امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

دکتر عباس گشاده رو بهترین دکتر ایمپلنت تهران


1401/07/27
کد خبر : 26066
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 23 نفر
از دست دادن دندان می‌تواند از اتفاقات مایوس کننده‎‌ای باشد که برای هر شخصی رخ دهد. در طی چنین اتفاقی افراد به دنبال جایگزینی برای دندان خود هستند که مشورت و استفاده از تجربیات دکتر ایمپلنت تهران و سایر شهرها می‌تواند در این زمینه کمک رسان باشد. جراحی ایمپلنت دندان که با هدف داشتن دندانی مشابه دندان طبیعی انسان توسط دکتر ایمپلنت تهران صورت می‌گیرد می‌تواند لذت داشتن دندانی دوباره را برای شما به ارمغان آورد.

ایمپلنت، دندانیست که به طور معمول از پایه‎‌ای از جنس تیتانیوم و تاجی به شکل دندان طبیعی تشکیل شده و در استخوان فک بیمار قرار داده می‌شود. اما نکته‎‌ای که مطرح می‌شود این است که در چنین جراحی می‌بایست بیمار از استخوان فک مستحکمی برخوردار باشد و استخوان فک تحلیل نرفته باشد. تحلیل و یا از بین رفتن استخوان فک در افرادی که مدت زیادی است که از دست دادن دندانشان می‌گذرد رخ می‌دهد که در این مواقع دکتر ایمپلنت با پیوند استخوان از روش‎‌های مختلف می‌تواند جراحی ایمپلنت را میسر کند. با توجه به حساسیت ایمپلنت و جراحی پیوند استخوان  نیاز است که تمامی موارد و اصول بهداشتی توسط  بهترین دکتر ایمپلنت در بهترین کلینیک ایمپلنت صورت بگیرد که این امر توسط دکتر عباس گشاده رو، بهترین دکتر ایمپلنت تهران محقق شده است.

مزایای ایمپلنت دندانی

همه‎‌ی افراد بر تاثیرات دندان در چهره و زیبایی واقف هستند از این رو پس از، از دست دادن دندان خصوصا در فک جلو از خندیدن و یا برقراری ارتباط با دیگران واهمه دارند. در واقع می‌شود گفت که از دست دادن دندان با توجه به تغییراتی که در زیبایی چهره به وجود می‎‌آورد می‌تواند موجب کاهش اعتماد به نفس افراد شود. ایمپلنت دندان توسط دکتر ایمپلنت تهران امکان داشتن دندانی دوباره را به این افراد هدیه می‎‌دهد. در صورتی که اهل معاشرت هستید و از برقراری ارتباط با دیگران لذت می‌برید انجام ایمپلنت در تهران به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ اضطراب و نگرانی لبخند زده و با دیگران صحبت نمایید. دندان‎‌های ایمپلنت شده نه تنها از لحاظ شکل و ظاهر بلکه در نحوه عملکرد نیز مشابه دندان‎‌های طبیعی واقعی انسان عمل می‌کنند و بیمار مدتی پس از جراحی ایمپلنت به راحتی می‌تواند از مواد غذایی دلخواه خود تغذیه نماید. این درحالی است که متاسفانه در پروتز‎‌های دندانی، فرد بیشتر مجبور به خوردن غذاهای نرمی که نیازی به جویدن چندانی نداشتند، بود. ویژگی مثبت دیگر ایمپلنت‎‌های دندانی این است که نگهداری آن از دندان‎‌های واقعی فرد هزینه کمتری داشته و یا به عبارتی هیچ هزینه‎‌ای ندارد و دارای عمر بسیار بالایی می‌باشد و گاه فرد تا آخر عمر می‌تواند از آن استفاده نماید.

وِیژگی بهترین کلینیک ایمپلنت

مهمترین ویژگی یک کلینیک ایمپلنت خوب وجود کارکنانی با حوصله و خوش برخورد است. در واقع وقتی که فرد بیمار، رفتار مناسبی از پرسنل کلینیک و یا حتی دندانپزشک نبینند مطمئنا دچار اضطراب و استرس شده و از مراجعه دوباره به آن کلینیک خودداری می‌کنند. اما در صورتی که با رفتار مناسب و آرامش بخشی از بهترین دکتر ایمپلنت مواجه شوند از استرس بیمار کاسته شده و کاهش استرس قطعا در انجام جراحی ایمپلنت هم تاثیر مثبت خواهد گذاشت. نکته دیگری که در خصوص انتخاب بهترین کلینیک و یا دکتر ایمپلنت تهران مطرح می‌شود این است که فضای کلینیک و تمامی وسایل مورد استفاده دندانپزشک می‌بایست به طور مداوم ضدعفونی شوند تا از انتقال ویروس و بیماری جلوگیری شود. در حال حاضر که با روند افزایش مبتلایان به کرونا روبه رو هستیم اهمیت این مراقبت بهداشتی دوچندان می‌شود. پس سعی کنید کلینیکی را انتخاب نمایید که فرایند استریلازیسون به طور کامل انجام می‌شود. اما نکته حائز اهمیت دیگر آنکه بسیاری از افراد به دلیل شرایط بد اقتصادی از رفتن به دندانپزشکی خودداری می‎‌‌کنند، بنابراین وجود کلینیکی که علاوه بر ارائه بهترین خدمات بتواند هزینه‎‌های درمان‌‎ را به صورت اقساطی از بیماران دریافت کند می‌تواند از معیار‎‌ها و ویژگی‎‌های بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران باشد. نکته دیگر در خصوص برند موادی است که دندانپزشک در کار خود مورد استفاده قرار می‌دهد. در واقع در صورتی که در آن کلینیک از بهترین برند‎‌های کشورهای مختلف استفاده شود قطعا نتیجه کار بیمار نیز بهتر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار است.                            

تفاوت متخصص ایمپلنت با دندان پزشک

تمامی دندانپزشکان بعد از قبولی در رشته دندانپزشکی و تحصیل در این رشته به مدت 7 سال موفق به اخذ مدرک دندانپزشکی خواهند شد و می‌توانند در کلینیک‎‌ به عنوان دندانپزشک مشغول کار شوند، در حالی که برای اینکه فردی متخصص ایمپلنت شود نیاز است علاوه بر آن دوره هفت ساله، می‌بایست چند سال در دوره‌‎های تخصصی ایمپلنت شرکت نماید تا دانش کافی برای انجام این کار را به دست آورد و سپس به عنوان دکتر ایمپلنت تهران و یا هرجای دیگری می‌تواند به انجام جراحی‌‎های ایمپلنت بپردازد. انتخاب متخصص ایمپلنت برای انجام جراحی ایمپلنت در کاهش عوارض این جراحی تاثیرگذار بوده و می‌تواند درصد موفقیت آن را افزایش دهد که این امر به دلیل توانایی بیشتر متخصص ایمپلنت در کنترل بیماری‎‌های لثه و ارائه ایمپلنتی با کیفیت‌‎تر می‌باشد.

در صورت نیاز به خدمات زیبایی و درمانی دهان و دندان می‌توانید به کلینیک دکتر عباس گشاده رو مراجعه کرده و مشکلات دهان و دندانی خود را رفع نمایید. در کلینیک دکتر عباس گشاده رو با محیطی آرام و با برخورد خوب کارکنان روبه رو خواهید شد. در این کلینیک علاوه بر رعایت تمامی اصول بهداشتی برای رفاه حال هموطنان هزینه‎‌های درمان به صورت منصفانه و اقساطی در نظر گرفته شده است. همچنین با مراجعه به این کلینیک می‌توانید از سریع‌ترین خدمات درمانی بهرمند شوید. برای مراجعه به این کلینیک و رفع مشکلات دهان و دندان خود توسط بهترین دکتر ایمپلنت تهران می‌توانید به آدرس tehranimplantteam.com مراجعه فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26066
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید