امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

دکوراسیون و تزیین اتاق خواب دخترانه


1401/07/27
کد خبر : 27506
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

بخشی از دکوراسیون و تزیین اتاق خواب دخترانه به میز تحریر اختصاص دارد. وقتی وارد اتاقی می‌شویم توقع داریم بجز تخت، کمد و سایر وسایل میز تحریر را هم ببینیم. انتخاب درست و به جای میز تحریر دخترانه کمک می‌کند علاوه بر نمای زیبا، کاربرد مناسب هم داشته باشد که بتوان با توجه به نیاز روزمره از آن استفاده کرد. میز تحریر دخترانه به چند دسته تقسیم می‌شود که در ادامه هر یک از آن‌ها معرفی خواهند شد تا مناسب‌ترین و شیک‌ترین مدل آن برای اتاق دختران خریداری و یا ساخته شود.


میز تحریر

میز تحریر دخترانه نوجوان

میز تحریر دخترانه مخصوص نوجوانان مدل‌های متنوعی دارد. مدل‌ها با توجه به نیاز صاحب اتاق طراحی می‌شود. معمولا در میان انواع مدل‌ها، میز تحریر مدرن طرفداران بیشتری دارد. میز تحریر دخترانه مناسب در اتاق شرایط ایده‌آلی را برای مطالعه، درس خواندن و فعالیت‌های کاری ایجاد می‌کند. در انتخاب میز تحریر دختران نوجوان به پارامترهای مهم زیر توجه کنید:
•    استاندارد بودن ارتفاع میز
•    استاندارد بودن ارتفاع صندلی
•    جادار بودن میز جهت نظم دهی به لوازم و کتاب‌ها

میز تحریر دخترانه فانتزی

مدل‌ میز تحریر دخترانه فانتزی انتخاب مناسبی برای اتاق بچه‌ها و کودکان است. در مدل‌های فانتزی می‌توان از شخصیت‌های کارتونی و یا دکوری مشابه انیمیشن‌ها استفاده کرد. میز تحریر دخترانه فانتزی در هر رنگ و مدلی قابل ساخت است. میز تحریر دخترانه فانتزی با استایل‌های متنوع و همچنین همراه با قفسه و کمد ست می‌شود. همچنین می‌توانید از آیتمی که در میز تحریر دخترانه فانتزی استفاده شده است در پرده، لوستر، فرش و غیره هم استفاده کنید تا وسایل اتاق با یکدیگر هماهنگ شوند.

میز تحریر دخترانه صورتی

کمتر دختری است که به رنگ صورتی علاقه نداشته باشد؛ از این رو میز تحریر دخترانه صورتی همواره انتخاب مناسبی برای دکوراسیون اتاق به نظر می‌آید. بهترین فضا را با توجه به قرار گیری پنجره، در، تخت، کمد و ... برای جا نمایی میز تحریر دخترانه صورتی در نظر بگیرید. سپس با توجه به پر رنگ یا کم رنگ بودن صورتی، از رنگ‌هایی مانند سفید، طوسی، بنفش و غیره استفاده کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد.


میز تحریر

میز تحریر دخترانه تاشو و کم جا

در متراژ کم هیچ انتخابی مانند وسایل کم جا و تاشو هوشمندانه‌ به نظر نمی‌رسد. میز تحریر دخترانه تاشو و کم جا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای متراژهای کوچک است که فضای کمی را اشغال می‌کند. همچنین اجازه می‌دهد تا از حداقل فضا نهایت استفاده برای جا سازی وسایل، مطالعه و استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ فراهم شود.

میز تحریر دخترانه کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک علاقمندان خود را دارد. میز تحریر دخترانه کلاسیک با پیچیدگی اصیل و ساختاری بر گرفته از گذشته‌های دور یاد آور روزگارانی خاص در تاریخ است. میز تحریر دخترانه از نوع کلاسیک، شکل‌ها و سایزهای مختلفی دارد و معمولا در متراژهای بزرگ جلوه‌ای بی نظیر دارد. البته نوع کلاسیک میز تحریر دخترانه برای اتاق خواب‌های کوچک نیز ساخته شده که طبقات و کمدهای آن فضایی را برای جا سازی وسایل ایجاد می‌کند.

میز تحریر دخترانه شیک

ظاهر شیک لوازم جلوه‌ای بی نظیر به کل اتاق می‌بخشد. میز تحریر دخترانه شیک که با با متریال با کیفیت ساخته شده است علاوه بر ظاهر شیک، مقاوم خواهد بود. متریال به کار رفته در میز تحریر دخترانه می‌تواند ارزان قیمت باشد اما ظاهری شیک داشته باشد. متناسب با فضا و نوع کاربرد میتوانید صاحب میز تحریر دخترانه شیک شوید.

میز تحریر دخترانه ساده

عده‌ای اعتقاد دارند زیبایی در سادگی است. اگر شما هم طرفدار سادگی باشید قطعا میز تحریر دخترانه ساده بهترین انتخاب است. میز تحریر ساده با استفاده از چوب، ورق‌های ام دی اف و ممبران ساخته می‌شود. با هر یک از متریال‌ها می‌توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کرده تا علاوه بر استفاده از آن به منظور مطالعه یا تحریر، به لوازم التحریر یا کتاب‌ها نظم ببخشید.


میز تحریر

میز تحریر دخترانه مدرن

لوازم مدرن از معماری مدرن پیروی کرده که با استفاده از فرم‌های ساده و مجرد به معماری ناب رسیده‌اند. سادگی پایه و اصل مدرن است، از این رو میز تحریر مدرن دخترانه با اینکه ساده هستند اما مدرن به نظر می‌رسند. میز تحریرهای مدرن به راحتی قابلیت ست شدن با سایر وسایل و اثاثیه‌های اتاق را دارند.


میز تحریر

مشاهده عکس‌های میز تحریر دخترانه جدید

اگر قرار باشد میز تحریر دخترانه را آماده بخرید، شاید تصور داشته باشید که مشاهده عکس‌های میز تحریر دخترانه بی فایده است. هر روز مدل‌های جدیدی از میز تحریر به بازار می‌آید. با جستجو در میان انواع عکس‌ها با مدل‌های موجود در بازار آشنایی پیدا کرده و می‌توانید تصور کنید که چه نوع میزی به کار شما می‌آید و با فضای شما سازگار است. در واقع با دیدن عکس‌ها چیزی را که می‌خواهید از قبل انتخاب کرده تا با کمی پرس و جو آن مدل را بیابید.

نکات مهم در خرید میز تحریر دخترانه

در خرید میز تحریر برای دختران عوامل زیر را در نظر بگیرید تا میز تحریر کاربردی و زیبا تهیه کنید:
•    قد فرد متقاضی استفاده از میز تحریر
•    استفاده از رنگ‌های ساده و ضد خش برای سطح رویی
•    خرید میز تحریر بر اساس سایر لوازم‌های موجود در اتاق
•    پرهیز از خرید میز تحریر بوفه دار که جلوی نور را می‌گیرد
•    تهیه همزمان میز و صندلی به منظور لحاظ کردن ارتفاع مناسب برای نشستن فرد در پشت میز
•    در نظر گرفتن متراژ اتاق برای میز تحریر مناسب
•    انتخاب رنگ روشن برای میز تحریر در متراژهای کم
•    انتخاب اندازه میز تحریر دخترانه به گونه‌ای که جای مناسب برای دو دفتر باز در کنار هم به همراه جا مدادی رومیزی و لوازم موردنیاز فراهم باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27506
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید