امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

دنیای اینتکس پیشگام در محصولات بادی


1401/07/27
کد خبر : 26738
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر
ورزش کردن دشوار است؛ مگر در زمانی که توام با هیجان باشد. ترامپولین یا جامپینگ فیتنس، یک وسیله‌ی تفریحی بسیار هیجان انگیز و در عین حال ورزشی است. این محصول‌ محبوبیت فراوانی در میان تمام رده‌های سنی، به ویژه کودکان و نوجوانان دارد. دلیل محبوبیت آن‌ها کاملا مشخص است. کم‌تر محصولی یافت می‌شود که بتواند علاوه بر ایجاد اوقاتی خوش و شادی‌بخش، تمام شرایط یک ورزش جانانه را نیز فراهم آورد.

این محصول، افزوده بر اینکه عضلات را حسابی درگیر می‌کند، نشاط بی‌اندازه‌ای را به ذهن و روان می‌بخشد. لذا هم در سلامت جسم و هم در سلامت روان تاثیر بسزایی دارد. برای استفاده از ترامپولین، کافی است تنها روی آن بایستید؛ سپس پاهایتان را به اندازه‌ی کافی باز کنید و بالا و پایین بپرید. سعی کنید تا زمانی که به آن عادت نکرده‌اید، ارتفاع زیادی در پرش‌های خود نگیرید. ترامپولین‌ها انواع گوناگونی دارند و طراحی هر یک از آن‌ها منوط به کاربردشان صورت گرفته است. برای خریداری یک ترامپولین لازم است به رده‌بندی سنی و کاربرد آن‌ توجه کنید. برخی از آن‌ها جهت استفاده کودکان طراحی شده‌اند و تحمل وزن بالایی ندارند. برخی دیگر مختص افراد حرفه‌ای و ژیمیناستیک‌کارها هستند و استفاده از آن‌ها برای کودکان و افراد کم‌تجربه توصیه نمی‌شود. همچنین پیش از خریداری، حتما باید به سایز و ابعاد محصول مورد نظرتان توجه داشته باشید. زیرا سایز محصول باید با فضای خالی‌‌ای که در اختیار دارید تناسب داشته باشد. ترامپولین‌ها، اغلب برای استفاده در حیاط یا فضای آزاد مناسب‌اند. با این حال اگر می‌خواهید از آن‌ها در خانه استفاده کنید، بهتر است مدل‌هایی که قدرت پرش کم‌تری دارند را برگزینید و پیش از استفاده دور و اطراف آن را خلوت کنید.

کیسه خواب

کیسه خواب نوعی رختخواب موقت و قابل حمل می‌باشد که می‌تواند شما را در محیط بیرون از خانه، حسابی گرم و محفوظ نگه دارد. این رختخواب، در واقع یک تشک و لحاف یک تکه است که به وسیله‌ی زیپ یا چند عدد دکمه به یکدیگر متصل می‌شوند. بدین صورت که فرد باید پس از قرار گرفتن در کیسه خواب، زیپ یا دکمه را ببندد تا گرما از آن خارج نشود.

کیسه خواب‌ها انواع گوناگونی دارند و به انواع مختلفی (بر اساس شکل، جنس و تحمل دما) می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد. از نظر شکل ظاهری، کیسه‌های مستطیلی، مومیایی و نیمه مستطیلی از سایرین معروف‌تر هستند. کیسه خواب‌های مستطیلی فضای بازتری نسبت به سایر کیسه‌ها دارند و خوابیدن در آن‌ها بسیار راحت است؛ اما به شرط اینکه هوا زیادی سرد نباشد. کیسه خواب‌های مومیایی، نسبت به نوع مستطیلی بسیار گرم‌تر می‌باشند. کیسه خواب، خود تولیدکننده‌ی گرما نیست و فقط حافظ گرمایی می‌باشد که بدن تولید می‌کند. لذا کیسه خواب‌هایی که تراکم بیش‌تری دارند(مانند مدل مومیایی)، در این امر نسبت به مدل‌های جادارتر عملکرد بهتری دارند. اما تراکم بالای کیسه خواب‌های مومیایی سبب می‌شود که آن‌ها راحتی کیسه‌ خواب‌های مستطیلی را نداشته باشند. کیسه خواب‌های نیمه مستطیلی، به نوعی حد وسط مدل مستطیلی و مومیایی هستند. این مدل، هم از گرمای مناسبی برخوردار است و هم به نسبت، فضای بازتری برای خواب دارد. مدل‌های دیگری نیز موجودند که به اندازه‌ی این سه محبوب نیستند ولی با این حال هر یک کاربرد خاص خودشان را دارند. کیسه خواب‌ها را می‌توان بر اساس فصول سال نیز تقسیم‌بندی کرد. برخی تابستانی هستند و در دماهای بالا قابل استفاده‌اند. برخی جهت استفاده در دماهای پایین ساخته شده‌اند و کیسه خواب زمستانی نام دارند. برخی دیگر مختص بهار، پاییز و روزهای تابستانی معتدل هستند که به آن‌ها کیسه خواب سه فصل گفته می‌شود. نوع عایق کیسه خواب‌ نیز از مسائلی است که پیش از خرید باید به آن توجه شود. کیسه خواب‌ها بر اساس نوع عایق، معمولا منقسم به دو قسم عایق پر و عایق الیاف هستند. عایق پر در حفظ گرما بهتر عمل می‌کند و از حجم کم‌تری برخوردار است. تنها ایراد این نوع عایق، میزان جذب رطوبت بالایش است. این امر سبب می‌شود که آن‌ها به مدت زمان بیش‌تری برای خشک شدن نیازمند باشند و به مرور زمان مقاومت خود در برابر نفوذ سرما را از دست بدهند. کیسه‌ خواب‌های الیاف حجم و وزن نسبتا بالاتری دارند؛ اما قیمت آن‌ها نسبت به کیسه‌ خواب‌های پر مناسب‌تر است. میزان جذب رطوبت در آن‌ها پایین بوده و این امر سبب افزایش طول عمرشان می‌شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید، علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات در خصوص انواع مختلف آن لازم است حتما به اعداد درج شده بر روی محصول مورد نظرتان توجه کنید. این اعداد بیانگر بالاترین و پایین‌ترین دمای متناسب با کیسه خواب است و با توجه به آن‌ها شما می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی ، کالایی محبوب و پرطرفدار می‌باشد که به عنوان یک سرپناه موقتی، شما را در سفرهایتان همراهی می‌کنند. همچنین اگر میل به تجربه‌ی یک طبیعت‌گردی جانانه دارید، این محصول یقینا به کارتان می‌آید. کوهنوردان حرفه‌ای و یا کسانی که اهل اردو زدن در جنگل‌ها هستند، با اهمیت این چادرها به خوبی آشنا می‌باشند.

این چادرها دارای انواع مختلفی هستند و هر نوع بسته به کاربردش طراحی و ویژگی‌های خاص خود را دارد. لذا برای انتخاب گزینه‌ای که با نیازهایتان مطابقت داشته باشد، لازم است ابتدا با انواع این محصول آشنا شوید. چادر مسافرتی فنری، احتمالا محبوب‌ترین مدل می‌باشد. این محصول قیمت مناسبی نسبت به چادرهای اتوماتیک دارد. راه‌اندازی چادرهای فنری به دلیل فنرهایی که در بدنه‌ی آن‌ها کار گذاشته شده بسیار آسان می‌باشد و با انجام چند حرکت ساده به راحتی می‌توان آن‌ها را باز کرد. منتها برای اینکه به فنر‌ها آسیبی وارد نشود، باید در حین راه‌اندازی و جمع‌آوری آن‌ها کمی محتاط بود. چادر مسافرتی عصایی، کم‌وزن‌تر و کوچک‌تر از چادرهای فنری می‌باشد و برای کسانی که قصد دارند سبک سفر کنند بسیار مناسب است. تنها ایراد چادرهای عصایی، وقت‌گیر بودن و دشواری باز کردن آن‌هاست و کسی که برای اولین بار قصد راه‌اندازی آن‌ها را دارد شاید کمی دچار مشکل شود. چادر مسافرتی اتوماتیک، در سایز، وزن و اندازه‌ی ابعاد حد وسطی بین مدل‌های عصایی و فنری است. بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت این چادرها، سرعت بالای باز و بسته شدن آنان است. این محصول به راحتی و در کم‌تر از یک دقیقه راه‌اندازی می‌شود و برای افرادی که علاقه‌ای به کلنجار رفتن با چادرهای عصایی ندارند گزینه‌ی فوق‌العاده مناسبی است. اما قیمت بالای چادرهای اتوماتیک سبب شده است که آن‌ها به اندازه‌ی چادرهای فنری محبوب نباشند. چادرهای مسافرتی بسته به اندازه‌ی ابعادشان ظرفیت‌های مختلف دارند. لذا پیش از خرید، حتما باید به گنجایش محصول مورد نظرتان توجه کنید. جنس بدنه‌ی این چادرها نیز می‌تواند از مواد گوناگونی باشد و اگر شما قصد دارید در شرایط مکانی یا آب‌وهوایی خاصی از این محصول استفاده کنید، لازم است این نکته را نیز در نظر بگیرید.

وبسایت دنیای اینتکس، مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع مختلف تمامی این محصولات فراهم آورده است و شما می‌توانید پس از مشاهده‌ی مدل‌ها و طرح‌های متعدد، محصول مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و آن را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26738
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید