرات شرکتها به میان خواهد آمد که خود تابع قوانین خاص به خود است. در این زمان تغییرات در شرکتها با تصمیم نهایی تمامی یا حداکثر شرکای حاضر در مجامعی تحت عنوان مجامع عمومی عادی ای فوق العاده انجام می گیرد . لیست این تغییرات را در انتها با شور و مشورت تمامی اعضا به اداره ثبت شرکتها ارائه میدهید.

انواع تغییرات در شرکتهای تجاری به چه صورت می باشد؟

تغییرات به دونوع تغییرات مالی و تغییرات ساختاری شرکت طبقه بندی خواهند شد که با ارائه صورتجلسه کلی می توان آن ها را عملی کرد . تغییراتی مانند کاهش و افزایش سرمایه ، ورود و خروج شرکا در شرکت، فوت شریک و یا ورشکستکی که در نهایت انحلال شرکت است در ساختار مالی می باشد . از این رو تغییراتی از قبیل تغییر نوع شرکت ، تغییر آدرس شرکتها و از این قبیل تغییرات را در زمینه تغییرات ساختاری قرار میدهند. موسسه نوول با بیش از 18 سال سابقه در امر ثبت شرکتها و ثبت تغییرات شرکت بهترین و مناسب ترین راهنمای حقوقی شما خواهد بود و همراهی مطمئن و پشتیبانی شایسته در زمینه امور حقوقی شماست .

راهنمای ثبت برند در موسسه حقوقی نوول

در ابتدا برای آشنایی هرچه بیشتر شما با برندسازی باید نکاتی را عرض کنیم که در روند ثبت برند و علامت تجاری شما تاثیرات بسزایی را خواهد گذاشت. اولین نکته در ثبت برند و برندینگ تعیین نوع و موضوعی است که برند برپایه آن ارائه و به تمامی مصرف کنندگان نشان داده می شود تا آن ها بتوانند مشخصه ای خاص را در نظر بگیرند و آن را برای مصارف خود برگزینند.
به دلایلی مانند پیچیدگی خاص روند ثبت برند و علامت تجاری برای آگاهی هرچه بیشتر متقاضیان ثبت برند تنها با پیمودن چند مرحله کوتاه به اهداف بلند مدت و ویژه ثبت برند خواهند رسید. اگر شما متقاضی سریع ثبت برند و علامت تجاری در تمامی نقاط کشور هستید و در این زمینه نیاز به مشاوره حقوقی دارید بی  تعلل با شماره تماس های موسسه نوول تماس بگیرید و از مشاوره حقوقی رایگان و بدون دردسر بهره ببرید.
ثبت برند قانونی باعث ایجاد نام و اعتباری ویژه به فرد و شرکت خواهد شد. باید بدانید که ثبت برندشایسته تنها ثبت یک نام یا علامت نیست اعلام موجودیت رسمی متمایز کردن خود با رقبا در زمینه کاریتان است .
 

نکاتی که باید برای ثبت برند بدانید

هر فعالیت تجاری با ارائه محصول و خدمات می تواند در بین مشتریان خود محبوبیت کسب کند، از این رو ارائه برندی خاص و تک در آینده کاری شما تاثیر گذار بوده که برای ثبت برند قانونی به هیچ وجه نباید از دیگر برند های مطرح و ثبت شده استفاده کنید . البته این را از مانصیحت بگیرید که الهام گرفتن از رنگ یا طرح یک برند خاص می تواند کمی به طراح گرافیست شما کمک کرده تا با رنگ شناسی و ترغیب مخاطبین بهترین برند را برای شما برگزیند تا شما نیز با ارائه آن در بازار معروفیت کسب کنید.
ما در موسسه نوول همراه و همگام تمام لحظه های شما خواهیم بود. این اطمینان را به شماخواهیم داد که ثبت شرکت و ثبت تغییرات و هم چنین ثبت برند اصولی را با بی نظیرترین هزینه ثبتی و پشتیبانی قابل اطمینان و اختصاصی با شایسته ترین روش انجام خواهید داد .


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27768
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید