امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

دیگر نگران تعمیر لوازم خانگی خود نباشید!


1401/07/27
کد خبر : 27138
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

جابجایی لوازم خرد خانه برای تعمیر آنها بسیار کار دشواری میتواند باشد ، بطور مثال برای تعمیر یک سشوار ممکن است مجبور شوید تا شرکت مورد نظر هم بروید تا دستگاه شما بصورت اصولی تعمیر شود، احتمالا الکتریکی محلتان هم یک سشوار را تعمیر میکند ولی برای تعمیر آن به شما گارانتی نخواهد داد، و تضمینی برای استفاده از قطعات اصلی هم نیست، پس این موضوع را جدی بگیرید، همین سشوار کم اهمیت در صورت درست تعمیر نشدن میتواند باعث آتش سوزی و یا حتی برق گرفتگی شود و در ضمن سپردن آن به اشخاص غیر حرفه ای میتواند باعث غیر قابل تعمیر شدن آن و در نتیجه ایجاد هزینه زیاد در مقایسه با تعمیر برای شما شود .
ما در پارسی سرویس مفتخر هستیم که کلیه لوازم خرد منزل شما را با حمل و نقل رایگان از منزل یا محل کار شما تحویل گرفته و پس از تعمیر آنها را با شش ماه ضمانت به شما برگردانیم.

برای تعمیر لوازم خود فقط کافی است که فرم درخواست تعمیر را در سایت ما به نشانی :

 www.parsi-service.ir  تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند .


برخی از خدمات ما در پارسی سرویس :

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج زمانی ضروری می‌شود که با مواردی مانند روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطا پکیج (error) و ... روبه‌رو شوید. در تعمیر پکیج، انتخاب یک تعمیرکار پکیج و رادیاتور حرفه‌ای و کاربلد بسیار مهم است؛ چرا که انواع پکیج دیواری و زمینی از برندهای مختلف وجود دارد که ممکن است کمی با هم متفاوت باشند اگرچه قطعات حساسی مانند پمپ آب و سنسور حرارتی و برد در همه آن‌ها وجود دارد. برای مشتریان در کنار دانش و مهارت سرویسکار و تعمیرکار، درخواست هزینه تعمیر پکیج مناسب و منصفانه برای تعمیرات پکیج هم در انتخاب متخصص مدنظر است.

تعمیر ماکروفر

تعمیر ماکروفر در محل یا همان نمایندگی تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات مایکروویو ، سولاردام و مایکروفر در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران اینجا است تا با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی توسط تعمیرکار دوره و آموزش دیده پارسی سرویس به عیب یابی ، رفع عیب و خدمات پرداخته شود.

تعمیر بخاری گازی

اگر از دسته افرادی هستید که معمولا نصب و تعمیر لوازم خانگی را خودتان انجام می دهید و از متخصص کمک نمی گیرید، اکیدا به شما پیشنهاد می کنیم درمورد بخاری این عادتان را ترک کنید و کار را به کاردان بسپارید  زیرا کوچکترین اشتباه در تعمیر بخاری گازی میتواند باعث صدمات جانی جبران ناپذیر برای شما بشود .

تعمیر آبمیوه گیری

آبمیوه گیری یکی از لوازم بسیار پر کاربرد در خانه است ، مسلما خوردن یک لیوان آب هویج می تواند بسیار مفید و خوب باشد ، ما در پارسی سرویس به شما خدمات تعمیر آبمیوه گیری با حمل و نقل رایگان در محدوده شهر تهران را ارائه میدهیم !

تعمیر دستگاه اسپرسو

توصیه میشود که از باز کردن دستگاه اسپرسو خودداری کنید زیرا تعمیر آن کاری تخصصی میباشد و نیازمند دانش و مهارت فنی بالایی است و در صورت دستکاری ممکن است دستگاه شما غیر قابل تعمیر شود و هزینه زیادی را متحمل شوید
ما در پارسی سرویس خدمات تعمیر قهوه ساز را با سرویس حمل و نقل رایگان به شما عزیزان ارائه میدهیم ، دیگر نیازی نیست که دستگاه را تا شرکت برای تعمیر بیاورید

تعمیر غذاساز

در پارسی سرویس خدمات تعمیر انواع غذاساز با حمل رایگان و شش ماه ضمانت ارائه میشود .

تعمیر پنکه رومیزی و ایستاده

پارسی سرویس ، خدمات تعمیر پنکه شما با شش ماه ضمانت و حمل و نقل رایگان را ارائه می دهد تا خیالتان از بابت احتمال خرابی پنکه راحت باشد .

تعمیر سشوار چرخشی و معمولی

تعمیر انواع سشوار چرخشی و معمولی از برندهای معروفی چون بابی لیس ، مک ، پرینسلی و ...

تعمیر یخچال و فریزر

تعمیرات انواع یخچال و سرد کننده های خانگی و تجاری با ضمانت

تعمیر پمپ آب ساختمان

تعمیر پمپ فشار آب ساختمان و موتورخانه مرکزی با کمترین قیمت در سریعترین زمان ممکن

تعمیر چایساز

برای اماده سازی چای باید آنرا در آب جوش ریخت و در معرض حرارت ملایم قرار داد تا اصطلاحا دم بکشد . پس برای اینکه چای را درست کنیم در ابتدا باید آب را جوش بیاوریم ، برای اینکار راههای زیادی وجود دارو که جوشاندن آب با کتری و گاز و با چایساز دو تا از معمول ترین روش های آماده سازی چای به حساب می آیند .
چایساز ها هم مانند دیگر لوازم برقی در معرض خرابی قرار دارند ، ما در پارسی سرویس مفتخریم که برای اولین بار خدمات تعمیر انواع چایساز با حمل و نقل رایگان و شش ماه ضمانت را ارائه دهیم .

تعمیر بخارشوی

بخار شو هم یکی دیگر از لوازم پرکاربرد خانه های امروزی است ، که تعمیرات آن در پارسی سرویس پذیرفته میشود

تعمیر اتو و اتو پرس

چروک بودن لباس ها چیزی نیست که بتوان با آن کنار آمد ، اتو هم یکی ز پرکاربرد ترین وسایل روزمره است که ممکن است مانند لوازم دیگر خانه معیوب شود ، با پر کردن فرم درخواست تعمیر در سایت www.parsi-service.ir ، ما اتوی شما را درب منزلتان از شما تحویل میگیریم و آنرا تعمیر شده با شش ماه ضمانت به شما برمیگردانیم

تعمیر بخاری برقی

تعمیر اون تستر

تعمیر جارو شارژی و جارو برقی

تعمیر انواع برد لوازم خانگی

و ...
برای ثبت سفارش تعمیر فقط کافی است تا پس از ورود به سایت فرم درخواست تعمیر را از طریق دکمه "ثبت درخواست " تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت برای تعمیر دستگاه شما اقدام کنند.
تمامی تعمیرات در پارسی سرویس با شش ماه ضمانت انجام میگردد تا شما عزیزان با خیالی راحت تعمیرات خود را به ما بسپارید.
نشانی اینترنتی سایت پارسی سرویس : www.parsi-service.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27138
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید