امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

راز زیبایی کره ای ها و چینی ها: چرا اینقدر ظریف و زیبا هستند؟


1401/07/27
کد خبر : 28754
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 13 نفر

راز زیبایی کره ای ها و چینی ها: چینی ها و کره ای ها به زیباترین و ظریف ترین ها در دنیا مشهوراند. بسیاری از بازیگران زن کره ای و چینی همچنین مردان آن، به دلیل اندام های بلند، کشیده و خوش قامت به الگوی جدیدی برای پسران و دختران در سرتاسر دنیا تبدیل شده اند. حتی موج هالیو باعث شده تا به دنیای مد و فشن نیز پای آسیای شرقی ها بیش از پیش باز شود و طراحان مد مشهور و شرکت های محصولات زیبایی و آرایشی، تمایل زیادی به استفاده از مانکن های چشم بادامی دارند؛ چون معتقدند ظرافت اندام و زیبایی پوست مردان و زنان آسیای شرقی جذابیت طراحی ها و فروش محصولات شان را بالا می برد.
زیبایی کره ای و چینی ها با سادگی و طبیعی بودن درهم آمیخته، سبک آرایشی و مدل موی آن ها ساده اما امروزی است و در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت یافته است. بسیاری از جوانان امروز ترجیح می دهند استایل و ظاهری مانند کره ای ها و چینی ها داشته باشند و زیبایی طبیعی نسبت به زیبایی دستکاری شده ارجحیت یافته است.
کره ای ها و چینی ها حتی جراحی زیبایی متفاوتی دارند و جراحان زیبایی در کره و چین تاکید زیادی بر حفظ شادابی و ارائه صورت های اصطلاحا بیبی فیس و جوان دارند.
شاید تصور اکثر شما این باشد که این ظرافت فقط با عمل جراحی به دست می آید. اگرچه آمار عمل زیبایی در کره جنوبی همانند بسیاری از کشورهای اروپایی بالاست، اما بخشی از این زیبایی به فرهنگ زیبایی آسیای شرقی نیز برمی گردد.

راز زیبایی کره ای ها و چینی ها

اگر کمی نگاه کنید، می توانید بینشی در مورد عادات روزانه کره ای ها که اغلب نادیده گرفته می شوند و به بهبود پوست آنها کمک می کند، به دست آورید. بله، اینها ترفندهای زیبایی واقعی است که فراتر از تبلیغات است و دلایل مشخصی وجود دارد که نشان می دهد چرا ستاره‌های کره‌ای و چینی خیلی خوب به نظر می‌رسند. برخی ممکن است شما را شگفت زده کنند.
صنعت زیبایی در حال دستیابی به بزرگترین اصلاحات خود است. در چند سال گذشته، مردم با زیبایی، به ویژه مراقبت از پوست و مو، در خانه های خود حبس شده بودند و راه هایی را در روال روزانه خود پیدا می کردند. در حالی که کره ای ها و چینی ها به خاطر روتین های پوستی خود بسیار معروف شدند. پس مردم در سراسر جهان شروع به پذیرش همه چیز از روتین 10 مرحله ای تا پاکسازی دوگانه کردند. بنابراین، اگر شما فردی هستید که به دنبال دستیابی به پوستی بی عیب و نقص هستید، در اینجا همه راه هایی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

راز زیبایی کره ای ها و چینی ها

1- استیم یا بخور صورت

استیم یکی از مهم ترین مواردی است که کره ای ها از آن پیروی می کنند. منافذ شما را باز می کند و تمام کثیفی ها و آلودگی های موجود در آنها را از بین می برد. دوش گرفتن با بخار آب یا استفاده از دستگاه های بخار برای رسیدن به همین هدف می تواند شروعی عالی برای روتین پوست کره ای شما باشد.

2- چای

چیزی است که کره ای ها از ته دل آن را دوست دارند. درست از نوشیدن انواع چای گرفته تا استفاده از آنها بر روی صورت مانند یک تونر، دمنوش ها به خلاص شدن از شر سموم و آبرسانی به پوست کمک می کنند.

3- ورزش کردن

 زیبایی کره ای


درست همانطور که عاشق درخشش بعد از تمرین هستید، ورزش کردن صورتتان نه تنها پوستی درخشان به شما می بخشد، بلکه آن را درست می کند. هیچ کس پوست شلخته را دوست ندارد و ماساژ صورت همان چیزی است که کره ای ها برای داشتن پوستی جوان تر به آن سوگند یاد می کنند.

4-ماساژ

می تواند یک راه عالی برای تحریک گردش خون باشد، اما ضربه زدن روش بهتری برای نفوذ محصولات شما است. ماساژ فقط تضمین می کند که محصولات بر روی لایه های بالایی پوست مالیده می شوند و ضربه زدن باعث می شود که محصولات خوب نفوذ کنند. .

5- ماسک های شبانه

 زیبایی کره ای


همان چیزی است که کره ای ها قسم می خورند با پوستی بی عیب و نقص از خواب بیدار شوند. در حالی که یک ماسک 20 دقیقه ای به خوبی کار می کند، نگه داشتن ماسک در طول شب تضمین می کند که مواد مغذی زمان لازم را برای اعمال جادوی خود دارند.

6- مراقبت بیشتر از لب ها

مراقبت بیشتر از لب های خود چیزی است که آنها بیشتر دوست دارند. استفاده از روغن ها و بالم هاا در تمام طول روز تضمین می کند که لب شما هیدراته و تازه باقی می ماند.

7- پیروی از یک روال 10 مرحله ای

 زیبایی کره ای


پیروی از یک روال 10 مرحله ای از تونر گرفته تا ماسک و مرطوب کننده تضمین می کند که پوست شما تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کند. لایه بندی محصولات شما کلیدی است و کره ای ها می دانند که چقدر می تواند مفید باشد.
برای اینکه مطالب جذاب و سرگرم کننده بیشتری را مطالعه کنید می توانید به گفتنی مراجعه کنید...
 
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28754
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید