امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

دستگاه تصفیه هوا مجهز به اشعه UV


1401/07/27
کد خبر : 25809
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر

ویروس هوا-انتقال از چه طریقی افراد را آلوده می کنند؟


هوایی که تنفس می کنیم شامل میلیون ها ذره مفید، بی خطر یا خطرناک است. بسیاری از ذره های خطرناک که منشاء بیولوژیکی دارند، توسط سیستم ایمنی بدن که بسیار پیشرفته و قدرتمند عمل می کند، شناسایی و از بین می روند اما گاهاً برخی ویروس ها و باکتری ها می توانند با آن مقابله کرده و حتی آن را شکست دهند. ویروس کرونا یکی از این بیماری هاست که توانایی شکست دادن سیستم ایمنی بدن را در برخی از افراد و گروه های آسیب پذیر داراست. این ویروس از طریق هوای آلوده، به خصوص هوای مرطوب آغشته به ویروس کرونا شامل قطرات ناشی از سرفه و عطسه بیمار، منتقل می شود.

دستگاه تصفیه هوا چه تاثیری در مقابله با ویروس کرونا دارد؟

دستگاه تصفیه هوا همانند یک ماسک اما برای کل محیط عمل می کند. اینکه دستگاه را در کجا قرار داده و چطور از آن استفاده کنید، دقیقاً همانند استفاده صحیح از ماسک است که لازم است شرح داده شود.

نکات مهم در خصوص استفاده از دستگاه تصفیه هوا :

دستگاه تصفیه هوا نیز مانند هر وسیله ای باید به شکل صحیح مورد استفاده قرار گیرد و در صورت استفاده نادرست، تاثیر خود را از دست می دهد.
1) اگر بیمار کرونایی دارید، بهتر است دستگاه را در نزدیکی وی قرار دهید تا تمام یا اکثر هوای تنفس شده توسط وی را تصفیه کند.
2) بهتر است اگر بیمار کرونایی دارید، علاوه بر دستگاه تصفیه هوا، تهویه هوا با بیرون نیز صورت گیرد.
3) بهتر است خاصیت ازن ساز برای مدت طولانی در اتاقی که بیمار در آن حضور دارد، روشن نماند. توصیه می شود خود بیمار هنگامی که از اتاق جهت انجام نظافت یا استفاده از سرویس بهداشتی خارج می شود روشن کرده و پس از ورود دوباره به اتاق خاموش شود.
4) اشعه فرابنفش را روشن نگه دارید اما دستگاه باید به گونه ای باشد که این اشعه تنها به هوای ورودی به آن تابیده شود. به هیچ عنوان از دستگاه های تولید اشعه فرابنفش بدون محافظ استفاده نکنید چرا که اشعه فرابنفش برای پوست و چشم خطرناک است.
5) دستگاه تصفیه هوا مصرف برق چندانی ندارد و می توانید آن را به شکل 24 ساعته روشن نگه دارید.
6) در نهایت این را در نظر داشته باشید که دستگاه تصفیه هوا تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری از عدم ابتلای سایر افراد منزل به این ویروس داراست اما در نظر داشته باشید که رعایت نکات بهداشتی به خصوص هنگام ورود به اتاق بیمار بسیار مهم است.

دستگاه تصفیه هوا یوفو مدل P150 محصولی ایده آل جهت مبارزه با بیماری های ویروسی :

در اینجا قصد داریم یک دستگاه تصفیه هوا به شما معرفی کنیم که نه تنها جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا می تواند مفید باشد، بلکه در فصول آلودگی هوا نیز بسیار به سلامت شما کمک می کند.
دستگاه تصفیه هوا یوفو ساخت کشور ترکیه و مونتاژ ایران بوده، لذا تمامی قطعات آن از کیفیت بالایی برخوردارند. این دستگاه دارای خاصیت ازن ساز به همراه تولید اشعه یو وی است که تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن ویروس ها دارد.
دستگاه تصفیه هوا یوفو نیز مانند سایر دستگاه های تصفیه هوا شامل سه مرحله تصفیه فیزیکی توسط فیلتر های هپا، کربن فعال و پیش فیلتر است که بیش از 90 درصد ذرات مضر موجود در هوا را جذب کرده و از عبور آن جلوگیری می کند.


این دستگاه در دو رنگ سفید و نقره ای به همراه ریموت کنترل آن عرضه می شود. لازم به ذکر است تمامی عملکرد های اصلی دستگاه شامل دور فن، روشن و خاموش شدن دستگاه، نور یو وی، خاصیت ازن ساز و چراغ دستگاه کاملاً توسط ریموت کنترل آن قابل تنظیم است.

وجه تمایز دستگاه تصفیه هوای یوفو با سایر دستگاه های موجود در بازار چیست ؟

•    امکانات بسیار : به ندرت می توان دستگاهی که تمامی امکانات ذکر شده برای دستگاه یوفو را دارد، در بازار ایران یافت کرد.
•    قیمت مناسب : در مقایسه با امکانات گسترده، قیمت دستگاه را می توان تا 50 درصد پایین تر از محصول مشابه در نظر گرفت.
•    گارانتی و خدمات پس از فروش : این دستگاه دارای گارانتی آی ناین است.
•    تاثیر گذاری بالا : بهبود کیفیت هوا پس از استفاده از دستگاه به خصوص در فصول آلوده هوا کاملاً قابل احساس است.
نتیجه گیری : دستگاه تصفیه هوا تاثیر بسیار مثبتی در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به خصوص در منازلی که دارای بیمار کرونایی بوده و یا مراکزی که رفت و آمد در آن زیاد است، دارد. اینکه شانس ابتلای شما به ویروس کرونا در صورت استفاده از دستگاه های تصفیه هوا چقدر کاهش پیدا می کند را نمی توان به شکل دقیق ارائه کرد اما شرکت هایی که از این دستگاه استفاده کرده اند مانند مجموعه آی ناین متوجه شدند که اتاق هایی که از این دستگاه در آن قرار داده شود، شانس ابتلای سایر افراد به این بیماری به طرز چشمگیری کاهش می یابد به گونه ای که تجربه آی ناین نشان داد تنها اتاقی که هیچ یک از افراد حاضر در آن به این بیماری مبتلا نشدند، درحالی که سایر اتاق ها به آن مبتلا شده بودند، اتاقی بود که از این دستگاه در آن استفاده می شد ( به دلیل تردد زیاد افراد ).
تمامی محصولات حوزه استفاده شده توسط مجموعه آی ناین با کیفیت بسیار بالا و اکثراً به همراه گارانتی عرضه شده و پیش از ارسال جهت عملکرد کامل حتما تست می شود.
ضمناً در صورت تمایل می توانید از دستگاه های ضد عفونی کننده دست ویژه مراکز شلوغ، ادارات و مدارس نیز تهیه کنید. ارسال این محصولات به سراسر ایران رایگان است.
اطلاعات تماس :
آدرس سایت : www.i-9.ir
تلفن تماس : 021-45537
 

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25809
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید