امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

دستبند طلا


1401/07/27
کد خبر : 26254
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع زیورآلات دستبند طلا می باشد. دستبند طلا در طرح ها و اندازه های مختلف ساخته و به بازار عرضه شده است. به همین سبب افراد می توانند به راحتی و با توجه به سلیقه ی خود نمونه ی خاصی از آن ها را خریداری کنند. همچنین افرادی که قصد هدیه دادن دارند، می توانند دستبند طلا را برای این امر انتخاب کنند. این کادو می تواند یکی از شیک ترین گزینه ها برای شما باشد.
به دلیل تنوع بالای طرح و مدل، استقبال زیادی از این زیورآلات شده است. همچنین به خوبی می توان نمونه های مختلف آن را با ساعت و انگشتر ست کرد. افراد با تیپ های مختلف نیز می توانند از انواع دستبند استفاده کنند.


 دستبند طلا
مدل دستبند طلا



دستبند های طلا در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته شده اند. از مهم ترین و پرطرفدارترین مدل های دستبند می توان به موارد زیر اشاره کرد.
دستبند های مرواریدی: برخی از دستبند ها به وسیله ی مروارید تزیین شده اند. از گذشته تا به امروز مروارید یکی از زیباترین نمونه ها در زیورآلات می باشد که هیچوقت قدیمی نمی شود. افرادی که می خواهند بسیار خاص باشند و دستبندشان در مهمانی ها بدرخشد می توانند از دستبند های مرواریدی استفاده کنند.
دستبند های جواهری: طراحان برای افراد خاص پسند، دستبند های جواهری را طراحی کرده اند. در این دستبند ها از جواهرات بسیار خاص مانند الماس ، برلیان و انواع سنگ های قیمتی استفاده شده است. این دستبند ها بسیار درخشان هستند و می توانند زیبایی شما را چندین برابر کنند.
دستبند های ترکیبی: افرادی که اسپرت پوش هستند دستبند های معمولی را نمی پسندند و دوست دارند نمونه های ترکیبی را انتخاب کنند. در این نمونه ها طلا و چرم ترکیب شده اند تا به دستبند حالت اسپرت بدهند. این نمونه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
دستبند های تنظیم اندازه: برخی از مدل های دستبند به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی بتوان سایز آن را تغییر داد. سایز دست هرکس با دیگری متفاوت است به همین سبب برخی از دستبند ها زنجیری در انتهای دستبند دارند تا افراد بتوانند به راحتی به وسیله ی آن، دستبند را برای خود تنظیم کنند.

بهترین دستبند مردانه

یکی از جدیدترین اکسسوری ها برای آقایان دستبند مردانه می باشد. این اکسسوری در طرح ها و مدل های مختلفی وارد بازار شده است و توانسته است به سرعت جایگاه ویژه ای بین آقایان و پسر های جوان پیدا کند. شاید برخی از افراد با شنیدن نام دستبند، با آن مخالفت کنند اما باید بدانید انتخاب درست آن می تواند به جذابیت و آراستگی شما کمک کند.
با آمدن نام زیورآلات افراد احساس می کنند این موارد تنها مختص به خانم ها می باشد. اما باید بدانید که آقایان نیز زیور آلات مخصوص به خود را دارند. به طور مثال آقایان، ساعت، گردنبند، دستبند، دکمه سر دست و … را دارند که برای آن ها زیورآلات به شمار می رود  می تواند به تیپ و آراستگی آن ها کمک بسیار زیادی بکند. آقایان بهتر است از اکسسوری های خود بیشتر برای مهمانی ها و مراسم خاص استفاده کنند و آن ها را در باشگاه های ورزشی و یا محیط دوستانه کمتر استفاده کنند.

انواع دستبند مردانه


به دلیل استقبال بسیار زیاد از این اکسسوری، طراحان در پی طراحی و ساخت نمونه ها و طرح های مختلفی از آن هستند. در حال حاضر انواع مختلفی از دستبند را درون فروشگاه ها مشاهده خواهید کرد. دستبند مردانه فلزی، چرمی، ساخته شده از طلا و … از مهم ترین و رایج ترین این نمونه ها هستند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

دستبند مردانه فلزی

یکی از قدیمی ترین نوع دستبند مردانه، نمونه ی فلزی آن می باشد. از گذشته تا به امروز آقایان به این نوع از دستبند تمایل نشان داده اند. دستبند های فلزی بیشتر رنگ نقره ای دارند به همین سبب می تواند با هر رنگی ست شود. علاوه بر این ، دستبند های فلزی بسیار ساده و در عین حال شیک هستند. آقایان می توانند ساعت های نقره ای را با این نوع دستبند ست کنند.

دستبند مردانه مهره ای

از دیگر دستبند های مردانه که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، می توان به دستبند های مهره ای اشاره کرد. به وسیله ی این مهره ها می توان دستبند های بسیار متنوع و خلاقانه ای را به وجود آورد. به طور مثال می توان رنگ های مختلفی از مهره ها را با هم ترکیب کرد و یا اینکه از این دستبند ها، آویزی از جنس های مختلف آویزان کرد. البته توجه داشته باشید که دستبند های مهره ای مردانه بیشتر به رنگ تیره هستند و بیشتر در نمونه های دخترانه آن از رنگ روشن استفاده می شود. زیبایی این دستبند ها در کنار بیشتر خودش را نمایان می کند..


  دستبند طلا


برای نگهداری صحیح دستبند چرم مردانه، دو سطح چرم را با پارچه پنبه‌ای آغشته به آب و صابون تمیز کنید. پس از پاک کردن چرم با دستمالی دیگر با استفاده از واکس مخصوص آن را جلا دهید. همانطور که ذکر شد، رطوبت طولانی مدت برای چرم مخرب است. در هنگام شست و شوی دست ها بهتر است دستبند چرم مردانه خود را از دست خارج کنید یا اگر رطوبت روی آن نشست به سرعت خشک نمایید. تابش مستقیم نور آفتاب به مدت بیش تر از ۵ ساعت دستبند چرمی را فرسوده خواهد کرد. در هنگامی که مدت زیادی خارج از ساختمان قرار دارید به این موضوع دقت کنید. اگه به واسطه روغن، مواد آرایشی، اسپری و… بر روی چرم لکه ایجاد شد، باید به سرعت از میان برود اما نه به طریقی که بافت چرم هم آسیب برسد. در چنین مواقعی بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. ایجاد شدن خراشیدگی های کوچک روی دستبند چرم مردانه، طبیعی است. پس از دیدن کوچکترین خراشی نباید فکر کنید که چرم شما خراب شده است. این موضوع یک روند طبیعی است و پس از مدتی قدمت چرم شما را نشان خواهد داد..


  دستبند طلا

قیمت دستبند چرم مردانه

 قیمت دستبند چرم مردانه به چند عامل بستگی دارد.
1.    ابتدایی ترین عامل کیفیت چرم است. بدون در نظر گرفتن چرم مصنوعی، چرم طبیعی دارای سه کیفیت سبک، نیمه سنگین و سنگین است. چرم سبک چرمی ظریف است که از پوست حیواناتی مثل بز، گوسفند و بره تهیه می شود. از این چرم در انواع لباس و کاپشن استفاده می شود. چرم نیمه سنگین یک چرم کمیاب است که با استفاده از پوست شترمرغ یا کروکودیل تهیه شده و در محصولات تزئینی استفاده می شود. چرم سنگین که نوع مرغوب چرم است از پوست گاو، شتر و… تهیه شده و با مقاومت بالایی که دارد در زیره کفش، رویه کیف و کفش، دستنبد چرم مردانه و… استفاده می شود.
2.    کیفیت دوخت و ساخت دستبند چرم مردانه عاملی است که تفاوت قیمت را مشخص می کند. دستبند هایی که کامل کار دست باشند ظریف تر و گران تر اند و کار بیشتری روی آن ها صورت گرفته است.
3.    جنس اتصالات دستبند نیز عامل بعدی است. جنس قفل دستبند اگر مرغوب نباشد دچار رنگ رفتگی یا شکستگی خواهد شد. این اتصالات مقاومت خوبی هم در برابر رطوبت و تعرق بدن باید داشته باشند.
4.    اگر بر روی دستبند پلاکی از جنس پلاتین یا طلا وجود داشته باشد، ابتدا قیمت پلاک و اجرت آن به نرخ روز جداگانه محاسبه شده و به قیمت خود دستبند اضافه می گردد.



سابقه جواهرجو برمی گرده به دهه ۴۰ زمانیکه هنوز تکنولوژی به این شکل پیشرفت نکرده بود و با تولید جواهرات اونم با دستگاههای ابتدایی اون دوران کار تولید شروع شد. حوزه ی تخصصی ما باعث شد که بتونیم روی سنگ های جواهر اشراف زیادی پیدا کنیم و با دوره های اکادمیک شناخت جواهرات مثل GIA امریکا و AIGS تایلند با اطلاعات علمی بین المللی تو این حوزه آشنا بشیم. در این تیم با پتانسیلی که از اطلاعات بازرگانی، IT و بازاریابی داشتیم تونستیم کارمون رو گسترش بدیم و به فضای وب بیاریم. و هم اکنون سعی کردیم تمامی تولیدات خودمون رو تو شبکه های اجتماعی و وب سایتمون بیاریم و به مخاطب ها، مشتری ها و عزیزانی که همیشه ما رو حمایت کردن ارائه بدیم.

 برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

0912-490-4211
[email protected]
تهران – جمهوری ، چهارراه استانبول ، پاساژ گلشن ط همکف پ ۲۳




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26254
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید