امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

دلفد بزرگترین ارائه دهنده آنلاین خدمات خودرو


1401/07/27
کد خبر : 26000
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

لوازم یدکی و قطعات خودرو جز مایحتاج همیشگی صاحبان خودرو است که هر چند مدت یکبار به آن نیاز پیدا می کنند و جهت تعویض قطعه خراب شده باید با نمونه جدیدی آن را تعویض نمایند. پیدا کردن قطعه های خودرو یکی از دشوار ترین کار ها است. چرا که به دلیل تحریم های موجود بسیاری از قطعات یافت نمی شود و پیدا کردن آن ها زمان بر است. از طرفی در این اوضاع کرونایی با وجود قرنطینه امکان خارج شدن از منزل و خرید حضوری وجود ندارد. سایت دلفد این بستر را فراهم کرده است تا بتوانید بدون نگرانی در کم ترین زمان لوازم یدکی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.





کاربرد لوازم یدکی در صنعت خودروسازی

این روزها که تمام خیابان های شهر پوشیده از خودروهای رنگارنگ داخلی و خارجی است میتوان خودرو سازی را جز بزرگترین صنایع در دنیا دانست. کارخانه های بسیاری به تولید قطعات خودرو و لوازم آن مشغول هستند که علاوه بر استفاده از آن جهت تولید و ساخت خودرو، برای استفاده به عنوان قطعات یدکی سایر خودروها نیز به سراسر جهان صادر می کنند. این قطعه ها بر اساس زمان مشخص و یا کیلومتر مشخص شده ای تولید می شوند. برای مثال در خودروهای داخلی عمر مفید تسمه تایم برابر با 60.000 کیلومتر است و بعد از آن تسمه تایم دچار پارگی خواهد شد که خسارت های بسیاری را به جای خواهد گذاشت.
طبیعی است که قطعات خودرو بر اثر تصادف و گذشت زمان دچار فرسودگی میشوند و حتی ممکن است از بین بروند، در این حالت باید ان قطعه را تعویض کنید تا بتوانید همانند روز اول از خودرو خود استفاده نمایید. این نیاز همیشگی به قطعات باعث شده است تا کارخانه های بزرگ خودروسازی بخشی از خط تولید خود را به تولید لوازم یدکی ماشین اختصاص دهند. تا در هنگام نیاز در اختیار فروشندگان و حتی مالیکین خودروها قرار دهند.





تهیه لوازم یدکی به صورت آنلاین

شما میتوانید همانند هر محصول دیگری قطعات خودرو و لوازم یدکی آن را نیز به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید. اما باید به چند نکته توجه داشته باشید که عبارتند از:
اعتبار: فروشگاهی که میخواهید از آن خریداری نمایید باید معتبر باشد و دارای مجوز رسمی باشد. محصولات ارائه شده در دلفد به صورت کاملا استاندارد و اورجینال می باشد. متاسفانه هستند شرکت هایی که لوازم یدکی تقلبی را به جای اصل جا میزنند و به دلیل استفاده از آلیاژ های نامرغوب و ... صدمات جدی به ماشین ها وارد می کنند.
نوع مدل خودرو: لوازم یدکی خودرو های مختلف با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند و شما باید قطعه ای را خریداری کنید که توسط کارخانه خودروسازی مدل ماشین شما تولید و روانه بازار شده باشد. علاوه بر کمپانی سازنده باید با مدل ماشین شما هم سازگاری داشته باشد. شاید در باره خودرو های داخلی قطعات شرکت های مختلف با یکدیگر سازگاری داشته باشد و بتوانید به جای هم استفاده کنید اما درباره خودرو های خارجی این نکته صدق نخواهد کرد.
قیمت: کیفیت همیشه حرف اول و اخر را در خرید میزند. اما میتوان همین کیفیت را با قیمت ارزان نیز خریداری کرد کافی است کمی هوشمندانه عمل کنید. در مجموعه دلفد شما میتوانید لوازم یدکی و قطعه مورد نیاز خود را به صورت دست دوم خریداری نمایید که هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.





فروش قطعات و لوازم یدکی اتومبیل به راحتی آب خوردن

اگر شما هم دارای نمایندگی رسمی از شرکت های تولید کننده خودرو  میباشید و یا یک فروشگاه فروش لوازم ماشین و قطعات آن را مدیریت میکنید این یک فرصت استثنایی برای شما خواهد بود که بتوانید بستر فروش خود را گسترش دهید. شما میتوانید با مراجعه به سایت دلفد محصولات خود را اگهی کنید و از سراسر کشور مشتری داشته باشید. این یک معامله دو سر سود برای فروشنده و مشتری خواهد بود که بدون گشتن در خیابان های شهر و از این نمایندگی به آن نمایندگی رفتن به راحتی آب خوردن قطعه مد نظر خود را از یک مرکز فروش معتبر با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.





این فروش تنها مختص فروشندگان نیست و شما هم میتوانید در صورت داشتن هر نوع قطعه ای آن را به فروش بگذارید. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که یک سری لوازم یدکی برای ماشین خود خریده باشید و بعد از مدتی ماشینتان را بفروشید و عوض کنید حال یک قطعه دارید که به دردتان نمیخورد شما میتوانید این قطعه را در دلفد بفروشید اما قطعه شما باید یک سری شرایط را نیز  داشته باشد که عبارتند از:
وسیله ای که میخواهید بفروشید باید کاملا سالم باشد.
با توجه به این که این قطعه دست دوم محسوب می شود باید قیمت منصف تر و ارزان تری برای آن در نظر بگیرید.
فرم ثبت نام در سایت را به طور کامل پر کنید.

خرید لوازم یدکی دست دوم ماشین

درست است که همیشه میگویند لوازم نو و دست اول را از مراکز معتبر خریداری کنید اما نمونه های دست دوم نیز گاهی بسیار کارآمد هستند و در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای دارند که میتوانند نیاز کاربران را رفع نمایند. البته لوازم دست دومی که زیاد مورد استفاده قرار نگرفته باشد و طول عمر مفید آن تمام نشده باشد. در خرید نمونه های استوک هم باید همانند نمونه های نو به مدل و شرکت سازنده خودرو و قطعه توجه داشته باشید.

یافتن نمایندگی های معتبر و مجاز

دلفد فکر همه چیز را کرده است. اگر خرید حضوری قطعات و لوازم یدکی را ترجیح می دهید اما نمایندگی مجاز آن را نمیشناسید کافی است با مراجعه به سایت دلفد و کمی جست و جو نمایندگی مد نظر خود را پیدا کنید و با مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهید.



سخن آخر

سایت دلفد بزرگترین و اولین فروشگاه اینترنتی فروش و خرید لوازم و قطعات صنعتی خودرو است که به صورت رسمی فعالیت خود را اغاز کرده است و مفتخر است که میتواند نیاز کاربران را در کمتر از چند ساعت رفع نماید و سفارش آن ها را در اسرع وقت درب منزل به آن هاتحویل دهد و موجب کسب رضایت آنان شود.
منبع سایت دلفد (https://delfed.com)



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26000
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید