امروز سه‌شنبه 02 مرداد 1403

Tuesday 23 July 2024

دیدار هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان با سرکنسولگر ایران در استانبول

1401/07/27
کد خبر : 7713
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 80 نفر

جواد معبودی فر سرکنسول ایران در استانبول در دیدار مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان، وعده همکاری و مساعدت برای معرفی و تعامل تجار و فعالان موفق حوزه ارز دیجیتال را داد.

معبودی فر با بیان اینکه هدف از این دیدار برقراری روابط جدید و گسترش سطح همکاری‌ها است گفت: قصد داریم در این دیدارها زمینه مناسب برای گفتگو با شرکت‌‌‌ها را فراهم کنیم و بتوانیم‌در حوزه های مختلف، همکاری های لازم را برای ایجاد تعامل بیشتر بین دو کشور انجام دهیم.

همچنین علی پاک باخته گان زنجانی ، مدیر ارشد استراتژی و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان با ابراز خرسندی از این دیدار ، آن را نقطه عطفی در برقراری و گسترش روابط دو کشور ایران و ترکیه در حوزه ارزهای دیحیتال برشمرد.

وی گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان نگاه به بازار‌های برون‌مرزی و کسب آمادگی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بنگاه برای ورود به این حوزه است، و ما نیز در این عرصه وارد شدیم .

رئیس کمیسیون رمر ارز وبلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در عین حال تاکید کرد : حضور در نمایشگاه ها یکی از مهم ترین ابزارهای معرفی محصولات و آشنایی با تولیدات و خدمات دیگران است و طبیعتا شرکت در نمایشگاههای خارجی این امکان را فراهم می کند تا بتوانیم محصولات و تولیدات بومی کشورمان را به سایر کشورها معرفی کنیم و متقابلا با محصولات دیگر کشورها نیز آشنا شویم.

پاک باخته گان زنجانی تصریح کرد: ما به این نمایشگاه آمده ایم تا با معرفی اولین دستگاه پوز (pos)اندرویدی ارز دیجیتال و دیگر محصولاتمان در این حوزه، دانش و توان ایرانیان را در زمينه بلاكچين به رُخ جهانيان بكشيم.

گفتنی است؛ محسن سبحانی ، مدیرعامل شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان نیز با اشاره به اینکه زیرساخت های کسب و کار و اقتصاد دیجیتال در شهرهای دیجیتال نقش محوری بازی می کنند اظهار کرد: در حال حاضر شش درصد اقتصاد ایران در حوزه دیجیتال فعال است و تا ۴سال آینده سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد ایران حداقل ۱۰درصد خواهد بود که لزوم توجه به این نوع اقتصاد را مشخص می کند و ما نیز تمرکز ویژه بر روی حوزه اقتصاد دیجیتال داریم‌.

موسس خانه بلاکچین ایران همچنین با اشاره به نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه که با حضور کشور‌های مختلف جهان برگزار شد عنوان کرد: در این‌نمایشگاه از دستگاه POS اندرويدى ارز ديجيتال رونمایی کردیم و در تلاشیم با کشورهای دیگر نیز در این زمینه تعامل کرده و ارتباطاتی را برقرار کنیم و با این هدف نیز در نمایشگاه شرکت کرده و محصول بومی کشورمان را معرفی کردیم.

گفتنی است: شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان پس از رونمایی از دستگاهCTM تحت برند EXfaدر ایران ؛ محصول جدیدی از توانمندی های کارشناسان ایرانی را در هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه که روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه برگزار شد، عرضه کرد. رونمایی از دستگاه پوز (POS)دریافت و پرداخت بیت کوین بر روی شبکه لایتنینگ(lightening) نشان می دهد که فعالان فناوری های نوین در ایران بر روی لبه دانش جهانی حرکت می کنند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/7713
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید