امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

در مورد چاپ و تولید پرچم تبلیغاتی بیشتر بدانید!


1401/07/27
کد خبر : 25786
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

زمانی که شما به تبلیغات فکر میکنید انواع راه های تبلیغاتی به ذهن شما می رسد، تبلیغات یکی از قدیمی ترین بخش های یک کسب و کار است زمانی که شما محصول و یا خدماتی را ارائه می دهید برای معرفی آن به سایرین نیازمند تبلیغات هستید، تبلیغات انواع مختلفی دارد که هر کدام به سهم خود مورد نیاز بوده و نتیجه و تاثیرات هر کدام متفاوت است.
و اما در عصر جدید تبلیغات شکل دیگری گرفته و بیشتر باید مورد توجه مخاطب قرار بگیرد تا اثر مطلوب را بگذارد.
یکی از راه های تبلیغات چاپ پرچم می باشد که بسیار این روزها متداول شده است و تاثیرات خوبی را در تبلیغات محیطی گذاشته است.


انواع پرچم های تبلیغاتی

تولیدات پرچم و چاپ پرچم به سه دسته مختلف تقسیم میشوند که شامل: پرچم های ملی، مذهبی و تبلیغاتی میباشد که اگر بتوان بخوبی پیام خود را از طریق پرچم به مخاطب برسانید در ذهن مخاطب طرح و شکل پرچم تبلیغاتی شما ماندگار میشود و در حافظه بلند مدت مخاطبان قرار می گیرد.

انواع پرچم های تبلیغاتی در آبان پرچم

پرچم هایی که در مجموعه تبلیغاتی آبان پرچم تولید میشوند شامل پرچم رومیزی، پرچم ساحلی اینجا کلیک کنید، پرچم های تشریفات تبلیغاتی، پرچم های اهتزاز و هواداری و ابر پرچم ها از جمله پرچم های تبلیغاتی و پرطرفدار هستند.


ویژگی های یک پرچم تبلیغاتی خوب

یک پرچم تبلیغاتی خوب و با کیفیت پرچمی است که با توجه به سایز مورد نیاز شما کیفیت بالا و مطلوبی داشته باشد و از پارچه با جنس مرغوب استفاده کنند تا عمر پرچم تبلیغاتی بیشتر شود و دوام آن افزایش یابد.
شرکت تولید پرچم های تبلیغاتی آبان پرچم با تجربه بالا و سرعت و کیفیت خوب و تحویل به موقع پرچم، شما را برای مراسم مورد نظرتان آماده میکند، یک شرکت خوب باید در تحویل  سفارشات به مشتری متعهد باشد.

نکاتی برای انتخاب یک پرچم تبلیغاتی مناسب

اگر بخواهیم بصورت کلی بیان کنیم یک پرچم میتواند با طراحی خاص و منحصربه فردی که دارد بعنوان یک نماد و نشانه ای برای یک کمپانی و شرکت باشد وهمین پرچم به ظاهر ساده میتواند معرف مناسبت ها برای سازمان ها و هویت دادن به آنها باشد.
همانطور که یک پرچم برای یک کشور و مردمش مهم بوده و قابل احترام است، پرچم یک شرکت و سازمان هم برای اعضای آن تیم و گروه بسیار مهم است و ارزش معنوی دارد و همچنین یک پرچم تبلیغاتی باعث برند سازی و ارتقای لوگوی آن کسب وکار می شود.
برای سفارش پرچم تبلیغاتی باید حتما این نکات را رعایت کنید: فایل چاپی حتما کورل باشد، بروی پرچم های رومیزی و تشریفات و اهتزاز چاپ بصورت دیجیتال انجام میشود، چاپ های دیجیتال قابل شستشو هستند.

بررسی انواع پرچم های تبلیغاتی

پرچم های رومیزی:  در دو مدل مخروطی که یک رو هستند چون فقط یک طرف آن قابل مشاهده است و مدل دو رو ساتن که همانطور که از اسمش پیداست میتوان در دو طرف آن چاپ انجام داد و قابل مشاهده است و میتواند پایه های مختلفی مانند پایه خورشیدی و پنجه شیری را برای آن انتخاب کرد و پرچم رومیزی میتواند دارای ریشه دوزی ساده و دوبل باشد.
پرچم تشریفات: پرچم های تشریفات بدلیل اینکه جمع نمی شوند میتوانند دو رو ساتن باشند و چاپ دورو داشته باشند ولی اگر بصورت مخروطی بخواهید فقط یک رو دارد.
پرچم های اهتزاز: این نوع پرچم ها بدلیل اینکه در ارتفاع زیاد نصب میشوند میتوان دو رو کار کرد و هر دو طرف قابل مشاهده است.
پرچم ساحلی و یا بادبانی:  این نوع پرچم تبلیغاتی ابتدا در اروپا رواج پیدا کرد و سپس در داخل ایران هم وارد بازار شد و در دو مدل بادبانی و اشکی تولید میشود و دارای پایه های صفحه تخت و یا دارای منبع آب است. این نوع پرچم بیشتر در نمایشگاهها و مراکز تفریحی، استادیوم ها، پیست های مسابقات و دوچرخه سواری و مراکز گردشگری نظر مشتریان را به خود جلب میکند.
جنس پرچم های ساحلی نخی و نازک است و اکثرا از جنس ژرسه است و در مقابل آفتاب و باد و باران مقاوم است ولی اغلب با توجه به شرایط محیطی جنس آنرا انتخاب میکنند.


تولید پرچم های تبلیغاتی در آبان پرچم

تیم تولیداتی آبان پرچم با داشتن مجموعه ای حرفه ای و کاربلد در زمینه انواع پرچم های تبلیغاتی مانند: پرچم ساحلی، پرچم مذهبی، پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، انواع ریسه ها با چاپ اختصاصی، ریسه های رنگی، انواع خدمات چاپ دیجیتال و لیزری را با کیفیت و سرعت بالا انجام میدهد.
گروه آبان پرچم با داشتن بهترین گرافیست ها و طراح ها پرچم مورد نظر شما را طراحی کرده و با طرح اختصاصی و مورد نظر شما پرچم مختص شما را چاپ کرده و به شما تقدیم خواهند کرد. از دیگر ویژگی های مجموعه آبان پرچم مقرر بودن و در زمان تعیین شده سفارشات را به مشتری تحویل میدهند و سرعت بالا و با کیفیت را معیار کار خود می دانند.
اگر شما هم برای شرکت خود بدنبال راهی برای تبلیغات هستید پیشنهاد میکنیم از انواع پرچم های تبلیغاتی آبان پرچم استفاده کنید تا محیط کاری خود را با تبلیغات بر روی پرچم های زیبا و چشم نواز به مشتریان تقدیم کنید و برند و یا نماد معرف شرکت خودتان را در ذهن مخاطبان حک کنید و تا سالیان سال طرح پرچم تبلیغاتی شما را در خاطر داشته باشند.
منبع آبان پرچم

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25786
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید