امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

دکوراسیون لوکس اداری {از پارتیشن اداری تا میز مدیریت}


1401/07/27
کد خبر : 27626
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

مجموعه پادایران قصد دارد در این مقاله با معرفی انواع پارتیشن اداری و نحوه جداسازی فضا در محیط کار و ارائه پیشنهاداتی در زمینه انتخاب میز مدیریت، شما را بخشی از مشاوره دکوراسیون داخلی اداری خود آشنا کند.

کاربرد پارتیشن اداری در موقعیت های خاص

در دیدگاه اول پارتیشن اداری یک وسیله برای جداسازی فضای اداری می باشد. اما جالب است بدانید که کاربردهای وسیع پارتیشن های اداری موجب استفاده زیاد از آن در شرایط متفاوت شده است.
برای مثال در حال حاضر ممکن است بسیاری از شرکت ها یا مجموعه های کوچک دارای فضای کم و محدودی در ساختمان خود باشند. از طرفی نیاز به شخصی سازی محیط برای بخشی از کارها در این شرکت مورد نیاز است. در بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی اداری می بینید که به شما پیشنهاد می شود از پارتیشن اداری استفاده کنید.
همچنین در بسیاری از مواقع مشاهده می شود بخشی از معماری داخلی ساختمان از نظر شما زیبا و کارآمد نیست. در چنین مواقعی پوشش دیوارهای کج یا ستون های اضافی با استفاده از پارتیشن اداری، پیشنهاد یک طراح حرفه ای و ماهر است.


 پارتیشن اداری

معرفی انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری می تواند بنا به کاربرد و سلیقه شما، در جنس های متفاوتی تولید شود. برای مثال پارتیشن از جنس MDF، شیشه و پروفیل آلومینیومی از رایج ترین انواع پارتیشن هستند. همچنین می توانید پارتیشن اداری دلخواه را با ترکیب دو جنس سفارش دهید. اما انواع اصلی پارتیشن های اداری به شکل زیر است که در مورد آن ها مقداری توضیح نیز داده ایم:

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری تک جداره همانند یک قاب یک تکه با حالت ایستاده است. این نوع پارتیشن اغلب وزن بسیار سبکی دارد و قابل جابجایی است. در مقابل تولید پارتیشن تک جداره تنوع زیادی ندارد و دیزاین خاصی در آن ایجاد نمی کنند. همچنین واضح است که سفارش پارتیشن های تک جداره هزینه کمتری نیز دارد.

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن اداری دو جداره از استحکام بالایی برخوردار است و نیازی به ستون در ساختارش ندارد. همچنین می توان مابین شیشه ها از پرده کرکره ای استفاده کرد یا دیزاین دلخواه خود را داشت. تنوع ساخت و تولید پارتیشن دو جداره بسیار زیاد است؛ درنتیجه می توانید با مشاوره دکوراسیون داخلی اداری یک پارتیشن دوجداره دلخواه سفارش دهید.


 پارتیشن اداری

میز مدیریت؛ حساس ترین انتخاب مدیران

یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون اتاق مدیریت، انتخاب میز مدیریت می باشد. اغلب مدیران می پسندند که از یک میز کار لوکس و لاکچری استفاده کنند تا جلوه زیبایی به محیط اداری خود ببخشند. از طرفی تمامی ارتباطات یک مدیر با ارباب رجوعان از پشت میز مدیریت اوست! در نتیجه طبیعی است که در انتخاب میز کاری خود حساسیت به خرج دهند.

نکات انتخاب میز مدیریت مناسب

مهم ترین بخش انتخاب میز مدیریت به ویژگی های ظاهری میز کار مانند اندازه، رنگ، طرح و فرم میز مدیریت بر می گردد. هنگام انتخاب میز کاری توجه کنید که ارتفاع میز به اندازه ای باشد که مدیر در استفاده از آن با مشکلی مواجه نشود. همچنین از قبل بدانید که قرار است چه ابزاری روی میز مدیریت خود قرار دهید؛ تا به اندازه کافی فضا روی میز کاری شما وجود داشته باشد.
اغلب در مشاوره دکوراسیون داخلی اداری به شما پیشنهاد می شود از رنگ های تیره در میز مدیریت خود استفاده کنید. این موضوع دست شما را در تغییر دکوراسیون اتاق مدیریت باز می گذارد و جلوه رسمی تری نیز به خود می گیرد. در مورد طرح و فرم میز کار نیز پیشنهاد می شود از طرح های ساده و مدرن استفاده کنید.
با مراجعه به وب سایت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری پادایران (https://www.paadiran.com) می توانید از تمامی نکات دیزاین یک محیط کاری لوکس مطابق با دکوراسیون های روز دنیا آشنا شوید. همچنین با برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان پادایران می توانید در دیزاین و چیدمان محیط کار خود از ما مشاوره دریافت کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27626
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید